تاریخ انتشار
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۶۳۰۷۲

حجازی: به آقای «فتاح» گفتم شما به داد فقر و بیکاری گچساران برسید

۹
۰
کبنا ؛


 حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی و عبادی این هفته در جمع نمازگزاران با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: تنها راه نجات و سرافرازی در دنیا و آخرت تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه پیروی از اهل بیت موجب می‌شود انسان‌ها راه را گم نکنند، افزود: انسان مومن راه و مسیر  خود را باید از اهل بیت بگیرد.

وی  با اشاره به برگزاری مراسمات در این دهه گفت:  باید سعی شود در این دهه برنامه‌های خوب در شان شهرستان برگزار شود.

حجازی تصریح کرد: ما باید از اهل بیت درس بگیریم و با تبعیت از اهل بیت راه خدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه پایبندی به اصول انقلاب بدون مجاهدت از مستمندان و محرومان  یک شعار پوچ است، ابراز کرد: شعار نباید بدهیم بلکه باید عمل کنیم تا فقر را ریشه کن کنیم.

حجازی با اشاره به دو مهمان که در هفته گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهرهای این استان سفر کرده، عنوان کرد: در سفر حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به استان جلسه‌ای برگزار شد و بنا شد کارهای خوبی در زمینه فرهنگی در استان صورت بگیرد تا بتوانیم در مقابل با نفوذ دشمن اقدامات خوبی انجام دهیم که امیدواریم مسوولان پیگیر اجرایی شدن این جلسه باشند.

وی در ادامه با اشاره به سفر فتاح رئیس کمیته امداد کشور به استان و حضور ایشان در شهرها، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با ایشان برگزار شد و ضمن تشکر از حضور وی بر اساس اطلاعات دقیقی که داشته‌ام از ایشان خواهش کرده‌ام که شما به داد بیکاری و فقر در این شهرستان برسد.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در همان جلسه  به نمایندگی از جوانان بیکار و مردم این شهر خدمت آقای فتاح عرض کردم شما تهران نشین‌ها خیال می‌کنید که شهر ما فقیر و بیکار ندارد و اگر کسی چیزی بگوید یا نقدی کند می‌گویند سیاه‌نمایی نکنید.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر از ایشان خواهش کردم شهر گچساران را نیز مانند شهرهای دیگر ببینید چرا که خیلی‌ها فکر می‌کنند به دلیل اینکه یک چهارم نفت از این جا عبور می‌کند  این شهرستان فقیر و بیکار ندارد.

حجازی تاکید کرد: به دفعات شنیده‌ایم مسوولان شهرستان و استانی می‌گویند محله‌های فقیرنشین گچساران لذا این در شان شهرستان نیست و نباید گچساران را با شهرهای چند میلیونی مقایسه کنید چرا که در شهری که صد هزار نفر جمعیت دارد نباید چند محله فقیر نشین داشته باشد.

امام جمعه گچساران افزود: در آن جلسه از آقای فتاح خواهش کردیم وام‌های کمیته امداد را به جهت رفع بیکاری بیشتر کنند و این قید و بندها را از سر راه بردارند چرا که کمیته امداد آمده است تا دغدغه مقام معظم رهبری را بر طرف کند.

حجازی ادامه داد: در همان جلسه رئیس کمیته امداد کشور به رئیس کمیته امداد گچساران دستور داد تا در این خصوص نامه‌ای نوشته شود تا این مشکل برطرف شود.

امام جمعه گچساران افزود: امام جمعه اگر نتواند به ادارات دیگر دستور بدهد در کمیته امداد می‌تواند دستور بدهد.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص بیکاری جوانان اذعان کرد: ولایت می‌خواهد جوانان بیکار نباشند چرا که خود بیکاری فساد می‌اورد.

