تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۲۶۴۳۰۱

کام تلخ شهروندان و مسافران در ورود و خروج از شهر یاسوج

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ارسالی مخاطب
درگاه بدرقه و یا استقبال شهرمان تنگ و سبب رنجش همشهریان و مسافران شده است.
یادمان هست که تپه‌ای که اکنون بنام پارک ولایت شناخته می‌شود؛ روزگاری پیراهنی پر نقش و نگار بر تن داشت که هم بیانگر تاریخ و قدمت این شهر و هم برشی از طبیعت زیبا و دل انگیز شهرمان بود. چندین سال پیش بود که حجاب دربر گرفته این تپه برای برخی از مدیران چشم نواز نبود و آنان را متقاعد کرد که تپه را برهنه و با یک لباس ساده بیارایند. ظاهرا این پوشش آنقدر برایشان مهم بود که لحظه‌ای درنگ نکردند و با تمامی قوا و ابزار به آرایش این تپه پرداختند. البته به نظر می‌آمد که شتابزدگی در آرایش تپه سبب شد که آرایش موردنظر حاصل نشود و بنابراین ناچار شدند که تپه را بهم بریزند. و چه گران؛ لباسی ساده و ارزان به قامت شکسته این تپه دوختند.
البته فراموش هم نکنیم که در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای زیباسازی و ساماندهی فضاهای شهر انجام گرفته است. ضمن قدردانی از همه افرادی که در این راه پر صواب تلاش نموده‌اند؛ اما چنین احساس می‌شود که معضل ترافیک پل بشار کام شیرین شده همشهریان و مسافران (بخاطر زحمات شماها) را دارد، تلخ می‌کند. انتظار همه همشهریان ساماندهی هر چه سریع‌تر این معضل رو به رشد است.
تپه‌ای را با آن همه نقش و نگار تخریب کردند تا تنها چهره‌اش را تغییر دهند؛ اکنون چه می‌شود اگر ساختمانی که به نظر می‌رسد عمر زیادی هم گذرانده است را تخریب تا مدخل شهر و همچنین درگاه بدرقه شهرمان گشاده گردد و سبب شادمانی و گشاده رویی بیشتر همشهریان و مهمانان عزیز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از نویسنده محترم که بهانه اعتراض بر تخریب تپه استانداری که انجام این پروژه قطعا موافقان ومخالفان زیادی دارد گریزی زده و معضل ترافیک خروجی شهر را جهت اطلاع مسولین بی مسولیت نگاشته.نیاز به تخریب ساختمانهای اطراف نیست,خروجی پل مشکل اساسی است که سالها از بالای همان تپه تخریب شده مثل یک فیلم وحشتناک جلوی استانداران قبلی و فعلی به نمایش بود وهست.ولی این مشکل ومعضل برای استانداران غیره بومی اهمیت نداشت؛استانداران بومی چرا؟؟چرا؟واقعا چرا؟ما از بیگانگان هرگز ننالیم/شما چرا ای مسولان بومی؟؟
فرشته
کاش فقط سید بزرگوار یکار میکرد مدیر دبیرستان دخترانه ی شبانه روزی نرجس خانم بازپور ومدیر دبیرستان شاهد خانم چهرگانی رو عوض میکرد خیلی خوب بود این ..
جواب یک دوست
تی خدا بره اوسمند بویراحمدیه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1