تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۶۳۳۶۰

نقدی بر موضع‌گیری «زراعت‌کیش» در مقابل گفته‌های تاجگردون

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید مصطفی خادمی
 
روز پنجشنبه تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت کلنگ احداث چاه آب شرب نازمکان را بر زمین زد تا نازمکان تزریق خون تازه‌ای را در شریان‌های حیات مجدد خود احساس کند و هر چه بیشتر به آینده سبز و روشن امیدوار باشد.
مطابق هر جلسه‌ای تاجگردون سخنرانی کرد و نکاتی را بیان کرد و مهم‌ترین مسائل این روزهای حوزه بویراحمد گرمسیر و کشوری را شرح داد.
زمانی که گزارش این سخنرانی را در دم دم‌های صبح جمعه می‌نوشتم یقین داشتم بعضی از پاراگراف‌های این گزارش بعضی‌ها را قلقلک شدیدی می‌دهد بنابراین خود را برای حال آماده کرده بودم.
اما بعد….
تاجگردون: چون کار می‌کنم کل استان علیه من هستند.
این صحبت تاجگردون کافی بود تا یکی از کسانی که خود را نخبه می‌خواند و در تهران نشسته است و عصر خود را با بستنی لاکچری سر می‌کند، پستی را منتشر و از تاجگردون انتقاد کند.
این به اصطلاح نخبه سیاسی و علمی تاجگردون را به سیاه نمایی محکوم می‌کند و این کارهای عمرانی او را کار تبلیغاتی می‌داند.
اما یا نمی‌داند که تاجگردون چه کرده است یا خود را به خواب زده است که فرض دوم احتمال بیشتری را با خود حمل می‌کند.
اما نگارنده به جناب دکتر زراعت کیش (رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گچساران) تهران نشین دلواپس گچساران که نه دلواپس چیز‌های دیگر عرض می‌کند: در همین بویراحمد گرمسیر که حال بنده نشسته و این متن را تحریر می‌کنم تا قبل از تاجگردون خبری از عمران و آبادی ایجاد شده توسط یک نماینده مجلس نبود.
جناب زراعت کیش آب رودخانه نازمکان در کانال‌های گلی به هدر می‌رفت و زراعت نازمکان مختل بود اما تاجگردون باعث شد تا ۱۸۰۰۰مترمربع کانال درون زمینی کشیده شود و زراعت رونق بگیرد و این یک نمونه از کارهای تاجگردون است، جناب زراعت کیش.
سید قدرت ۴ سال با رای این منطقه سر کار رفت اما هیچگاه از گردنه دیل این طرف‌تر قدم از قدم بر نداشت، چون اساسا بویراحمد گرمسیر در تفکرات حضراتشان جایی نداشت اما تاجگردون بدون نگاه قومیتی یک سر و سامانی به این منطقه داده است و کار می‌کند.
تاجگردون درست گفته است چون برای مردم کار می‌کند کل استان علیه اوست و شما او را دشمن و مانع اهداف فردی خود می‌دانید.
اما دلیل اصلی آنکه ایشان انگشتان مبارک را بر گوشی احتمالاً خارجی گذاشته و پست منتشر کرده است چیز دیگری است که در ادامه عرض می‌کنم.
بعد از تغییرات در دانشگاه آزاد که مورد رضایت ایشان است زمزمه‌های تغییر روسای دانشگاه‌های استان نیز به گوش می‌رسد، حتی در چون روز اخیر بحث عزل آرمین محمودی در رسانه‌ها مطرح شده است
حال که افتخاری برای ریاست دانشگاه آزاد یاسوج خیز برداشته است، زراعت کیش نیز درصدد آن است تا با سوار شدن بر موج ضد تاجگردونی که در چند روز اخیر از جانب همفکرانشان ایجاد شده است، ملک‌زاده را از ریاست به پایین کشیده و رئیس شود.
اما ذکر این نکته که ورشکستگی دانشگاه در سال‌هایی که پول عظیمی در دانشگاه وجود داشت به دلیل سیاست‌های اشتباه مدیریتی و نابلدی جناب زراعت کیش و در ادامه آرمین محمودی بوده است و تنها کسی توانست دانشگاه را از ورشکستگی نجات دهد و باعث شود دانشگاه شهری با این شهرت تعطیل نشود کسی جز اسدالله ملک‌زاده نبوده است، حال نمی‌دانم و دانشگاهیان گچساران هم نمی‌دانند با چه رویی می‌خواهند دوباره رئیس شوند، اگر سیاست درست داشتید باید در آن سال‌ها دانشگاه آزاد یک بیمارستان تحت مدیریت خود داشت تا الان گچساران دانشجوی پزشکی بپذیرد اما شما شهریه‌های دانشجویانی که با هزار زحمت شهریه دانشگاه خود را جمع می‌کردند را با بی‌تدبیری نتوانستید خوب هزینه کنید.
شما مثال این بیت هستید که:
واعظان کین چنین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