حجازی تصریح کرد: لذا از تریبون نماز جمعه از جوانان بیکار که شرایطی لازم را داشته باشند درخواست می‌کنیم با مراجعه به کمیته امدادو بدون سپرده‌گذاری با دریافت تسهیلات اشتغالزایی کنند چرا که رئیس کمیته امداد کشور فرمودند، چشم و انجام خواهد شد و کمیته امداد نیز مانند نفت و ادارات دیگر نیست که انجام ندهند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در این تریبون به رئیس کمیته امداد  اعلام می‌کنم در این زمینه سریعا اقدامات لازم را انجام دهند چرا که کمیته امداد جز شئونات مقام معظم رهبری است.

حجازی با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب گفت: باید شان و جایگاه نماز جمعه را بدانیم.

وی با بیان اینکه امام جمعه منصوب به جایگاه ولایت است، افزود: در برخی‌ها گفته‌ها و نوشته‌های سایت‌ها مراقب باشند، تهمت نزنید و به دنبال تفرقه نباشیم و بدانید جایگاه نماز جمعه، یک جایگاه معنوی است.

حجازی افزود: برخی اوقات گزارشاتی در خصوص مصلا و حوزه علمیه می‌دهند که آن خلاف شرع است.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: به نقل از من گفته‌اند که امام جمعه گفته است، پیمانکار مصلا باید با من قرارداد ببندد که در همین جا می‌گویم که من چنین چیزی را بیان نکرده‌ام و لذا نگویید امام جمعه باید توجیه شود.

حجازی تاکید کرد: من گفته‌ام اجازه نمی‌دهم با نام مصلا در جاهایی دیگر هزینه کنید.

وی افزود: می‌گویند برای مصلا ۶ میلیارد تومان هزینه شده در حالی که ۱۵ سال می‌گذرد اما هنوز کار به اتمام نرسیده است و لذا ما می‌گوییم پول این مملکت را هدر ندهید و بعد می‌گویند امام جمعه گفته است، پیمانکار باید با من قرارداد ببندد که این حرف دروغ است اما  پیمانکار باید به ما بگوید چه زمانی کار را به اتمام می‌رساند.

حجازی با بیان اینکه پیمانکار می‌گوید من حتی پول بنزین خودروی خود را هم ندارم، افزود: به عنوان امام جمعه من خود نیز توجیه هستم و هم می‌دانم و به دلیل اینکه می‌دانم می‌گویم چرا پول مصلا و حوزه در جاهای دیگر هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه شما جلوی مبانی دینی را می‌گیرید و بعد به مردم گزارش می‌دهید افزود: برخی از رسانه‌ها از خدا بترسند و این قدر تفرقه و دروغ پراکنی نکنند و بترسید از روزی که ما یا زهرا را بگوییم. و لذا توصیه می‌کنیم شفاف ساده بگوید و صادق باشید.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به جنایت‌های اسرائیل کودک کش بیان کرد: در چنین شرایطی برخی از به اصطلاح حکومت‌های اسلامی به خواب رفته‌اند.

وی تصریح کرد: مگر می‌شود جنگ ۶ روزه اعراب و اسرائیل را فراموش کرد که حالا می‌خواهند در کشورهای مسلمان سفارت خانه بزنند.

حجازی افزود: به حول و قوه الهی ایران اسلامی جهان را از خواب غفلت بیدار خواهد کرد و امیدواریم روزی توفیق شود در مسجد القصی نماز برپا کنیم.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به مصوبه اخیر کنگره آمریگا افزود: مشاهده کردیم که ۹۸ درصد از آنها تحریم‌های جدیدی را بر علیه ایران اعلام کرده‌اند و اینجا است که دیگر باید مسئله برجام تمام شود و به صراحت گفته شود ما چه نفعی در بر جام داشته‌ایم.

حجازی ادامه داد: یک دیوانه بی‌منطقی رئیس جمهور آمریکا شده است که خود مردم امریکا از چنین موجودی که الفبای سیاست را بلد نیست ترسیده‌اند.

وی با بیان اینکه وقت آن رسیده که اقدامات لازم را در خصوص بد عهدی آنها در عمل انجام دهند، افزود: هر روز فقط می‌گویند نشان می‌دهیم.

