تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۲۶۳۸۱۸

دختر لر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات المپیک، پرچم ایران را بالا برد

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دختر لر ایرانی مسلمان اهل استان کهگیلویه و بویراحمد که توانست در مسابقات المپیک جهان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به نشانه پیروزی بالا ببرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همایش دختران، حمایت‌های روانی اجتماعی و توسعه پایدار با حضور مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین استانی در سالن بنیاد شهید استان برگزار شد.
علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دختر نماد لطافت و شادابی است، اظهار کرد: در مکتب قرآن آیات، احادیث و روایت‌های زیادی در باره دختر نقل شده است.
موسوی امجد با بیان اینکه الگوی روز دختر حضرت معصومه (س) است، و دختران باید مطابق با چارچوب زندگی آن حضرت حرکت کنند، اظهار داشت: کشور ایران به حضرت معصومه (س) دختر امام موسی کاظم افتخار می‌کند، و با برکت وجود همچون عزیزانی، ایرانی بودن خودمان را با معنویات جشن می‌گیریم.
وی افزود: ایران اسلامی برخلاف برخی از کشورها، مطابق با گروه‌های سنی و جنسیتی بزرگان و معصومین را به عنوان الگوی جامعه مشخص کرده، و این روزها را بزرگ می‌دارد.
وی تصریح کرد: در دین اسلام الگوهای مشخصی در زمینه رفتاری، باورها، گرایش‌ها و ارتباط با افراد وجود دارد؛ که به خاطر پاکدامنی حضرت معصومه، یکی از ویژگی‌های دختران، پاکدامنی است.
وی بیان کرد: بزرگداشت روز دختر کمک می‌کند که مسئولین، والدین و خود دختران، آسیب‌های اجتماعی که جامعه دختران را تهدید می‌کند را شناسایی و از آن پیشگیری شود.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به «سارا ادریا» مدال آور کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات المپیک ترکیه، گفت: امروز در این جمع دختری را داریم، که نماد پاکدامنی و موفقیت است؛ یک دختر لر ایرانی مسلمان اهل استان کهگیلویه و بویراحمد که توانست در مسابقات المپیک جهان، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به نشانه پیروزی بالا ببرد.

موسوی امجد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه به همچون دخترانی نیاز دارد؛ یک دختر معصوم و مسلمان از استان کهگیلویه و بویراحمد در جهان و المپیک درخشید.
وی تاکید کرد: این خانم الگوی همه ماست، «سارا ادریا» به شعار (معلولیت، محدودیت نیست) جامع عمل پوشاند. خانم ادریا در جهان در مسابقات المپیک نایب قهرمان کاراته شد.
به گزارش کبنا، سیاوش پور معاون امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش نیز گفت: نقش و ارتقای جایگاه دختران در جامعه یکی از دغدغه‌های دولت مردان ایران است.
سیاوش پور اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان برای رفاه اجتماعی معلولین برنامه‌های زیادی را تدوین کرد، تا این معلولین بدون آسیب در سطح جامعه به فعالیت خود ادامه دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناسم
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگوییم لر یعنی مسلمان وقتی میگوییم کهگیلویه و بویراحمدی یعنی مسلمان پس مدیر کل محترم لازم نیست بگویی لر کهگیلویه وبویراحمدی مسلمان
دنا
Iran, Islamic Republic of
تبریک به ایشون و آرزوی موفقیت
ناشناس
Netherlands
انشالله همیشه موفق باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1