تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۶۴۷۲۰

اختصاص ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای مجتمع آبرسانی لوداب / ۷ هزار روستایی صاحب آب آشامیدنی می‌شوند

۵
۰
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹ میلیارد ریال اعتبار به پروژه مجتمع آب رسانی لوداب اختصاص یافت
به گزارش کبنا، فیض الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در بازدید از روند آبرسانی روستاهای چین و لوداب که با حضور نماینده بویراحمد و دنا و معاون عمرانی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آبرسانی لوداب آب شرب ۶۸ بخش از این روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد و با بهره برداری از این طرح جمعیت ۷ هزار و ۳۳۸ نفر ساکن این روستا‌ها از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بیان کرد: بازبینی و توسعه خطوط آب و مهندسی معکوس گذشته در راستای بهبود فرایند‌ها، یک ضرورت جدی برای روستاییان است که در همین راستا مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب عملیاتی شد.
پاسره گفت: ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای مجتمع آبرسانی لوداب و ۶۸ بخش از این روستا اختصاص یافت، که با تلاش نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا این اعتبارات از صندوق توسعه ملی جذب شد.
مدیرعامل آبفای روستایی با ببان اینکه فاز اول این پروژه آماده بهره برداری است، خاطر نشان کرد: قریب به ۱۷ کیلومتر خط انتقال در این مجتمع اجرایی شد، و خط انتقال، شبکه توزیع، مخزن، ایستگاه پمپاژ و بهسازی چشمه بخش‌های دیگری از عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ است.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در جمع مردم روستاهای لوداب بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات آب آشامیدنی در این مناطق، گفت: با بهره‌برداری از مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب، این مشکل برطرف می‌شود.
زارعی اظهار کرد: ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان میزان اعتبار پروژه آبرسانی به دهستان چین از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.
وی با اشاره به اهمیت این پروژه، عنوان کرد: این مجتمع آبرسانی حدود ۷۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب را علاوه بر لوداب در «چین» بویراحمد هم شاهد بودیم به نحوی که برخی روستاهای این منطقه دسترسی به آب لوله کشی ندارند و خوشبختانه پروژه بزرگی نیز برای این منطقه تعریف شده است.
وی با اشاره به مشخص شدن پیمانکار پروژه آبرسانی به روستاهای چین، افزود: مجتمع آبرسانی چین شهرستان بویراحمد با اعتباری قریب به ۲ میلیارد تومانی با حجم عملیات حدود ۱۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال و دو باب مخزن از هفته آتی شروع به کار می‌کند.
زارعی با بیان این‌که با حضور در دور‌ترین مناطق استان سعی بر رفع مشکلات این مناطق داریم، عنوان کرد: توجه به نیازهای مردم منطقه لوداب از اولویت‌ها است و به ویژه در زمینه آبرسانی از مسئولان می‌خواهم که تا جایی که امکان دارد از تمام توان خود برای آبرسانی به دور‌ترین روستای این مناطق مایه بگذارند.
نماینده بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: بدون شک تلاش برای رفع مشکلات روستائیان مناطق مختلف می‌تواند گره گشای مشکلات آن‌ها و در ‌‌‌نهایت جلوگیری از مهاجرت و مسائل بعد از آن باشد که از همین رو می‌طلبد همه مسئولان در حوزه‌های کاری خود این مهم را مد نظر داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

123
Iran, Islamic Republic of
خدمت به محرومین کار شایسته و قابل تقدیری است. اما نکته قابل تاسف استفاده ابزاری نماینده از خدمات دولت هست طوریکه انگار دولت هیچکاره است و زارعی همه کاره.
در خصوص آب روستایی این قانون هست که از محل صندوق توسعه ملی برای ابرسانی روستاها اعتبار بدن. به همین دلیل پروژه های این بخش همیشه فعال هست. هیچ ربطی هم به نمابنده نداره.
اطلاع رسانی دقیق به مردم از وظایف همگانی است.

زارعی اگه قدرت داره در بخشهای دیگه که رکود حاکمه فعالیت کنه.
شهبازی
Iran, Islamic Republic of
شماه که هستی کینه انتخاباتی دا ی من رای به زارعی ندادم امادستشومیبوسم چرا۳۰ساله ازصندوق بودجه نمیذاشتن بذارید خدمت به مردم کنندتوطئه نکنیدهیچ مشکلی بالاتروبدترازنبودآب در منطقه لوداب نیست بیکاری بروتلگرام بخون زحمات مسئولین رالکه دارنکنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
ظاهره هم چیز الکی میاد پایین اگر الکی میامد پس چرا قبلا نبود زارعی مرد خدمت و خدمتگذاری است اگر اعتبار نمی گرفت هرگز این پروزه به مرحله اجرا نمی رسید
علی پور دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ۱۲۳ همینکه یک شخص پیگری امور مردم است باید خدا را هم شکر بکنیم مگر جناب زارعی نمی تواند درتهران بماند وهردوماهی یک بار به حوضه انتخابیه سریزند اینقدر حسود وتنگ نظر نباشید .
موحدی
Iran, Islamic Republic of
جناب علی پور دولت آباد توجیه نکن من از طرفداران زارعی بودم .کسی که نتونست

مدیران مخالف خود را و مدیرانی که مردم ناراضی هستند البته شهرستانی و گرنه

قطعا مدیران استانی را که هرگز .تغییر بده از چیش باید حسودی کنیم .نماینده واقعی مردم تاجگردونه فقط
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1