امام جمعه گچساران  اذعان کرد: برجام چه نتیجه‌ای برای ما داشت به جز اینکه دشمنان به اسرار هسته‌ای ما پی ببردند.

وی افزود: میلیاردها تومان در این چند سال هزینه شد تا مذاکراتی صورت بگیرد نه تذکر لذا آن چیزی که در عمل می‌بینیم آن دیوانه مدام در حال تذکر دادن است و ایران اسلامی باید با عزت جواب آنها را بدهد.

حجازی با توصیه به دولت مردان تاکید کرد: وقتی رهبری می‌فرمایند اگر برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زینم باید دولت مردان با تبعیت از رهبری در مقابل گستاخی آنها واکنش نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله عفاف و حجاب افزود: توصیه می‌کنیم وضعیت حجاب و عفاف در حال حاضر خوب نیست و نگران کننده است و در خیابان‌های شهر وضعیت خوبی را شاهد نیستیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: توقع دارم و خواهش می‌کنم مسوولان پای کار بیایند و خون شهدا و وصایای شهدا را فراموش نکنند.

حجازی افزود: به دفعات به مسوولان شهرستان گفته‌ام که اجازه ندهید که در خیابان‌هایی که مردم شهید دادند وضعیت حجاب این گونه باشد و تلاش کنیم در مقابله با آلودگی‌های فرهنگی به مقابله بپردازیم.(فارس)

نام شما

آدرس ايميل شما

بي طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام . خدمت برادران بزرگوار و عزیز عرض مینمایم فعلا مشکل مهم و اولویت دار جامعه ما بیکاری جوانان است ترا به خدا این جنگ و جدالهای سیاسی رو کنار بگذارید و به فکر مردم مخصوصا جوانان باشید . اولویت فعلا کار میباشد نه مسجد و مصلا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خدمت امام جمعه مردم دوست و مردم .ن سلام عرض می کنم
حاج آقا الان شانس به آقای تاجگردون رو کرده و ایشان علیرغم منتقدانی که دارد، محبوب مردم هستند. حاج آقا در بین مردم گچساران برای...ن و مردم دار باش. میرشکار را نقد بکن اما نمی توانی از محبوبیت ایشان در بین مردم دوگنبدان و باشت بکاهی!!!!!
اینها رو گفتم که مقدمه ای باشد بر احوالات آقای "فتاح" جنابعالی......
آقای حجازی عزیز در بین مردم باوی بزرگ نشده ای یا خبر نداری !!!!! این آقای"فتاح" جنابعالی اگر بتواند تمام مردم.م می کند اگر بتواند نمی گذارد حتی یک تومان هزینه گچساران و باشت شود.... با کسی دوستی کن که دوستدار مردم باوی باشد
شهرم گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب شلوغ نکن اقای فتاح ملاقات حضوری داشته باتاجگردون مستمری کمیته اضافه کرد وکمی تامل داشته باش ادارات کار خودشان درست انجام می دهند تفرقه خوبیت ندارد مردم انقلابی احتیاج به وحدت دارند ودولت باید یاری کرد همانگونه که رییس اقامه نماز به شماها ودوستان سفا ش کرد بگذارید یک هفته ازش بگذرد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالتان حاج آقا که هرکسی که کوچکترین انتقادی از شما بکند ، سریعاً در نماز جمعه آن را بیان و از خود دفاع می کنید !!!
نمی دانم آیا نماز جمعه جای دفاع امام جمعه از اظهاراتش در جاهای دیگه هست یا نه ؟؟ اما چرا اجازه نمی دهید تا دیگران هم از همین تریبون ، نسبت به عملکرد شما بخصوص در ستاد امر به معروف ونهی از منکر ، عرض اندام کند ؟؟؟
جواب بده
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها فقیر هستن ولی چون از دوستان و اقوام شما هستن کمک میشن
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ... رو .....بخواهد اوراتوجیه کند.
Iran, Islamic Republic of
اخ چه حرف سختی زدی اقای فتاح فقط منتظرشمابود
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
پس با. گچساران رو خوند @?
جعف ر
حاج آقای عزیز واقع بین باش ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1