تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۶۳۲۱۹

استاندار و فرماندارن کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم چه کسانی هستند؟ + اسامی و جدول

۱۲۶
۱
کبنا ؛بعد از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و تحویل دو باره کلید ساختمان نهاد ریاست جمهوری به دکتر حسن روحانی بازار گمانه‌زنی‌ها و صد البته پیگیری‌ها به جهت معرفی و ابقا مدیران آینده دولت دوازدهم در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در محافل سیاسی، رسانه‌ها و فضای مجازی داغ است.
موضوع که بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد تغییر و یا ماندن استاندار کهگیلویه و بویراحمد است. ماندن «خادمی» در یک استان کوچکی همانند استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط سختی دارد و دولت هم به این موضوع واقف است. به هر حال در مجموع و به گفته برخی از کار‌شناسان و مدیران سیاسی و اجرایی استان «خادمی» مدیریت موفقی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و قبل از این در تحلیلی به این موضوع پرداخت شد که برای خواندن آن اینجا [کلیک] کنید.
هواداران سید باقر موسوی‌جهان‌آباد شوق نشستن «سید باقر» بر کرسی صندلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در دل دارند و البته «غلام‌محمد زارعی» تا حدودی مدیون او هست، «زارعی» او را در انتخابات دهم مجلس برادر صدا زد.
 

استانداری سید باقر موسوی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی و به دلایل ممکن نیست که در این مقال به او پرداخته نمی‌شود.
علی مندنی‌پور یکی دیگر از گزینه‌ها است او عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز است و رابطه نزدیکی هم با «غلامرضا تاجگردون» و هم با «غلام‌محمد زارعی» دارد، سخنرانی در ستاد حسن روحانی نیز در کارنامه سیاسی او هم برای رسیدن به کلید ساختمان استانداری نیز وجود دارد.
گفته می‌‍شود، رایزنی «وکیلی»، «فاطمه حسینی» کهگیلویه و بویراحمدی‌ها تهران نشین نیز برای او از چشمان پنهان نشده است.
کلید ائتلاف سیاسیون اصلاح‌طلب با چهره‌های شاخص سیاسی بویراحمد در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب استاندار نیز زده شده است. شانس «مندنی‌پور» برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیش از گزینه‌های احتمالی دیگر است.
نقش «غلامرضا تاجگردون» در این رابطه پررنگ‌تر خواهد شد، او قطعاً در این خصوص بی‌تفاوت نیست و حرف اول را می‌زند.
نام‌های خداداد غریب‌پور، فتاح محمدی، دکتر اسماعیلی و حسن فیاضی (غیربومی) و حسن نوروزی نیز برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز شنیده می‌شود.
بنا بر اطلاعات این سایت خبری احتمال گزینه غیربومی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم بسیار زیاد است. یکی از دلایل وجود گزینه غیربومی را اختلافی که شاید در بین نمایندگان و سیاسون بر سر مسئله گزینه بومی بوجود بیاید، می‌دانند.
گمانه‌زنی در باره تغییر فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز وجود دارد.
در شهرستان بویراحمد؛ محمدکاظم نظری (دکترا) –شاهرخ کناری (کار‌شناسی ارشد) -سید حشمت اله اکبریان-سیدرضا عسکری- محمودباقری (کار‌شناسی ارشد) -قاسم یزدانی-پادیاب (دکترا) -ابوذر صالح نسب (دکترا) -عبدالحمید پناهی (دکترا) گزینه‌های فرمانداری بویراحمد هستند. شانس محمد کاظم نظری برای ماندن در این پست بیش از سایرین هست.
در شهرستان گچساران موضوع کمی فرق دارد، عبدالرحیم رحیمی چشم به معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارد و از آمدن او به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد.
با آمدن «حاج رحیمی» به یاسوج؛ افرادی همانند: فرانک میرزایی (کار‌شناس ارشد راه و شهرسازی و نیروی باسابقه وزارت کشور)، ظهیرالدین پورالحسینی (رئیس آموزش و پرورش گچساران و مرتضی سجادپور معاون فرماندار گچساران و وحید محمدی تبار جزء گزینه‌های احتمالی فرمانداری گچساران هستند.
شهرستان کهگیلویه نیز حرف‌های زیادی وجود دارد، نقش عدل هاشمی‌پور در انتخاب فرمانداران چهار شهرستان حوزه انتخابیه خیلی پررنگ نیست، قطعاً او از اصلاح‌طلبان حامی خود بهره خواهد برد.
