تاریخ انتشار
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۲۶۳۲۸۱

«آتش به اختیار» جاوید کار را تمام کرد / «مقدم» شهردار یاسوج می‌شود / اکبری رئیس و آشنا نائب رئیس شورای شهر یاسوج می‌شوند

۴۰
۰
کبنا ؛سید محمد موسوی
بر اساس منابع دقیق در نشست پنج منهای دو اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج «نستیهن مقدم» به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
 

به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاسوج نیز ترکیب حداکثری و حداقلی را در شب‌های سیاه نیز تشکیل دادند و راه‌های نافرجام و آزموده دوره‌های گذشته را از سر گفتند.
مردم شهر یاسوج این تصور را می‌کردند که با حضور مردم کهنه‌کار و با تجربه‌ای همانند «محمد رحیم دهراب‌پور» و جوانان تحصیل کرده در دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی مانند «فرشاد نگین‌تاجی» هیچ‌گاه ترکیب اکثریت و اقلیت نیز شکل نگیرد، اما همه این‌ها کف روی آب بود.
تلاش‌های زیادی برای ماندگاری «محمد علی جاوید» که عملکردش مورد رضایت نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بود و هیچ‌گاه اقداماتش نیز به فراموشی سپرده نمی‌شود، شد، اما اعضای جدید شورا تن به سفارشات بزرگان یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد ندادند و بنا را بر رفتن «جاویدی» که می‌توانست با تجربه چند ساله‌اش قطار شهرداری یاسوج را به بهترین نحو از مسیر پرُ و پیچ توسعه بگذرانند، گذاشتند.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش شهرداران از اعضای جدید شورا‌ها خواست تا شهرداران پر تلاش و پر کار را در سمتشان نگه دارند، اما این سخن خادمی نیز گره گشا برای جاوید نبود.
جاوید، جاوید می‌ماند چرا که او ۳۰ میلیارد تومان معوق شهرداری یاسوج را که از میراث گذشتگان بود، تسویه و حقوق کارگر و کارمند را بدون هیچ‌گونه تبعیض به روز پرداخت می‌کرد.
«همچنین می‌توان احداث ترمینال، احداث بزرگ‌ترین نمایشگاه شهر (تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد) احداث بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی شهر، احداث ساختمان سردخانه و غسالخانه شهر -احداث بازارچه ماهی و می‌گو-احداث و خرید چهار واحد مهمانسرا در یاسوج برای شهرداری، احداث ساختمان معاونت فنی درخیابان راهداران به مساحت هزار مترمربع -احداث و اضافه نمودن هزار مترمربع به ساختمان مرکزی شهرداری، احداث حسینیه مجتمع خدماتی و رستوران آبشار، تملک آزادسازی و احداث خیابان جمهوری از تقاطع چمران تا فردوسی، احداث پارک ولایت به مساحت ١۴هکتار، احداث پارک غدیر به مساحت ١۴هکتار، احداث پارک چشمه نباتی، احداث اولین پارک بانوان شهر، احداث مجتمع تجاری و سینمای شهربا مشارکت بخش خصوصی، تخریب و نوسازی ۲۴ هزار مترمربع از پیاده‌روهای شهر، آسفالت بیش از ۶۶ هزار مترمربع از معابرشهر، برون سپاری خدمات شهرسازی به بخش خصوصی، رفع تبعیض و قانونمندشدن عوارض برای همه شهروندان-آزادسازی و تملک ۷۰ هکتار زمین با همکاری دستگاه قضایی به منظور احداث پارک ملت، آزادسازی زمین حاشیه بلوار پاسداران و اجرای عملیات فضای سبز و زیباسازی، سنددار نمودن املاک شهرداری، باز پس‌گیری املاک شهرداری طی حکم قضایی به مبلغ ۱۲ ملیارد تومان، روشنایی معابر مرکزی شهر شامل بولوار‌ها و پیاده‌رو‌ها، ایجاد سازمان‌های عمران پسماند فناوری واطلاعات، ایجاد مرکز علمی و کاربردی شهرداری، ایجاد اولین فرهنگسرای شهر، اجرای هزاران متر جدول گذاری در سطح معابر شهر، برقراری نظم و انضباط عمومی درشهرداری، راه اندازی سامانه ١٣٧شهرداری، احداث عملیات پل چهارم رودخانه بشار، آسفالت خیابان‌ها، ساماندهی آبشار یاسوج، احداث المان‌های میدان کوهنورد معلم و المان هفت تیر را از جمله اقدامات شهرداری یاسوج برشمرد.»
