تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۲۶۴۱۲۶

کشف هندوانه‌های تریاکی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله مخدر ۵۵ کیلویی هروئین و تریاک در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۰ کیلو هروئین و ۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یکدستگاه خودروی کامیون در محور شیراز – یاسوج خبر داد.
سردار «مهدی انصاری» در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور ارتباطی شیراز به یاسوج، به یکدستگاه خودروی کامیون هیوندا حامل بار هندوانه مشکوک که دستور توقف آن را صادر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این کامیون مقدار ۳۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع هروئین و ۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که بطرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
سردار انصاری افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه این محموله قاچاق مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از شهرهای شمالی کشور بارگیری شده بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1