تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۲۶۴۱۸۷

تغییر اکثر مدیران کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک

۲۱
۰
کبنا ؛کمال صالحیان‌فر

اگر چه دولت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمات و موفقیت‌های مختلفی در خدمت به مردم داشته‌اند اما هر کدام خالی از ضعف نبوده‌اند که در این یادداشت فرصت پرداختن به نقاط قوت و ضعف هر کدام از این دولت‌ها ممکن نیست، اما دولت تدبیر و امید که در آستانه شروع دور دوم آن می‌باشیم با همه زحمات و تلاش‌ها از پیر بودن کابینه و عدم استفاده کافی از جوانان همیشه مورد نقد جامعه دانشگاهیی، مجلس شورای اسلامی، مراجع و صاحب نظران بوده، بطوریکه خود شخص جناب رییس جمهور به وجود این ضعف اعتراف و در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری. و نخستین پیام تلویزیونی خود پس از ۲۹ اردیبهشت ماه به مردم وعده جوان شدن کابینه و ورود جوانان به سطوح مختلف مدیریتی به خصوص در سطوح استانی را داده و سخنگوی دولت هم اذعان داشته که تصمیم دولت بر کاهش سن مدیریت به کمتر از ۴۵ سال می‌باشد، لذا با این اهداف و نگاهی اجمالی به جمع شورای اداری استان کهگیلویه وبویر احمد (جدای از پدیده زشت انتصاب‌های طایفه‌ای در کنار کار ناپسند بکارگیری نیروهای فامیلی که نگرانی خاطر مردم این استان را در چند سال اخیر بیش از پیش فراهم کرد) امید می‌رود در صورت عمل نمودن دولت دوازدهم به وعده‌های انتخاباتی خود، قریب ۹۰ درصد از جمع اعضای شورای اداری این استان فارغ از برخی مشکلات حاشیه‌ای، باید به جهت متوسط سن آن‌ها که بیش از ۵۰ سال و یا اینکه باز نشسته و در آستانه باز نشستگی می‌باشند، تغییر و جای خود را به نیروهای جوان و سن کمتر از ۴۵ سال دهند.
باش تا صبح دولتت بدمد... کاین هنوز از نتایج سحر است
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
دیگه صد درصدش میکردی و خیال خودته راحت میکردی عزیزم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تا این استاندار تغییر نکند هیچ امیدی به موفقیت دولت دکتر روحانی در کهگیلویه و بویر احمد نیست . بعنوان نمونه ستاد رقیب در استان فوق العاده حرمت داری نمود و می توانست مردم را در جریان پروازی بودن درصد زیادی از مدیران استانی و شهرستانی بخصوص شهرستان هایی چون دنا . لنده و چرام را که شاید به ۱۰۰% درصد برسند و در راس همه اینها خود شخص استاندار که بعد از ۴ سال هنوز خانواده اش حاضر به سکونت در استان نشده اند در ایام انتخابات بگدارند و چقدر سبب رشد بیشتر آرا جناب دکتر رئیسی در این استان می شدند .
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
تمام فرصت های دولت تدبیر و امید در این استان در دور نخست.. جناب آقای خادمی جهت کاندید شدن خود در آینده در این حوزه شد که اصلا از این خبرها هم نیست و مردم به عقب .. .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
یه مدیری که باید حتما عوض شود ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی است ... میکند
میر رضا
Iran, Islamic Republic of
اول باید استاندار تغییر کنه بعد مدیران سن بالا جاشون رو به نیروهای اصلاح طلب جوون بدهند
اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
یه سؤال دارم چرا باید در دوره دولت اصلاحات یه مدیر احمدی نژادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بشه یا نعیمی اصول گرا معاون بهداشتی بشه باید به حال اصلاح طلبان گریست سکوت تا کی؟؟ ؟.اصلاح طلبان به پا خیزید نگذارید حتی آثاری از دوره احمدی نژاد تو این دولت بمونه ایلامی معاون درمان دوره احمدی نژاد بود چرا باید الان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بشود
احمد
Iran, Islamic Republic of
مریضی جانا .درد شما میانگین سنی نیست درمان شما به این سهلی و راحتی نیست
محمود
Iran, Islamic Republic of
مردم خیلی از مدیران شهرستان دنا ناراضی هستند فرماندار .مدیر آموزش و پرورش .بهداشت کشاورزی اگر تغییر نکنند بپدولت توفیقی در شهرستان نداره
جوان
Iran, Islamic Republic of
خوب بعضی ها هستند ۱۰ ساله مدیرند کی میتونه تکا نشان بده
اسماری
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر داریم از آقای صالحیان فر که حرف دل مردم و نخبگان استان را بیان نمودند چرا که مدیران سن با لا فاقد خلاقیت و نوآوری در جهت توسعه استان به لحاظ سیاسی و اقتصادی و اجتماعی می باشند و لی همین دسته مدیران طوری شیفته پست شان که احساس می کنند زمان تغییر شان با مرگشان برابری می کند.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خدا بی..(بر عکس)
ناصر
Spain
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
طی خکمی از سوی محمد سبحانی رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، داود موسویان بعنوان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
گفتنی است داود موسویان اصولگرا و از نیروهای هدایتخواهست که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از رئیسی حمایت نموده است که وی جایگزین خانم رستمی اصلاح طلب، طرفدار حاج زارع و حامی دکتر روحانی شده است.
بازاریمشی ایمور
Iran, Islamic Republic of
خواستی یه چیزی برای خودت گفته باشی .
کریمی
این دور نمایندگان مدیر انتخاب می کنند و حداقل ۵۰درصد انتخاب مدیران براساس معرفی نمایندگان مجلس هست خواهید دید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یقین داشته باشید استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین استانداری هست که تغییر می کنند و تغییرات تابع ان طبیعی است
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اباالفضل علمدار ..
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقا کمالو تو خودت را برای کدوم مدیر کلی اماده کرده ای مدیر کل کارخانه شامپو سازی برات خوبه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تغییر مدیریتی مهمترین رکن پیشرفت هر کشور یا دستگاه یا اداره هست. اگر تغییر در اداره جات بعد از چهار سال صورت نگیرد قیافه تکراری مدیران باعث یاس و ناامیدی شهروندان میشود. مدیرانی که سعی در تغییرات کوچک در مجموعه خود هستند قادر نخواهند بود مردم را فریب دهند. مثلاً آموزش و پرورش گچساران نیاز به تغییر در سطح ریس اداره و معاونان دارد و با جابجایی مدیران مدارس تغییری در خور صورت نخواهد گرفت. در اداره جهاد و کشاورزى، تامین اجتماعی و...
جناب دکتر تاجگردون از تغییرات سخن گفته بودند به نظر میرسد اگر این شعار خالی نباشد بتواند به ایجاد انگیزه برای دیگر نیروهای فعال در عرصه سیاست کمک کند
شرمت اله ویسی
Romania
مدیرکل بهزیستی حتما باید بره... که فقط به فکر حفظ ..
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که بره مدیر کل اداره کار فکرکنم خودش هم اماده است برا رفتن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1