گفته می‌شود، پوزش دیگر تمایلی برای ماندن در شهرستان کهگیلویه ندارد، از طرفی افرادی همانند؛ محمود مومن نسب (کار‌شناسی ارشد)، سید محمد محمدپور، آفرین شادباش (کار‌شناسی)، علی پوزش، علی جلال منش (کار‌شناسی ارشد)، سرتیپ خادمی (کار‌شناسی ارشد) نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده‌اند.
شهرستان باشت همانند گذشته تا روزهای آخر مشخص نیست که گزینه نهایی فرماندار کیست اما از خسرو عباسی (کار‌شناسی ارشد)، سید عادل خرسندی (کار‌شناسی ارشد) و مسعود حسینی (فرماندار فعلی) به عنوان گزینه‌های فرمانداری نام برده می‌شود.
در شهرستان دنا نام آقایان؛ علی تاج امیری-عبدالحمید یزدان پناه-نویدالله عمادی-سیروس یزدان پناه-وحید امیری-حریمی کیش برای فرمانداری این شهرستان بر سر زبان‌ها است.
برای شهرستان لنده نیز نام افرادی همانند دارا کریمی‌نژاد (فرماندار فعلی)، محمود راستین(کارشناسی ارشد)، علی عسکری، ابراهیم خنجری، بهادر وحیدی و البرز محمدخانی برای این مسئولیت مطرح هستند.
اما قضیه برای شهرستان چرام قدری متفاوت است، داریوش پاداش که جدیداً برای این مسئولیت مشخص شده است، موافقان و مخالفانی دارد، اما قدرت موافقانش در بدنه سیاسی دولت بیشتر است او به احتمال خیلی زیاد در فرمانداری چرام فعلاً خواهد ماند. و نام افرادی همانند؛ کرامت اکابر (کار‌شناسی ارشد) علی پاک‌نژادی (کار‌شناسی ارشد) علی محمودی (دکترا) و ولی باقرفر (کار‌شناسی ارشد) برای فرماندار چرام در کنار «داریوش پاداش» مطرح هستند.
علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی است او زمان زیادی نیست که این مسئولیت را برعهده گرفته است، اما در حد یک فرماندار ظاهر شده است و می‌گویند او در جایگاه خود ابقا خواهد شد. اما با این وجود از افرادی همانند؛ مجید باقریان، خداخواست موسوی (کار‌شناسی ارشد)، ذوالفقارموئدی (کار‌شناسی ارشد)،، جعفر صدیقی (کار‌شناسی ارشد)،، لطف الله ایرمی (کار‌شناسی ارشد)، مجید پارسایی (کار‌شناسی ارشد)، و حکمت اله سنایی (کار‌شناسی ارشد)، نیز برای این مسئولیت نام می‌برند.
با همه این تفاسیر در صورت ماندن «سید موسی خادمی» تغییر فرماندار به کندی انجام خواهد گرفت، لذا باید منتظر روزهای آینده باشیم.
این اطلاعات دقیق نیست و صرفاً بر اساس اطلاعات و شنیدهای خبرنگار ما جمع آوری شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا خبر الکی میزنید جلال منش را ار معاونت فرمانداری برداشتند حالا شما گزینه فزمانداریش کردید نشون به همین نشون هیچ یک ار این تغیرات به واقعیت نز دیگ نیست
يعقوب
Iran, Islamic Republic of
سید نمیاد بنظر رو دکتر نیکبخت دارن به اجماع میرسن
جوان بویراحمدی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت یعنی این
میلاد
United States
تحلیل بسیار ابکی داشتید
محبیان
Iran, Islamic Republic of
لیست رو تکمیل نکردی !
همکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر رخشنده مند برای دهدشت گزینه مناسبی است
فرهنگ
Romania
برای دنا بهترین گزینه علی تاج امیری هست. بقیه گزینه ها غیرممکن هست چون زارعی نقش اساسی را دارد و بقیه حمایت زارعی را ندارند.
همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر منظور از حسن فیاضی(اصفهانی) ، حسن فایضی وزارت کشور است لطفا به نام حسن فایضی اصلاح فرمایید.
