تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۶۳۳۷۱

تلاش برای رفع تنش آبی شهر سوق/اتخاذ تدابیر لازم برای اصلاح شبکه توزیع شهر سوق

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: رفع مشکل تنش آبی شهر سوق با همکاری و تعامل مردم در زمینه رفع رسوب موجود در شبکه آب در دست انجام بوده و در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: همکاری و تلاش مردم شهر سوق برای برطرف کردن مشکل تنش آبی ستودنی است و به طور حتم این فرهنگ مردم باید الگویی برای سایر مناطق استان و حتی کشور باشد.
لدنی نزاد از اتخاذ تدابیر مختلف برای رفع گرفتگی و افت فشار آب شهر  سوق  توسط آبفای  استان خبر داد و گفت: اصلاح شبکه و نصب  دستگاه های مختلف مغناطیسی الکتروستاتیک و واتر جت از  جمله اقداماتی است که برای رفع مشکل شبکه توزیع آب شهر  سوق اندیشیده شده است.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه تسریع در رفع شکستگی‌ها و اجرای پروژ‌ه‌های  آب و فاضلاب استان از  برنامه‌های اصلی شرکت آبفای استان است ادامه داد: تعدد شکستگی و فرسودگی بالای شبکه توزیع آب چالش‌های زیادی را برای مجموعه این شرکت به خصوص در شهرهای یاسوج و مادوان به وجود آورده است.
مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  بخش زیادی از این شکستگی‌ها مربوط به  انشعابات مشترکان و به علت عدم رعایت نکات فنی و نیز عدم استفاده از لوله و اتصالات با کیفیت است.
لدنی‌نژاد با تاکید بر اینکه برای سرعت بخشیدن به رفع شکستگی  شبکه توزیع شهرهای استان  این کار به بخش خصوصی واگذار شد، ابراز کرد: هم اکنون ۱۰ اکیپ رفع شکستگی در شهرهای بزرگ استان از جمله یاسوج و مادوان کار رفع شکستگی شبکه توزیع آب را انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: طی سه ماهه اخیر بیش از ۱۳۰۰ مورد شکستگی شبکه توزیع در شهرهای استان رفع شد که حدود ۱۰۰۰ مورد در شهرهای یاسوج و مادوان بوده است.
لدنی‌نژاد تعدد انشعابات غیرمجاز و نصب خودسرانه و بدون نظارت انشعاب آب  توسط مشترکان را عامل ازدیاد شکستگی‌ها در سطح شبکه توزیع شهرهای استان به خصوص یاسوج و روستاهای اقمار آن دانست و گفت: شهروندان باید هرگونه نصب و اصلاح شبکه آب را با هماهنگی امور آب و فاضلاب شهرها انجام  دهند تا دچار مشکلات بعدی در زمینه شکستگی شبکه توزیع نشود.
وی افزود: اصلاح و مرمت شبکه توزیع با صرف وقت و هزینه‌های بالا انجام می‌گیرد که با رعایت برخی نکات فنی می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1