اما نکته‌ای هم خدمت جناب زارعی نماینده محترم مردم شریف بویراحمد دارم: جناب زراعی ۴۰ خودروی استیجاری شرکت نفت افتخار نیست اما نگذاری ۴۰ تا پست به یک طایفه برسند، افتخار است گرچه در کارهای مفید تاجگردون این به حساب نمی‌آید و رسانه‌ها در حال امپراطور سازی از تاجگردون نیستند چرا که رسالت رسانه اجازه نمی‌دهد، از جانب یک هم استانی توصیه می‌شود وارد بازی زراعت کیش‌ها نشوید و فرصت تخریب را برای هدایت خواه‌ها آماده نکنید، شما نیک می‌دانید تاجگردون برند کشوری است و الحق و الانصاف کار هم می‌کند و خوب هم کار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی من واقعا هیچ شناختی از شما ندارم و شما رو نمی شناسم اکثر حرفاتون درسته ولی راجع به ملک زاده صد و هشتاد درجه اشتباه کردید ملکزاده کلاس کاری و عظمت دانشگاه رو به پایین ترین نقطه تنزل داد و مجموعه دانشگاه هیچگونه رضایتی از ایشون ندارند
جمال
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای خادمی کاش مینوشتی متولد چه سالی هستی.تاجگردون به غیر از حرف چه کاری برای نیروهای بویراحمد و بابکانی کرده.
اخ و بختت
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت از توان تمام نیروهای منطقه استفاده کرد و همه دیدند چشمانت را باز کن
خان
((((قدرت ۴ سال با رای این منطقه سر کار رفت اما هیچگاه از گردنه دیل این طرف‌تر قدم از قدم بر نداشت، چون اساسا بویراحمد گرمسیر در تفکرات حضراتشان جایی نداشت اما تاجگردون بدون نگاه قومیتی یک سر و سامانی به این منطقه داده است و کار می‌کند))))
لطفابفرماییدچه کاری انجام داده چردروغ میگیدچرحق مردم رانادیده میگیریدآیااین اوج خلاف اخلاق نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احست به این جواب
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود جدا که افتخار است تاجگردون
مهدی ایزدی از بهبهان
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سید مصطفی خادمی
تو رو قرآن اینقدر انتقاد الکی نکنید
هر وقت ما از جاده بهبهان گچساران می گذریم و میبینم تا این کارگرهای زحمتکش شبانه روز دارن کار میکنن تا هر چه سریعتر این طرح دو بانده شدن تموم بشه فقط دعا میکنیم برا نماینده محترم شهرتون،ولی صد حیف که بعضی از شما مردم گچساران قدر این در گران رو نمیدانید
ای کاش همچون نماینده ای در بهبهان بود
ای کاش......
ای کاش......
همشهری۴۹۶
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما هم واقع گرایانه تر قلم بزنید و اینگونه با ذکر نام‌ به کسی حمله نفرمایید و همچنین ... موج میزند
اسلام علیک یا فاطمه الزهرا س
Romania
..ر استانی وشهرستانی دانشگاهی محیط علمی نماینده ای دانشجویی که ..د دانشگاه ر.. یا تو شهروندش .. تا هنوز یک کلام حرف ونقدی نداشتی که در حد سطح یک تحصیل کرده در حد دیپلمی باشد به اصطلاح تحصیل کرده واستاد دانشگاه خودت و.. تو را خدا هر چند.. می کنند میایی. تحصیل کرده ها حرف بزنی خیلی .. می زنی هیچ کس بی عیب ونقص نیست هرکس خودش را مبرا بداند..ر است ولی وجدانا آقای دکتر تاج گردون بین این نمایندگان استان کهکیلویه وبویر احمد در این ۳۸ سال انقلاب یک سر وگردن از همشون بالاتر بود حداقل نگاه به دست نمایندگان نکرده ورای داده خودش صاحب نظر بوده خودش دارای طرح وبرنامه بوده مردم خیلی فهمو شعورشان بالاتر از آن است که عده ای بخواهندبه ترفندهای گوناگون مردم رانسبت به عملکرد این نماینده خوب دلسرد کند هزاران نماینده دیگر از استان کهکیلویه وبویراحمد نماینده بشه هیچکدامشان حتی نایب رییس کمیسیون نی شود حتی کمسیون ارشادکه داوطلب نداشت
محمود
Europe
درود بر دکتر تاجگردون .
افتخار ما هستی دکتر جان.
Iran, Islamic Republic of
هر انسان واقع بین باتحصیلات علمی متوجه تغییراتی که ماحصل زحمات شبانه روزی دکتر ملک زاده هست میشود و قطعا نگارنده محترم هم اشراف کامل دارند انشاالله مدیران توانمند ودلسوز بواسطه تنگ نظری دلسرد نشوند
خان
Iran, Islamic Republic of
... خادمی و این ساست و مسوولش م...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1