با تشکر
مرادی
دنا
Romania
در شهرستان دنا قطعا باید بهشتی برکنار شود چون اوج نارضایتی وجود داره. بقیه گزینه ها خوبن
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی، دکتر نظری، دکتر پوزش و آقای مومن نسب
کارشناس
Romania
چه عجب یکی از فرزندان توانمند بویراحمد سفلی هم به عنوان فرماندار بویراحمد مطرح شده؟واقعا انتظار میرود بعد از چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار هم که شده فرماندار بویراحمد از فرزندان بویراحمد سفلی باشد.دکتر صالح نسب از نیروهای شایسته و توانمند وزارت کشور میتواند یکی از قویترین فرمانداران تاریخ بویراحمد باشد.انتظار حمایت از ایشان را داریم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
با تاجگردون هماهنگ کنید
موسوی
Iran, Islamic Republic of
تورا به قران این پیش بینی های ابکی چیه, نود درصد اینایی که نام بردی مسیولیت درجه دو هم نمیگیرن
دنا
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای استانداری اقای فایزی است وبرای فرمانداری بویر احمد دکتر صالح نسب و برای فرمانداری دنا اقای سیروس یزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
برای استانداری گزینه غیربومی بهتره، برای گچساران هم بد نیست یه بار هم شده از خانم ها کسی فرماندار بشه شاید بهتر باشه تابو شکنی هم هست
ب
Iran, Islamic Republic of
با وجوداین همه نیروی بومی و تحصیلکرده نیازی به افراد غیر بومی نداریم
Iran, Islamic Republic of
به جز موسی خادمی یک نفرازاینا پست نمیگیرند
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعد از سالها ایا حق قرمانداری بویراحمد ازارن این طایفه نیست
ستاد دکتر روحانی
Iran, Islamic Republic of
در مورد شهرستان دنا اولا بعضی از افراد گفته شده طرفدار دولت نبوده و بعد هر که قوم و آشنای خود را نوشته . ضمن اینکه فرماندار فعلی از توان و مقبولیت بالایی برخوردار است اگر مصلحت بر تغییر باشد گزینه ای که هزینه داده و رای جمع کرد جناب دکتر قائمی بود که مقابل استاندار ایستاد و ضعف ها و فامیل بازی اش را به گوش دولت و مردم رساند و با افتخار هم هر روز مسیر یاسوج مارگون را طی می کند و بر می گردد .
استقلال
Iran, Islamic Republic of
در فرمانداری بویراحمددر بین گزینه ها با توجه به اینکه اقای صالح نسب جز نیروهای وزارت کشوری است گزینه خوبی می باشد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
باید با توجه به اینکه لیست کابینه جوان شد بهتر است در حوزه فرمانداری ها هم از نیرو های جوان استفاده کنیم
همکار
Iran, Islamic Republic of
ضمنا آقای دکتر حسن فایضی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف پژوهشگر قرآن و تئوری های مدیریت و مدرس دانشگاه می باشند
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اقای صالح نسب شایسته این گزینه میباشد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاندار غیر بومی چون حاشیه کمتری دارد بهتر می باشد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر کسی مسئولیت استانداری کهگیلویه و بویر احمد را در این شرایط بپدیرد بسیار ریسک کرده چون جناب خادمی تمام فرصت ها را به نفع آشنایان خود بخصوص در مسئولیت های مهم اداری بکار گرفته و تا این فضای مسموم فعلی را اصلاح کند کلی انرژی و هزینه باید بدهد .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بهترین گزینه برای فرمانداری بویراحمد دکتر ابوذر صالح نسب هستند، چون ایشون در وهله اول وزارت کشوری هستند، جوان و پرانرژی و پر انگیزه، تنها گزینه بین اسامی مطرح شده که سفلایی هستن، ایشونن.
ورزشکاران
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی دارد استاندار کی بشه وقتی شایسته سالاری در بویر احمد هیچ معنای ندارد و همه نیروها همش از یک طایفه می باشند
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام و تشکر از ادمین محترم به جهت فعالیت مداوم
در مورد گزینه های احتمالی استانداری اطلاع دقیقی ندارم بجز آقای حسن فایضی (اصفهانی) که اگر واقیت داشته باشه و استاندار بشن بسیار عالی میشه، تجارب مدیریتی ایشون خییییلی درخشان و ارزندست و میتونه برای پیشرفت و تعالی و آینده استانمون مثمر ثمر باشه و اشتغال استان رو سر و سامون بده
ای خدااااا مردممممممممم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واسه مردم گچساران چه بد بختیم
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
دکتر ابوذر صالح نسب، فردی متخصص و دانشگاهی که فرزند مناطق محروم بوده و درک و شناخت کافی نسبت به مردم این مناطق دارد. از طرفی وی در عین جوانی و پرانرژی بودن، فردی با تجربه در حوزه وزارت کشوری میباشد.
