تاریخ انتشار
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۲۶۳۲۸۹

ضرورت بالگرد امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان پشتیبان این طرح مکلف‌اند یک درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای را به پدافند غیرعامل اختصاص دهند.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شاهرخ کناری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران عضو این کارگروه، اظهار کرد: از هزار و ۱۴۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در استان ۶۷۰ چاه در گستره کشاورزی است. که با توجه به کمبود در برآورده آب و کاهش گنجایش آب‌های زیرزمینی، در توزیع و بهره‌برداری از منابع آبی اقدامات بیشتری انجام شود.

کناری با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل به دنبال تهدیدات و بحران آینده مردم و استان هستیم، گفت: باید قدرت بازدارندگی، کاهش حوادث و تسهیل در مدیریت بحران را در شورای پدافند غیرعامل موردتوجه قرار دهیم.

وی بابیان اینکه دولت هم در حوزه پدافند غیرعامل ورود پیداکرده، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان پشتیبان این طرح مکلف‌اند یک درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای را به پدافند غیرعامل اختصاص دهند.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبیین نظام‌نامه‌های گلخانه‌ای، دام‌پروری و باغبانی و برگزاری همایش‌های منطقه‌ای در بخش تهدیدات دام‌پروری و کشاورزی را در جهت افزایش آگاهی ضروری دانست.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در گردآوری طرح جامع تهدیدات تخصصی در دستگاه‌ها و همچنین طرح تأمین و نگهداری از کالاها در جهاد کشاورزی برای شرایط بحرانی انجام گیرد.

وی تاکید کرد: استان خوزستان با جنگل‌های اندک، بالگرد امدادرسانی دارد. اما استان کهگیلویه و بویراحمد با حجم انبوهی از جنگل متأسفانه حتی یک بالگرد امدادرسانی هم ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قنبری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کناری مدیریت محترم پدافند استانداری باید بعرض برسانیم استان ما دارای دو فروند هلی کوپتر امدادرسانی است که در اختیار مرکز اورژانس استان است و به احتمال زیاد منظور شما هلی کوپتر اطفای حریق است پس فارسی را پاس بدارید .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1