تاریخ انتشار
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۶۳۰۵۵

این مدیران فقط وقت مردم را تلف می‌کنند / پروژه‌ای که تا جام جهانی قطر هم آماده نمی‌شود/ بعضی مدیران افتخار می‌کنند که علیه «حاج عدل» حرف می‌زنند

۱۵
۰
کبنا ؛ 

امام جمعه رئیسی گفت: مردم منطقه چاروسا خواهان تسریع در روند گازرسانی با مدیریت جهادی هستند و اگر مسوول دلسوز و با روحیه و توان و پی‌گیر در چاروسا بود امروز شاهد این وضعیت نبودیم و مسوول حاشیه‌ای و بی‌توجه و غافل از مشکلات مردم و مسئوولی که بوی آترا و نفت را استشمام نمی‌کند جزء گرفتاری و ائتلاف وقت و حق و حقوق مردم هیچ فایده‌ای ندارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره و عنوان کرد: هدف آمریکا از تحریم‌های جدید ثبات زدایی و دو قطبی و دامن زدن به اختلافات سیاسی است و به دنبال نارضایتی اجتماعی است و وقتی عده‌ای در داخل سپاه را تخریب می کنند و به سپاه تهمت می‌زنند اینها دارند به دشمن کد می‌دهند و زمینه تحریم سپاه را فراهم می کنند و چون نمی‌توانند با رهبری مخالفت کنند نهادهای انقلابی و منصوب به رهبری را تخریب می کنند.
صلواتی تصریح کرد: آمریکا بد عهد، خبیث، شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن و دشمن درجه ۱ نظام اسلامی است و از دشمن جزء ددمنشی انتظار نمی‌رود و در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران می‌بایست با تمام وجود از محور مقاومت دفاع کنیم و بر استعدادها و توانمندی‌های داخلی توجه کنیم و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل کنیم و چهره خبیث آمریکا را افشاء کنیم و امروز هم همه منتظر پاسخ قاطع دولت هستند و مقابله به مثل وظیفه دولت است و دولت لایحه‌ای محکم و قاطع در جواب آمریکا به مجلس بفرستد و پاسخ متقابل در قبال نقض برجام به عهده دولت است.
وی بیان کرد: این روزها معلوم است چه کسی زبان دنیا را نمی‌فهمد و این تحریم‌های مکرر بعد از برجام نشان می‌دهد که برجام هیچ ارزش و اعتباری ندارد و این نوزاد برجام اگر از بین نرود بزرگترین ضرر برای نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به برخورد قوه قضائیه با دانه درشت ها هم اشاره و خاطرنشان کرد: از برخورد صریح قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت ها حمایت می کنیم و بر شرافت قوه قضائیه درود می‌فرستیم و بعضی ها حمایت از چپاولگران حقوق ملت دنیا و آخرت خود را خراب نکند و اندک آبروی باقی مانده خود را بر باد ندهند و شما اگر خیرخواه ملتی هستید از مفسدین اعلام برائت کنید و نقطه شروع فساد زیر سوال بردن قوه قضائیه است.
صلواتی به سالروز اولین نماز جمعه هم اشاره کرد و گفت: نماز جمعه حکم خداست و تقویت نماز جمعه تقویت حکم خدا نسبت به رسول‌الله است و پاسداری از خون شهیدان و شکرگذاری از انقلاب و نظام اسلامی است و تقویت نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه است و تضعیف نماز جمعه تضعیف حکم خدا و سنت رسول‌الله و تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.
وی درخواستی از رئیس کل دادگستری و دادستان استان داشت و ادامه داد: از دادستان استان و شهرستان و دادگاه عمومی بخش به نیابت از این مردم می خواهم اگر قرار است پرونده مجرمین و متخلفین انتخابات توسط دادگاه بخش یا هر دادگاهی بررسی و حکم صادر شود می‌بایست این حکم باعث شود اعتماد به مردم بازگردد و عبرت شود برای آیندگان و حق تضییع شده نظام و رهبری و مردم از گردن متخلفین بیرون کشیده شود اینجا جای جلسه کدخدامنشی و مصالحه نیست و مردم بخش همچنان منتظر اقدام دادگستری استان هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به بیان مشکلات منطقه چاروسا پرداخت و گفت: تریبون نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسوولان است و از این باب مشکلات آنها را به گوش مسوولان می‌رسانم که این روزها مردم این منطقه چه مشکلاتی داشته و درد و رنج دارند که اولین مشکل که خواست عموم مردم بود مساله گازرسانی است که به خواست عموم مردم، تلاش نماینده سابق، نماینده ولی فقیه در استان، سفرهای شورای اسلامی شهر و با پشتوانه حمایت‌های مردمی حدود دو سال پیش کلنگ گازرسانی به چاروسا در قلعه دختر به زمین زده شد و با پیگیری نماینده فعلی و استاندار و دغدغه فرماندار حرکتی لاک پشتی انجام می‌شود و انتظار این بود که پروژه با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی تا به امروز حل شده بود.
وی گفت: لذا مردم منطقه چاروسا خواهان تسریع در روند گازرسانی با مدیریت جهادی هستند و اگر مسوول دلسوز و با روحیه و توان و پی‌گیر در چاروسا بود امروز شاهد این وضعیت نبودیم و مسوول حاشیه‌ای و بی‌توجه و غافل از مشکلات مردم و مسئوولی که بوی آترا و نفت را استشمام نمی‌کند جزء گرفتاری و ائتلاف وقت و حق و حقوق مردم هیچ فایده‌ای ندارد.
صلواتی به مشکلات راه و شهرسازی اشاره و تاکید کرد: در بحث راه دو کیلومتر جاده حدود سه سال طول کشید و ظاهرا با پول شخصی پیمانکار احداث گردید که از زحمات این عزیز هم تشکر می‌کنم اما سه کیلومتر دیگر این جاده مثل انسانی که جراحی شده باشد که پزشکان این بیمار را رها کرده باشند این سه کیلومتر چنین وضعیتی دارد که امیدواریم مدیر راه و شهرسازی یک بار به خودشان زحمت دهند و به حرمت مردم سوار بر ماشین شاسی بلند از این جاده بازدید کنند.
وی گفت: جای بسی تعجب دارد که بعد از ۲۰ سال از قلعه دختر شروع به تعمیر جاده و روکش آسفالت نمودند و ناظران و بازرسان استان کیفیت آسفالت این منطقه با جاده دهدشت به سرفاریاب را مقایسه کنند و با این شیوه کار کردن این ۳۰ کیلومتر تا زمان بازی‌های جام جهانی قطر هم زمان می‌برد و اگر مدیر توانمند و شجاع در منطقه و در راس اداره راه کهگیلویه بود الان این وضعیت محور نبود.
وی به وضعیت افت ولتاژ برق هم اشاره و اضافه کرد: وضعیت افت ولتاژ برق و کمبود آب در روستاها عامل نگرانی مردم است، در چنین شرایطی می‌بایست حداقل تا به امروز ۵ جلسه شورای اداری با نماینده فعلی مجلس و مدیران کل استان و شهرستان برگزار می‌شد اما متاسفانه بعضی از مسوولان بخش ما افتخار می‌کنند که علیه نماینده مصاحبه می‌کنند اما در کنار بخش ما در دیشموک تا حالا چندین جلسه جهت حل مشکلات مردم فقط با نماینده و مسوولان دیشموک جهت حل مشکلات حوزه استحفاظی گذاشتند.
صلواتی به وضعیت ورزشگاه شهر قلعه رئیسی هم اشاره و گفت: وضعیت ورزش و ورزشگاه از مصیبت‌های بزرگ جوانان چاروسا است و با تلاش‌های نماینده فعلی جرقه امیدی ایجاد شد ولی تا حالا حرکت قابل دفاعی صورت نگرفته و متاسفانه نمایندگی ورزش و جوانان ما تعطیل است و منتظر حکم مدیر جدید هستند و نتیجه این بی‌توجهی و غفلت‌ها در دو سال اخیر باعث شد جوانان ما بیکار و روستاهای ما خالی از سکنه شود و با همه این مصیبت ها و دردها مردم هنوز امید دارند و مسوولان ارشد استان مشکلات چاروسا را در اولویت برنامه ها قرار دهند و رفع این مشکلات فقط با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مقدور است.
 