همکار
Iran, Islamic Republic of
چه قدر خبر خوبی! اگر آقای فیاضی استاندار کهگیلویه بشه گمونم اوضاع استان تغییر اساسی داشته باشه و بعد سالها بی توجهی مسئولین استان تو مرکز توجه قرار میگیره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دیگه وقتش رسیده از جوانان با تجربه اصلاح طلب استفاده شود.دکتر صالح نسب جوان شایسته و ارزشمند استان و ریس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اتتخاب بسیار مناسبی است
علی
Italy
سرتیپ خادمی فردی فعال باتجربه با انگیزه و جوان می باشد که الحق وانصاف لایق این پست است..کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و نیروی اصلاح طلب وجریان محور است که حتما در اینده از ایشان بیشتر خواهیم شنید.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک انتخاب افراد شایسته حداقل کاری است که نمایندگان مردم از مجلس تا ریاست جمهوری می توانند در حق مردم این مرز و بوم کنند. بنابراین در انتخاب فرد می بایست به میزان تحصیلات، رشته مورد نظر، تجربه فردی در رابطه با منصب مورد نظر (اینجا وزارت کشوری )، کارآمدی و جوانی و پر انرژی بودن فرد، توانایی برقراری ارتباط با دولت وقت و به نوعی همسو بودن از نظر تفکری و ... توجه نمود.
با نهایت احترام به سایر گزینه ها، بنده به عنوان دانشجوی دکتر ابوذر صالح نسب و علاوه بر این شناخت کافی از ایشان و تفکر سیاسی و تجربه وزارت کشوریش، ایشان را فردی مناسب و شایسته میبینم.
Iran, Islamic Republic of
سیدباقردرخواب استانداری راببیند
محمدي
United States
فرماندار بویراحمد فقط دکتر نظری شجاع و اصلاح طلب خواهد تنها در صورتی دکتر نظری نخواهد بود ک ایشان ب منصب بالاتری چون معاون استاندار ارتقاء یابد
استان کهگیلویه
Norway
هیچ فرقی برام نداره.
از این تغییر و رفت و امد ها چیزی عاید منطقه گرمسیر کهگیلویه نشد .سالهای دور استانداران و مسولان استانی که اصلا نمی دانستند کهگیلویه از کدام طرف است. از زمان اقای خادمی هم دیگر اوضاع خراب شده بود کاری نمی شد کرد.
این تغییرها فقط به درد مرکز استان میخورد و برای انها جذاب است.
دنا
Romania
در مورد فرمانداری دنا که اصلا موافق نیستم با برخی از افرادی که معرفی کردید
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پ ای استان نخو
بخدا کل ای آدمایی که اسم برده شد بجز موسی خادمی و دکتر مندنی پور بقیه برا چوپانی خوب نیستند
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکترمندنی پور۱۰۰درصد استانر است تاجگردون حامی اوست.
شریعتی
Romania
لطفا برای شهرستان دنا آقای تاج امیری انتخاب شود.
همکار
Iran, Islamic Republic of
مملکت ما را ببین،هر که دنبال یه اختراعی یه اکتشافی...........یا یه نفعی برای کشور ش است ما دنبال پست عوض کردنهای افراد.ای خدا به داد این مردم برس
Iran, Islamic Republic of
جوک نگید.اینا چه گزینه هایی برای کهگیلویه؟؟؟؟
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مهندس غریب پو وسید باقر مخاف دکتر مندنی پور هستن در عوض شیر مردی مانند تاج گردون پشت این مرد علمی واکتیو هستن.
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
در دولت دوازدهم برای تحقق شعارهای دولت باید در اسرع وقت استاندار جدید منصوب بشه تا با نصب فرمانداران قوی و مدیران مجرب مشکلات مردم را مرتفع کنند . متاسفانه نارضایتی مردم بیشتر از مدیران ضعیف بود که بجای پرداختن به مشکلات به قوم گرایی و ....مشغول بودند درمیان فرمانداران فرماندار گچساران و کهگیلویه تا حدودی حاشیه نداشتند . ولی حاشیه دار ترین فرماندار فرماندار دنا بود که محصول ...ه بود و متاسفانه ضربه سختی به توسعه شهرستان دنا زده .
قشر جوان
Iran, Islamic Republic of
شرایط کنونی جهان شرایطی ایست که تمام پیشرفت های ان برمنبای فکر خلاق و دانش کافی صورت میگیرد....<<<>>> در میان گزینه های پیشنهادی سمت فرمانداری شهرستان بویراحمد، علاوه بر تحصیلات عالیه و دانش کافی با تکیه بر جوان و خلاق و همچنین ذهنی سرشار از ایده از نظر یک قشر جوان شایستگی این سمت را داراست....بیاید اندیشه ها را دنبال کنیم....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن خودتو با این نظر دادنت رو
محمد
Iran, Islamic Republic of
فتاح بهترین گزینه برای استانداری است
ولی بهمئی باید یک غیربومی فرماندار شود
هموطن
Iran, Islamic Republic of
تاج امیری بین اینا از همه شاخص تر است.
