تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۶۳۶۹۵

آمد و رفت‌ها در تیم نفت گچساران

۲
۰
کبنا ؛بر اساس این گزارش، محمد نوروزی بازیکن فصل پیش نفت و گاز گچساران قرارداد خود را یکسال دیگر با این تیم نفت و گاز گچساران تمدید کرد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی که در اردوی آمادگی خود در تهران به سر می‌برد تاکنون موفق شده است با بازیکنان نام آشنایی برای فصل جدید قرار داد ببندد.
بر اساس این گزارش، محمد نوروزی بازیکن فصل پیش نفت و گاز گچساران قرارداد خود را یکسال دیگر با این تیم نفت و گاز گچساران تمدید کرد.
گفتنی است، نخستین قراداد نفتی‌ها با محمد نوروزی نهایی شد و این بازیکن یک فصل دیگر در این باشگاه بازی خواهد کرد.
در ادامه نیز حسام مقصودی بازیکن سابق نفت و گاز گچساران و فصل پیش شهرداری ارومیه با قرار دادی یک ساله به نفتی‌های گچساران پیوست.
گفتنی است دیگر بازیکن نفت گچساران محمد عبادزاده با نفت گچساران قرار داد بست.
بر اساس این گزارش، محمد عبادزاده بازیکن هافبک مهاجم است که سابقه بازی در تراکتورسازی تبریز، استیل آذین، صبای قم، تیم ملی نوجوانان و جوانان و بادران تهران را در کارنامه خود دارد.
در ادامه نفتی‌های گچساران که در اردوی تهران به سرمی‌برند با وحید ارمی نیز قرارداد یک ساله را بستند تا این بازیکن نیز به جمع پسران نفتی گچساران بپیوندد.
وحید ارمی بازیکنی بلند قامت در پست دفاع وسط با سابقه بازی در تیم‌های برق شیراز در لیگ برتر و لیگ یک و همچنین حضور در تیم‌های گل‌گوهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، راهیان کرمانشاه، مس رفسنجان و فولاد یزد را دارد.
گفتنی است، وحید ارمی فصل گذشته به عنوان بهترین گلزن فوتبال یزد معرفی شد.
در ادامه جذب بازیکنان پسران نفتی گچساران مرتضی حیدری بازیکن فصل پیش نفت و گاز گچساران که از جمله بازیکنان خوش تکنیک فوتبال امروز به شمار می‌رود قرارداد خود را یک سال دیگر با نفت گچساران تمدید کرد.
در ادامه جذب بازیکنان نفت گچساران علی جهانگیری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که بازی‌های درخشانی را نیز از او در فصل گذشته شاهد بودیم به جمع پسران نفتی گچساران پیوست.
همچنین سه بازیکن بومی تیم نفت و گاز گچساران نیز قرار داد خود را یک سال دیگر با نفت گچساران تمدید کرد.
بر اساس این گزارش، علی کرمی، اسماعیل هاشمی و فرشاد عبداللهی سه بازیکن بومی گچساران قرار داد خود را با این تیم برای یک سال دیگر تمدید کردند.
نفتی‌های گچساران در ادامه نقل و انتقالات خود با امیر شرفی بازیکن اسبق تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی گوانژو که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری استقلال اهواز و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد قرار داد یک ساله را امضا کردند.
از دیگر بازیکنان جذب شده برای این فصل محمد جلیزی بازیکن سابق فولاد نوین اهواز و فصل پیش پتروکیان شوشتر است که به جمع نفتی‌های گچساران پیوسته است.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

کانون
Iran, Islamic Republic of
بچه های بومی باید اضافه بشن والا نفستونو میگیریم
علی
این تیم تیم نمیشه با مدیر عاملی جعفری
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1