تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۶۳۹۸۲

دهبانی‌پور: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تئاتر مستعد است

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تئاتر مستعد و توانایی‌های دارد که در برهه‌های مختلف توانست ظرفیت خود را نشان داده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دهبانی‌پور قبل از ظهر امروز در اختتامیه ششمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و اهالی هنر و فرهنگ در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به اقرار هنرمندان بزرگ کشور و داوران برجسته این عرصه در حوزه تئاتر مستعد و توانایی‌های ویژه‌ای دارد و در برهه‌های مختلف توانست ظرفیت‌های خود را نشان دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آئین‌های نمایشی بیش از ۱۵ سال سابقه اجرا در دنیا دارد، اظهار کرد: تلاش شد که ششمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهترین شکل برگزار شود.
دهبانی‌پور با قدردانی از عوامل اجرائی برگزاری ششمین جشنواره ملی رضوی در یاسوج، اظهار داشت: همه دستگاه‌های دولتی، هنرمندان و بویژه کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد تلاش‌های زیادی در برگزاری این جشنواره داشتند که در این بین دو دستگاه به طور ویژه پای کار بودند و در همین جا از صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان به طور ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم.
دهبانی‌پور با بیان اینکه این برنامه مربوط به فرد و یا اداره خاصی نبود بلکه حاصل کار دسته‌جمعی و خرد جمعی است، اظهار داشت: آئین‌های نمایشی از گذشته در فرهنگ ما ساری و جاری بوده است.
وی تاکید کرد: عشق به امامت و ولایت و به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) از دیر باز در ذات و ماهیت مردم این استان وجود داشت و به همین خاطر همه مردم، اهالی هنر و فرهنگ، مدیران و کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هر چه بهتر شدن این جشنواره پای کار بودند.
دهبانی‌پور همچنین گفت: از ۳۲ استان ۳۲ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که در پایان هشت اثر از ۷ استان پذیرفته شد که به مدت سه روز این آثار برگزیده در مرکز استان به نمایش گذاشته شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1