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
گزینه های خوبی را در لیست می بینم با توجه به شرایط الان در استان به نوعی رفتن اقای خادمی قطعی می باشد نگارنده حق خود ر ا نسبت به اقای دکتر مندنی پور عطا کرده ولی شرایط در استان به سمت گزینه غیر بومی رفته در فرمانداری کهگیلویه شانس را برای مومن نسب می بینم چون بقیه گزینه ها یا گزینه شهرداری هستند واقای پوزش قصد ماندن در فرمانداری را ندارند ودیگر گزینه ها انحرافی است در بویر احمد بر روی کناری یا صالح نسب به اجماع برسند بهتر است در دنا همه شنیده را بر این می بینم که این بار بهشتی به استانداری م ی اید و یک سی سختی سکان فرمانداری دنا را بر عهده می گیرد
اصلاح طلب بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
به کلیه اصلاح طلبان بویر احمد یک نصیحت برادرانه دارم برای جلوگیری از تقسیم رای اصلاحات در دوره بعد مجلس این بار در چینش نیرو ها به برادران خود در بویراحمد سفلی توجه داشته باشند وگرنه نه در اینده دوباره هم شاهد شکست اصلاحات خواهیم بود
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر صالح نسب بهترین گزینه برای فرمانداری بویر احمد
برادر
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات طلبان بویراحمد علیا یک بار هم که شده دست از خودخواهی برداشته وبگذارند اتحاد در اصلاحات بویر احمد برقرار گردد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
چرا دربین گزینه ها از بین بچه های اصلاح طلب بویر احمد سفلی کسی را نمی بینم دارین با دست خودتون اتحاد را در بین اصولگرا و اصلاح طلب بویر احمد سفلی به وجود می اورید
فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
تاج امیری امتحان بد خویش را پس داده
آزموده را آزمودن خطاست
کمالی
Iran, Islamic Republic of
بکارگیری افراد جوان ٬ شجاع و شایسته ای چون تاج امیری در مدیریت کلان استان مطالبه ای عمومی است.
فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
تاج امیری اینکاره نیست
/
فرزین (عوض)کشاورز
Iran, Islamic Republic of
تاج امیری اینکاره نیست
تاکسیرانی زیادشه
..........
تو
Iran, Islamic Republic of
چند نکته را به یاد داشته باشین اگر خواستین این بار هم سهمیه بندیش کنین فامیلی نباشه مردم وجوانان اصلاح طلب اگاه شدند
امید
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر بهترین گزینه حسن فیاضی ( اصفهان ) میباشد .
علی
بابا حیف رسانه اینجوری توش حرف مفت میزنی وقت مردم را می گیری وآبروی سایت را هم بردی برو خودتی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
با سلام به نظر من استاندار باید از بدنه وزارت کشور و آشنا با ماموریتهای وزارت کشور باشد.
Iran, Islamic Republic of
باید دید کی پارتیش گردن کلفتره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بیشتراسامی نام برده شده به درددهیارروستا۳۰نفری مانمی خورند
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
استاندارفقط اومد به ساداتیا پست بده
مرادی مراد
Iran, Islamic Republic of
در بین گزینه های که برای شهرستان بویراحمد حدس زده میشه می توان با کمی تامل دریافت که در دولت جوان گرایی در دسته ی مدیران استانی رو به افزایش هست
و با توجه به این امر با احترام به سایر دوستان بزرگوار دکتر صالح نسب از نیروهای شایسته وزارت کشور و از جوانان خوش اخلاق و اینده نگر جریان اعتدال اصلاحات گزینه ی بسیار مناسبی هست.با تقدیر از زحمات جناب دکتر نظری اما در اخر تغییر در سیستم فرمانداری ها به نفع مجموعه دولت و مردم می باشد
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای دنا تاج امیری
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
اقای سرتیپ خادمی مدیربحران است خوش اخلاق و صبور با شخصیتیکه با چندین بار مراجعه بخاطر کار اداری ازش دیدم میتونه برا شهرستان مفید باشه. البته چون مدیربحرانه برا شهرستان بحران زده کهگیلویه خوبه. باصداقته و یکرنگ
