تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۶۴۱۹۴

دست کوتاه تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمد از بازارهای فروش / گل‌های که بی‌فایده پر پر می‌شوند

۰
کبنا ؛رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل ضعف صادرات و نبود سرمایه‌گذار محصولات گلخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دست تولیدکنندگان می‌مانند.
به گزارش کبنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی صبح امروز در گردهمایی روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور که در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: اتاق بازرگانی در استان از جایگاه ویژه‌ای دارد و به عنوان یک اتاق همه جانبه گر در حال فعالیت است و به عنوان یک نقطه اتصال مشکلات و گرفتارهای بخش خصوصی و دولت را دنبال می‌کند.
گوهرگانی با بیان اینکه توفیقات خوبی در بخش کشاورزی در سطح استان حاصل شده است، اظهار کرد: تنش‌های زیادی در بخش کشاورزی علاوه بر کشاورزی آب هوایی و محیطی از جمله تنش مالی و مشکلات مالی وجو دارد.
 
وی اضافه کرد: امروزه واحدهای گلخانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶/۵ تن سالانه  گل تولید می‌کنند، اما دستشان به بازارهای بین‌المللی کوتاه است و ضرورت دارد که برای این محصولات که بر روی دست تولیدکنندگان ما است چاره‌ای اندیشیده شود.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  سالانه در این استان ۸۵۰ هزار تن محصولات مختلف کشاورزی تولید می‌کنیم که ۷۰ درصد این محصولات باید صادر شوند اما در این زمینه بسیار بسیار ضعیف هستیم و سرمایه‌گذاری که بتوانند این محصولات را خرید و بسته‌بندی کنند و در بازارها به فروش رساند،  کم داریم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1