----------------------------
خبر: حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
... به عباداتت برس
تقوی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از بد اخلاقی خودته
تقوی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از بد اخلاقی ...ه
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
سلام شما که فقط تخریب میکنید و همه مدیران را از بخش دلخور کردی و دن...ت هستی با هر قیمتی که باشد دست بردارید منطقه را.
بوقلمون
Iran, Islamic Republic of
تا پست .. یع حور دیگری بودی
حالا یه جور دیگه شدی
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
دلش هنوز واپسه
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
.. زمان غلامی خواب بودی یاشب نشین های توی سوق خوش می گذشت
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرافتت آقای پرواز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای پروازیک روز دیگربخشدارباشدمثل مرددرمقابل ...می ایستدجلسه باعدل نتایجی نداردپس همون جلسه نباش بهتراست
دوست
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی ازش می پرسید ک برجام چیه. مجبوری؟
Iran, Islamic Republic of
...ه اذهان مردم رابهم نریزهم مردم اگاهندهم دوات وظیفه اش رامیدونه خو... نشان نده
شاعر..
Iran, Islamic Republic of
عامل بد بختی چاروسا.. ه و غیر کارشناسی وعدم اطلاع وسیاسی بازی وسیاسی کاری.. حاج اقا لطفا مقداری هم تامل و تدبر و تفکر کن
دوستدار حاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام/واقعا خوشحالیم که حاج آقا در تمامی امورات. داشته و مطالبی را که فرموده اند هم همگی تخصصی است. ان شالله سلامت باشید حاج آقا و ممنونیم از این همه دلسوزی و تخصص
سلمان
Iran, Islamic Republic of
زنده بااااااااد
تقوی
Iran, Islamic Republic of
کسی به حرفهای او اهمیتی نمی دهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1