رضایی
Italy
سرتیپ خادمی ادم بی حاشیه ای هست که همه نیروهای اصلاح طلب تو کهگیلویه دوستش دارند
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
مهندس سرتیپ خادمی کارش درسته کهگیلویه همه دوستشدارن بخصوص امدادگران که ارتباط کاری بهاش دارند و اخلاق وتواناییش را میدانند
بهمن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دکتر فایضی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند ،فردی شجاع ،مدیر با برنامه ریز است ،تحصیلات عالی دانشگاه از بهترین دانشگاه کشور دارد ،صاحب تالیفات و مقالات زیادی است ،ایشان اگر در منصب مدیریت عالی استان قرار گیرد برای هم استانی ها بسیار امر میمون و مبارک است
بهمن اسفندیاری
رضا
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار خوبی ارائه شده ، نیروی غیر بومی برای استان مناسب است ، آن هم اگه اصفهانی باشد ، اصفهانی ها خلاق و نوآوری دارند
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی بهترین گزینه جهت تصدی این مسولیت خطیراست صبور،مدیر،فهیم ،وزارت کشوری ،اخلاق محور،پیگیر،شناخت کاملی از استان ونیازهای استان داردمزیدبراین ویژگی ها شناختی که از این مرددرتهران سیاسیون دارند وحرمت واحترامی که براش قائلندوهمچنین تیم مدیریتی ومعاونین که انصافا هرکدام خودشان یک استاندارند از مهندس محنایی گرفته تا فتاح محمدی تا پاک نژادی و....ایشان را بهترین گزینه میدانیم تعصبی صحبت نکنیم
همکار
Iran, Islamic Republic of
با سلام بهترین گزینه بویراحمد کناری هستن
قیطروس
Iran, Islamic Republic of
مهندس سرتیپ خادمی از آن دسته نخبگانی است که اگر حمایت بشه میتونه استاندار استانهای همجوار بشه.
این انسان باهوش و نویسنده مقالات متعدد در زمینه علم مدیریت هست و مسلط به دو زبان زنده دنیاست
وحید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به دنبال این است جعفری یا سید قدرت حسینی از هواداران خود را استاندار بگذاره جچون دور گذشته حمایتش کردند
باوی
Iran, Islamic Republic of
برای فرمانداری گچساران گزینه اصلی راننوشتیدو دکتر ......
ناظر
Iran, Islamic Republic of
رِئیس جمهور با انتخاب وزیران نشان داد قصدی برای تغییرات زیاد ندارد و مطمئن باشید تغییرات خیلی جزئی خواهند بود و گزینه اصلی فرمانداری چرام جناب آقای افسردیر خواهد بود و بهترین گزینه با توجه به سوابقش ایشان میباشد
سهرابی فهلیانی
Iran, Islamic Republic of
اینجانب در کهگیلویه بزرگ نخبه ای را دیدم که متاسفانه تا کنون به آنچه استحقاقش را داشته نرسیده. این شخصیت ارزشمند و مدیر توانا کسی نیست جز سیروس دشتیان
تیر تاجی
Romania
به نظر بنده بهترین گزینه برای استانداری سید باقر موسوی می باشد چون اقای زارع باز هم مثل همیشه تاثیر گذار تر از همه می باشند
آگاه
برای این سایت و زدن این مطالب خیلی خیلی دور از ذهن و واقعیت متاسفم.
عزت
Romania
در حال حاضر بهترین گزینه برای بازگشت عزت به بویر احمد با توجه به اینکه بزرگان بویر احمد شرایط بدی دارند استفاده از جوانان اصلاح طلب است
لوداب
Romania
چه عجب صالح نسب بویر احمد سفلی چه عجب بزرگان اصلاحات یادی از اصلاحات سفلی کردن
پیشنهاد
Romania
اگر اصلاح طلبان بخواهند در دوره بعد موفق باشند۱ در عمل سعی کن از بچه های هر شهرستان وبخش در همان شهرستان وبخش استفاده کن ضرورت داره در هر بخش پتانسیل ارای در نظر گرفته شود نه لابی بازی ۲از یک سال قبل بر روی نمایندهجریان به تفاهم برسن۳سعی کند اصلاحا طلبان که از جریان به نوعی در دوره های گذشته جدا شدند با خود همراه کنند ۴ هدف جذب باشد نه دفع با دست خود اتحادی در این استان قومی قبیله ای به وجود نیاورندکه اتحاد خوب است ولی با توجه به شرایط سیاسی به ضرر اصلاحات است
همکار
Iran, Islamic Republic of
سیروس دشتیان ریاصیدانی قهار در زمینه توپولوژی می باشد و رساله دکتری ایشون در مورد بالا بردن دقت هدفگیری موشک های نقطه زن که روی سکوی زیر دریایی فیکس میشن.