بر اساس شنیدها هنگامی که «دهراب‌پور»، «نگین‌تاجی» و «خوبانی» برای رفتن جاوید اصرار می‌ورزیدند با فرمان «آتش به اختیاری» که جاوید داد؛ «هدایت اکبری» و «علی اکبری‌تبار» با آقایان «احمدی‌کیش» و «کیوان آشنا» هم‌پیمان شدند و با تشکیل گروه حداکثری «نستعهین مقدم» را به عنوان شهردار یاسوج مشخص کردند.
با همه این تفاسیر ترکیب حداکثری شورای اسلامی شهر یاسوج به نام‌های «هدایت‌اکبری»، «علی اکبری‌تبار»، «کیوان آشنا» و «احمدی‌کیش» شکل گرفت تا «محمدرحیم دهراب‌پور»، «فرشید نگین‌تاجی» و  «مسعود خوبانی»در ترکیب اقلیت قرار بگیرند.
ترکیب حداکثری نیز بر اساس پیمان‌های بسته «هدایت اکبری» را به عنوان رئیس و «کیوان آشنا» را به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره پنجم مشخص کردند.
لازم به ذکر است که نستیهن مقدم، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و معاون آب کشور را برعهده داشت و از چهره‌های اصلاح‌طلب است.
او همچنین  از کارکنان سابق جهاد کشاورزی در امور آب و خاک است.
اسامی شهرداران یاسوج از ابتدا - تاکنون؛
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس اکبری شجاع که این بار هم از ورود و تصمیم خودسرها در شورای شهر و شهرداری جلوگیر کرد و نیروی انقلابی و اصلاح طلبی ناب رو برای شهرداری یاسوج برگزیدند تا راه جاویدی که با خدماتش در شهر یاسوج همیشه جاودان خواهد ماند همچنان ادامه داشته باشد درود بر شما و تصمیمتان
میلاد
Iran, Islamic Republic of
باز هم .. ه ا.
خدایا ده بسه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست. باید .. از این انتخاب. احمدی کیش قومیتی انتخاب کرده. آشناهم برای نائب رئیس شدن انتخاب کرد. اکبری برای رئیس شدن و اکبری تبار هم برای همرنگ جماعت شدن. بهمون ثابت شد همچنان ر.. در شورای یاسوج از همه چیز پررنگ تر است. خدایا اشتباه کردم به احمدی کیش و اکبری رای دادم.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
.. شورای شهر دوگنبدان که می خوان زینل زاده رو ابقا کنن - از شورای جدید یاسوج الگو بگیرید
وحید
Iran, Islamic Republic of
قدر جاویده زمانی دونیم ک د دیره هیشکه د تا قیومت مثل جاوید سی ای شهر نیا اگز ای چهارسال ابقا ایابی ای شهر گلستان ایایی چون ای چن سال همش هی.کاریل گذشتنه جمع ایکه الان ک افتایه سر ریل و کل شهر در حال کارل عمرانیه و شهرداری جون گروته اکر ابقا ایابی با تجربیاتی هم ک و ای چن سال کسب ک بهترین گزینه بی سی شهرداری ولی متاسفانع من شهر خمو شایسته سالاری نی فقط دلم سی کارگرل و پاکبانلی ایسوزه ک شو و روز دعا ایکنن جاوید ویسه چون بعد چن سال حقوقشونه سر برج و به موقع ایسونن و جلو زن و بچشو نه شرمنده ین بترسیت و روزی ک دوباره شهردای همو روال قبل برگرده و بدهکار وابو و شرمنده وابیت هم تی خدا هم تی ای کارگرل ک کل امیدشو و همی حقوق سر برجه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی جاوید چی از این اقای مقدم کم داشت و ایا کم کار کرد تو این چهار سال ک ابقا نشد وای به حال شورایی ک حداقل یه برنامه از گزینه های مورد نظر نگرفتن و کارنامه اشان را بررسی نکردن و صرفا بر اساس قدرت طلبی این انتخاب را داشتند وای به حال شهر ماا ک تا قیام قیامت هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد با وضع موجود
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ای قربون خدا برم تا بینم دهراب پور سیچه ایگو جاوبد نه ایسو بشی من گوشه شورا و سیل اکثریت کن
لطیفی
Iran, Islamic Republic of
مقدم کجا اصلاح طلبه
سید مسعود حسینی خودشو کشت برای این ادم
باید گفت اقای احمدی کیش و اشنا
.. خوبی است و باعث‌ می شود ادم عهد و پیمانی رو که بسته زیر پا نگذارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
جاوید فقط به فکر خودش .. به مردم بود ما بهترن رای دادیم مه جاوید نباشه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی شما تحلیل را ۷ مرداد انجام دادی اما چطور میگی نمایشگاه در تیر ماه افتتاح می شود پس معلومه بقیه گزارش هم نادرست و در حمایت از شهردار فعلی است
Iran, Islamic Republic of
احمدی کیش .. مطمعن باش این شورا پایان حیات سیاسی و اجتماعیت است . و برا همیشه به مهره سوخته تبدیل خواهی شد.
شهروندشهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ دکتر احمدی کیش
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
نستهن مقدم
انجمن جامعه شناسی
Iran, Islamic Republic of
احمدی کیش صدپنجاه رای بچه های جامعه شناسی و انجمن جامعه شناسی بهت دادن. الان همه پشیمانیم. و مطمعن باش پایان حیات سیاسی و اجتماعی خودت را رقم زدی. و ب مهره سوخته تبدیل خواهی شد.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود برتامرادی فتح سنگر به سنگر اول شهرداری بعدمجلس شورای اسلامی با مهدی روشنفکر
محمد
Netherlands
درود بر جاوید
محمد
Netherlands
ما همه گوهری چون جاوید را از دست دادیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خداقوت دکتر احمدی کیش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نگین تاجی دیگه دور آخرش هست تمام تمام
حسن
Iran, Islamic Republic of
په منتخب اول شورای شهر چ ویبو.با او همه یال و کوپال هیچ اثری وش نی خو خخخخ
خخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی کیش با موضع خودت دیگر جایگاهی نداری واین هم تمام میشود
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای مقم مدیر عامل شرکت پیمانکاری آب وخاک بوده وهیچ سابقه ای در سازمان جهاد کشاورزی وآب وخاک کشور ندارد واصلا نیروی استخدام دولت نمی باشد ورشته ایشان کشاورزی -آب میباشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حیف شد انصافا عملکرد جاوید فوق العاده بود.اگه این شورا منصف بود او باید میماند.این رفتن وامدن ها هزینه دارد و هزینه اش از جیب من وشما پرداخت میشود..هزینه سیاسی کاری تا کی.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خدایی من آقای جاوید را فقط در تلوزیون دیدم حتی یک بار هم چهره اش را از نزدیک ندیدم شاید کم کاریهایی به هر دلیل داشته از جمله بعضی فضاهای سبز و پارکهای کوچک محله ها ولی لا اقل وقتی در فصل زمستان در پیاده رو قدم میزنی از پاشیدن آب زیر موزاییک نفر بغل دستیت زجر نمیکشی یا وارد شهرداری که میشوی مطمعنی که ترمینال نیست بجز قسمت بایگانی که به ندامتگاه شباهت بیشتری دارد.در مجموع بر خلاف شهردارهای ادوار گذشته نمره قبولی میگیرد.هرکجا هستند موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
بی.. ه
Iran, Islamic Republic of
با اصالتها
دهراب پور
نگین تاجی
خوبانی
Romania
بیش از چهل هزار نفر به دهراب پور ، نگین تاجی و خوبانی رای دادن و حتی آرا ان ۴ نفر روی هم به ۳۰ هزار رأی هم نمیرسه ، پس نتیجه میگیریم که اکثر مردم خواهان رفتن جاوید بودن و ماندن جاوید از عهده دهرابپور و نگین تاجی و خوبانی خارج بوده کمی هم منطقی باشیم
جناب دهرابپور یه مدیر با تجربه و یه انسان جسور و دلسوز و دارای شهرت ملی و نگین تاجی وخوبانی دو متخصص حوزه شهری وحقوقی قطعا بیشترین تلاش را برای انتخاب یه شهردار با تجربه و علمی میکردن و حیف است که بخاطر منافع چهار نفر که ..، دخالتی در انتخاب شهردار نداشته باشند
من مطمئنم که آقای دهراب پور و.نگین تاجی و وخوبانی برنده این مارتن میشن
Romania
آشنا حخخخخخخخ
علی سی سختی
Iran, Islamic Republic of
ان عده از اعضا محترم شوراکه خدای ناکرده بخواهندبر مبنای معاملات خصوصی پشت پرده اقدام به انتخاب شهردار نمایند وضابطه مند وبا رعایت اصل شایسته سالاری شهردار را انتخاب نکنند .. بوده وموکلین برای جبران رای .شده خود به نحو مقتضی باانان برخوردخواهندکرد
لبیک یاحسین
Iran, Islamic Republic of
کسی که بدون هیچ تجربه ای جزتعصب قومی واردشورامیشه انتظاری ..
