تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۲۶۳۸۶۳

بچه‌های تیم ملی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج + روحیه دادن صیدالی به بازیکنان نفت و گاز گچساران

۱
۰
کبنا ؛

خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /
روحیه دادن صیدالی به بازیکنان نفت و گاز گچساران
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تمرینات هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران بازدید به عمل آورد.


 هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تمرینات تیم هندبال بزرگسالان این باشگاه اعزامی به مسابقات باشگاه‌های جهان بازید کرد.

بر اساس این گزارش، هوشنگ صیدالی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال بزرگسالان این باشگاه که به عنوان نماینده قاره آسیا و کشور عزیزمان ایران در این مسابقات مهم شرکت می‌کند نقش بزرگی در معرفی ورزش گچساران به دنیا را برعهده دارد.

صیدالی افزود: حضور یک تیم از شهر گچساران به عنوان نماینده قاره آسیا مسوولیت بزرگی بر دوش تک تک بازیکنان و کادر فنی این تیم قرار داده و همه مردم ایران و قاره آسیا از این تیم انتظار حضوری پرقدرت دارند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: برای حضور مقتدرانه این تیم در این مسابقات با تمام قوا آماده همکاری و حمایت هستیم و تلاش همه همکاران مجموعه ورزش نفت و گاز گچساران برای موفقیت این تیم کاملا مشهود است.

وی افزود: شور و نشاطی که در اردوی آماده‌سازی این تیم حکمفرما بود نشان از انگیزه بالا این تیم برای حضور مقتدرانه در این مسابقات و حفظ حیثیت هندبال ایران و آسیا است.

گفتنی است تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده ایران و آسیا در مسابقات جام باشگاه های جهان به میزبانی کشور قطر حضور پیدا می کند.





عباس چمنیان به همراه دستیاران خود امروز تمرینات تیم ملی را در ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج زیر نظر گرفتند که این تمرینات در شهر سی‌سخت نیز برگزار می‌شود.


 طبق برنامه‌ای که از قبل اعلام شده بود تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال جمهوری اسلامی ایران به مدت یک هفته اردوی آماده‌سازی جهت حضور در مقدماتی بازی‌های آسیایی را در شهر یاسوج آغاز کرد.


تیم ملی نوجوانان بعد از پرواز تهران به شیراز و استراحتی کوتاه مدت در شهر شیراز به یاسوج سفر کرد و عصر امروز اولین تمرین خود را به مدت دو ساعت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر آغاز کرد.

عباس چمنیان به همراه دستیاران خود امروز تمرینات تیم ملی را در ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج زیر نظر گرفتند که این تمرینات در شهر سی‌سخت نیز برگزار می‌شود.

 در تمرین امروز تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران تنی چند از پیشکسوتان فوتبال استان از نزدیک نظاره‌گر کار عباس چمنیان و شاگردان وی بودند.

این اولین حضور یک تیم در رده ملی در ورزشگاه بزرگ شهر یاسوج است که باید گفت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری پایتخت طبیعت ایران رسما ملی شد.

 




نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران باوی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع کجایی؟؟؟ دقیقا کجایی؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1