تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۲۶۳۵۵۲

داور کهگیلویه وبویراحمدی در لیگ برتر فوتبال/ یاسوج میزبان مسابقات جوانان منطقه ۸ کشور است

۰
کبنا ؛داور کهگیلویه وبویراحمدی قاضی دیدار پارس جنوبی- پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی دیدار حساس پارس جنوبی- پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال است.
سید پرویز موسوی امروز با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر اظهار کرد: در دوره‌های مختلف لیگ برتر فوتبال داوران هم استانی حضور شایسته‌ای داشته‌اند.
وی با بیان اینکه امسال در لیگ برتر فوتبال کشور چهار نماینده شایسته از جامعه داوری داریم اظهار کرد: خوشبختانه در هفته دوم این مسابقات یکی از داوران خوب هم استانی قضاوت مهم و حساسی را بر عهده خواهد داشت.
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: روح‌الله شریفی داور هم استانی بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر را با پیکان تهران قضاوت خواهد کرد که به دلیل جمیع جهات یکی از دیدارهای حساس این هفته خواهد بود.
موسوی افزود: این دیدار روز جمعه ۱۳ مرداد برگزار می‌شود که حسن یوسفی از کیش و محمد عطایی از تهران، روح‌الله شریفی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.
وی افزود: همچنین در این دیدار کوپال ناظمی از تهران به عنوان داور چهارم دیدار خواهد بود و زاهد بحرینی از خوزستان ناظر داوری بازی است.
این مسؤول گفت: هنوز استادیوم محل برگزاری این دیدار معلوم نیست که ساعت آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.
 
ضرورت زیرساخت‌های لازم برای تقویت ورزشکاران
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و تقویت ورزشکاران مستعد و مدال‌آور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد تاکنون استعداد و توانمندی‌های خود را در میادین ملی و بین‌المللی به خوبی به اجرا گذاشته‌اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نداشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز در سالن‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران این استان است، افزود: اما ورزشکاران ما علی‌رغم همه این مشکلات تاکنون به خوبی از عهده آنها برآمده و در کشور حرف برای گفتن دارند.
وی این موفقیت‌ها را نشانه پتانسیل و توانمندی بالای آنها در رشته‌های مختلف دانست و گفت: کسی با این توانمندی حتما شانس موفقیت‌های بزرگتر در میادین بزرگتر را دارد.
این مسوول با اشاره به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، تصریح کرد: باید استعدادها و ورزشکاران مستعد مدال‌آوری شناسایی شده و آنها را برای حضور در این بازی‌‌ها آماده کرد.
علوی بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و تقویت ورزشکاران مستعد و مدال‌آور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تاکید کرد و گفت: بر اساس آمایش سرزمینی رشته‌های هدفگذاری شده مشخص شده که این رشته‌ها تاکنون از چهار رشته به شش رشته رسیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در استان خبر داد و یادآور شد: این ستاد در راستای استعدادهای برتر در حوزه ورزش، شناسایی مدال‌آوران و تقویت آنها تشکیل شده است.
وی بازی‌ها و مسابقات جاکارتای آسیا را فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های ورزشکاران استان به دیگر نقاط دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت ورزشکاران و توجه مسوولان بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی خود در کشور و دنیا برسانیم.
این مسوول ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران استان، گفت: تمامی تلاش خود را برای حمایت و توسعه ورزش در این استان به کار گرفته و تاکنون از هیچ کوششی در این حوزه فروگذار نکرده‌ایم.
 
یاسوج میزبان مسابقات جوانان منطقه ۸ کشور است
رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور چهار تیم، شهر یاسوج، مرکز استان میزبان مسابقات بسکتبال منطقه هشت کشور است .
منطقه کهگیلویه و بویراحمد میثم علیپور افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بسکتبال کشور، شهر یاسوج از روز هشتم مرداد ماه میزبان مسابقات بسکتبال جوانان منطقه هشت کشور است .
وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در این دوره از رقابتها، تیم های بسکتبال جوانان استان های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه بویراحمد حضور دارند و بصورت دوره از با هم رقابت خواهند کرد .
رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسابقات بسکتبال جوانان کشور در هشت منطقه برگزار میشود و تیم های برتر راهی مرحله بعدی این رقابتها خواهند شد .
علی پور مکان برگزاری این مسابقات را سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان عنوان و خاطرنشان کرد: از حمایت آموزش و پرورش استان در رشد و شکوفایی ورزش بسکتبال تشکر می کنم.
وی اضافه کرد: از علاقمندان به ورزش بسکتبال برای تماشا و تشویق تیم ها در این مسابقات دعوت می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1