حقگو
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس ..قطعا بی .. که به کسی. میکنی
اصلاحیه
Iran, Islamic Republic of
نام ایشان نستهن مقدم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای اکبری با اصالت و با غیرت
ادم
Romania
دکتر نستهن مقدم"با سوابق درخشان و فعال مدیریتی:
در
*سال پیامبر اعظم(ص)تندیس مدیر نمونه بسیجی کشور را که هدیه ی مبارک مقام معظم رهبری می باشد به افتخارات خود اضافه نمودند.
*از سال ۷۸تا۸۸به سمت مدیر شرکت مهندسی آب و خاک استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب که رتبه ی آخرین استان را در چندین سال متوالی به رتبه ی ممتاز مهندسی آب و خاک کشور ارتقاع دادند.
*ازسال ۸۸تا۹۱به عنوان مدیر منطقه ی مهندسی آب و خاک فارس بوشهر و بندرعباس منصوب شدند که مجددا نمایندگی ممتاز را کسب نموده وبه عنوان "معاونت اجرائی آب و خاک کشور" منصوب شدند.
*واز سال ۹۴تاکنون به سمت مدیر عاملی سازمان اقتصادی کوثر دنا مشغول به انجام خدمت می باشند.
*عضو کنگره ملی آب ایران.
*کارشناس عمران-ارشد منابع آبهای زیر زمینی-دکترای مدیریت استراتژیک.
و لازم به ذکر هست دکتر مقدم نیروی توانمند بسیجی در "جبهه"حق علیه باطل حضور پر رنگ و درخشانی داشتند.
انصاف نیست در مورد شخصی که نمی شناسی و اصلا دنبال حاشیه نیست شاید تو که نظر ندیده و قلم شنیده ها میچرخانی یکبار به خودتان زحمت دهید در حد پنج دقیقه با دکتر مقدم هم کلام شو اگه ایده اتان عوض نشد انصافا به دیوار شهر بکوبید.
"من الله توفیق"
با ابا صالح
Romania
دکتر نستهن مقدم"با سوابق درخشان و فعال مدیریتی:
در
*سال پیامبر اعظم(ص)تندیس مدیر نمونه بسیجی کشور را که هدیه ی مبارک مقام معظم رهبری می باشد به افتخارات خود اضافه نمودند.
*از سال ۷۸تا۸۸به سمت مدیر شرکت مهندسی آب و خاک استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب که رتبه ی آخرین استان را در چندین سال متوالی به رتبه ی ممتاز مهندسی آب و خاک کشور ارتقاع دادند.
*ازسال ۸۸تا۹۱به عنوان مدیر منطقه ی مهندسی آب و خاک فارس بوشهر و بندرعباس منصوب شدند که مجددا نمایندگی ممتاز را کسب نموده وبه عنوان "معاونت اجرائی آب و خاک کشور" منصوب شدند.
*واز سال ۹۴تاکنون به سمت مدیر عاملی سازمان اقتصادی کوثر دنا مشغول به انجام خدمت می باشند.
*عضو کنگره ملی آب ایران.
*کارشناس عمران-ارشد منابع آبهای زیر زمینی-دکترای مدیریت استراتژیک.
و لازم به ذکر هست دکتر مقدم نیروی توانمند بسیجی در "جبهه"حق علیه باطل حضور پر رنگ و درخشانی داشتند.
انصاف نیست در مورد شخصی که نمی شناسی و اصلا دنبال حاشیه نیست شاید تو که نظر ندیده و قلم شنیده ها میچرخانی یکبار به خودتان زحمت دهید در حد پنج دقیقه با دکتر مقدم هم کلام شو اگه ایده اتان عوض نشد انصافا به دیوار شهر بکوبید.
"من الله توفیق"
آرسته
Iran, Islamic Republic of
با این تصمیم جلوی...و دار دسته اش گرفته میشه برای همین ناراحتند درود بر دکتر احمدی کیش شجاع
نیکبخت قاید گیوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی کیش ب تنهایی مقابل باند و طائفه بازی نگین تاجی و دهرابپور خوبانی وایساد
معلم عشایری
Iran, Islamic Republic of
مقدم درمیدانهای جنگ و جهاد و کار و سلامت نفس و ادب بر همه مقدم بوده است. باید ناز ایشان را برای شهرداری یاسوج کشید .به قومیتها توجه نکنیم به اصالتها بنگریم.
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
مقدم در دور هشتم انتخابات م... شده
محمد
Netherlands
خ. مقدم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1