ایشون بی ادعا و نویسنده در ادبیات معاصر هستند
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهای که نوشته ...کار خودش و پدرش است
چون قبلا هم ..با تغییر صدا در گوشی رومیزی تلفن به سید باقر می گفت به فکر..اش
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بخدا حسابی خندیدم فرمانداری دنا... با با مگه فرمانداری دنا مهد کودکه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب خادمی بمونه که بهترواگرنه دکتر مندنی پورو برای فرمانداری گچساران جناب پورالحسینی عالیه .ان شاالله هرکسی سکان را بدست بگیره دلسوز و یاور مردم باشه .
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
وای به حال این استان که .. برای یه مدت زمانی جو اونو ملتهب میکنه بخدا نود درصد اینها بدرد... هم نمیخورن تا چه رسد به فرماندار آقای استاندار خواهشا برای حفظ آرامش در استان دستور بدید تا سایت های خبری منبا خبر را اعلام کنند که این باعث خواهد شد تا خبرهای ساختگی کمتر بشه حداقل ایجاد توقع نشه و بزرگ بینی کاذب ایجاد نشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
استاندار فقط دکتر محمود کریمی مختصص پوست و مو می باشد دکتر برازنده استناداری است
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر صالح نسب
عاقل
Europe
دکتر صالح نسب با توجه به سوابق مرتبط,با حوزه فرمانداری وشهری قطعا گرینه خوبی می تواند باشد..
معلم
Iran, Islamic Republic of
گچساران فرماندار نمی خواهد آتش به اختیار هست
معلم
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن بادم فیروز گزینه مناسبی برای فرمانداری دنا می باشد
بهترین گزینه فرمانداری برای گچساران کسی نیست جزحاج رحیمی
محسن
بهترین گزینه فرمانداری برای گچساران کسی نیست جزحاج رحیمی
ا_ف
Iran, Islamic Republic of
شخصیتهایی چون دکتر مندنی پور شایسته بیش از اینهاست لیکن متاسفانه نخبه ها و افراد قوی و صاحب نظر طرد میشوند و اشخاصی ضعیف وگوش به فرمان در منصبها به کار گرفته میشوند. ایشان علیرغم سکونت در تهران همواره پیگیر مسائل استان بوده اند و در نقد و اظهار نظر در مسائل استان قلم زده اند و وقت گذاشته اند، باشد که با همگرایی نمایندگان و مسولین از وجود این افراد تکرار نشدنی استفاده شود.
United States
نام البرز محمد خانی در لیست فرمانداری لنده یعنی چه جای تعجب است اصلا این آقا چکاره هستش که جزء گزینه ها باشد این آقا چه ربطی به دولت تدبیر و امید داره در ضمن ایشون نیروی احمدی نژاده بوده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
همین اقای دارا کریمی برا لنده خیلی خوبه خدا خیرش بده زیاد تلاش میکنه
Romania
فرمانداربویراحمد بهتر فردی کاردان وقوی باشد و حتما هم تغییر خواهد کرد
اصلاحات
Romania
گچساران شهری که فرماندارش اعلام کرده تا خودم بخواهم فرماندار هستم اتش به اختیار هستم شما برایش پیش بینی نکنید چون خواب فرمانداری را نمی دید
کارشناس.
Iran, Islamic Republic of
دکتر صالح نسب فعال سیاسی اجتماعی دانشگاهی و دکترای شهرسازی عالی میباشد
Iran, Islamic Republic of
اگر آدم ضعیف وسیاست باز بگذارند چه فرق می کند که چه کسی را بگذارند این استان آدم کاردان ودلسوز ومتعهدوخدمتگذار نیاز دارد.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
شنیده ها حاکیست آقای فایضی اصفهانی از بسیار قوی و تاثیرگذار بودند در استان اصفهان و حتی تهران! و جای تعجب و شاید افتخار داره اگر استاندار ما بشه! امیدوارم با حمیتی و توان بالایی که از ایشون سراغ داریم استاندار ما بشه بلکه تحولی در اوضاع نابسامان مردم استانمون ایجاد بشه
فلینی
Iran, Islamic Republic of
یکی دو تا از گزینه های کهگیلویه به زحمت دیپلم گرفتن. کسی با مدرک دیپلم فرماندار میشه؟
فرهنگی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم. ابوذر صالح نسب توی شورا آخر شد!
چرا به شعور مردم توهین میکنی!؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
کبنا خسته نشی ای همه ... مینویسی
S.m
Iran, Islamic Republic of
دکتر صالح نسب فردی شایسته و جوان و باانرژی اندو باتوجه به سوابق گزینه بسیار مناسبی هستند.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
شاد باش و دهدشت به هم آمیخته اند
ریحان
Iran, Islamic Republic of
خادمی خواهد ماند فقط اینکه خودش نخواهد لایق ترین فرد در استان می باشد .
ناشناس
Romania
فرماندار باشت صد درصد بهنام برازنده هست.با توجه به عملکرد مثبت در شهرداری و جبهه گیری غیر اصولی شورا با ایشان به خاطر مسائل سیاسی و ارتباط نزدیکش با تاج گردون گزینه اصلی فرمانداری باشت هستن.چون هم سابقه مدیریت دارن وهم نیروی فنی بسیار قوی هستن
باشتی
Romania
فرماندار باشت صد درصد بهنام برازنده هست.با توجه به عملکرد مثبت در شهرداری و جبهه گیری غیر اصولی شورا با ایشان به خاطر مسائل سیاسی و ارتباط نزدیکش با تاج گردون گزینه اصلی فرمانداری باشت هستن.چون هم سابقه مدیریت دارن وهم نیروی فنی بسیار قوی هستن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام دست از سر پورالحسینی بردارید این سید را بذارید به آموزش و پرورش خدمت کنه اگر چه توانایی فرمانداری که هیچ بالاترشو هم داره ،
شهرویی
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی افتخار ایل شهرویی ، مردی برای تمام فصول
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اطرافیان تاجگردون در استان بسیار ضعیف عمل میکنند و تنها به واسطه پارتی بازی و حمایت تاجگردون سرکار اومدند همه استان این میدانند من تعجب می‌کنم چرا دخالت می‌کند در چینش افراد ضعیف
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی نماینده یاسوج با حفظ سمت استاندار شوند خوب است چون ماشاءالله خیلی فعال هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون برای استانداری به غیره بومی بیندیشد خیلی بهنر است . وای از ذست باوی و بویراحمذی کردن ها و گرمسیری و سرحدی کردن وای از دست قبیله و طایفه کردن در یاسوح . به خدا خفه شدیم از دست این مردم /
لنده ای اصیل
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر دارا کریمی نژاد فردی کاریزما وآکادمیک که الحق وانصاف ایشان جهت تصدی استانداری ومعاونت سیاسی استانداری آنهم درسطح یک استانی چون اصفهان یا مشهد بکارگیری شود اما دکترخادمی که فردی است مدیر توانمند خوش فکر وخوش نیت ودلسوز وبا کوله باری ازتجربه قامت استاندار ی کهگیلویه وبویراحمد برتن به زیبایی برق می زند زنده باد دکترخادمی زنده باد اصلاحات زنده باد اخلاق زنده باد توانمندی زندباد صعه صدر
حبیب
Iran, Islamic Republic of
برا گچساران دکتر براتی خوب هست
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
فقط موسوی
بهزاد هاشمی کو ه سرک
Iran, Islamic Republic of
دراستان حرف اول راحاج زارعی نماینده بویراحمد می زند.دیگران می دانند
معلم
Iran, Islamic Republic of
اقای بهشتی بهترین گزینه برای استانداری است .اون سابقه کاری در همه پستهای را دارد .عباس بهشتی روی بهتری فرماندار اصلاح طلب و استاندارد
روشن فکر
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید به نظر بنده گزینه غیر بومی بسیار مناسب تر از بومی هست و انتخاب اقای دکتر حسن فایضی بسیار خوب است
زیلایی
مگه فرماندار شدن بچه بازیه مگه به مدرک گرایی و نمره کیلویی گرفتنه فرماندار بایدسوابق اجرایی و مدیریتی داشته باشه و جنسش به این حرف بیاد توانایی انجام کار را داشته باشه نه اینکه هرکس از هرکجا بلند شد ومدرک کیلویی آورد با پارتی بازی و فامیل گرایی فرماندار بشه .
Iran, Islamic Republic of
مدیری که سایت انتخاب کنه به درد تلگرام یا وات ساپ میخوره کاملا مشخصه که با راه اندازی این نظر سنجی الغرض شخص صالح نسب را میخای تیلیغ براش راه اندازی بکنید
م م
Iran, Islamic Republic of
فرماندار بوبرحمد جناب اقای دکتر نظری دوستت دارم کاش همه مثل شما شجاع وراستگو بودند وبه فکر مروم به نظر من وجمعی از اصلاح طلبان دکتر نظری باید برای خدمت به مردم لایق پستی بالاتر است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1