تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۶۲۸۸۶

تاجگردون پاسخگو باشد / چرا «آرمین محمودی» این رفتار را کرد؟

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ایرج بشارتی
مدت زمان زیادی از معرفی آرمین محمودی به عنوان رئیس دانشگاه ازاد یاسوج نمی‌گذرد. انتصابی که با اعتراض شدید حامیان دولت مواجه شد. منتقدین معتقد بودند آرمین محمودی اصولگراست و پذیرفتنی نیست در دولت اصلاح طلب یک مدیر ناهمسو و ناهماهنگ آنهم در جایگاه مهمی چون دانشگاه به عنوان مدیر معرفی شود. همچنین آن‌ها می‌گفتند که جدای از مسائل سیاسی محمودی ضعیف است و در دوران مدیریتش در دانشگاه آزاد گچساران کارنامه خوبی از خود به یادگار نگذاشته است و مدیریت او نارضایتی دانشجویان را در پی داشت.
البته محمودی خود را اصلاح طلب معرفی کرده بود و با مدیران اصلاح طلب و بویژه نماینده اصلاح طلب شهرستان گچساران هماهنگی کرده بود. اعترضات کارگر نیفتاد و محمودی به عنوان جانشین آل بویه معرفی شد. نکته دیگر که بیش از هر چیز در اعتراضات معترضین به چشم می‌آمد اعتراض آن‌ها به عزل ناگهانی آل بویه بود. ال بویه پیش‌تر در یک اظهار نظر به اعتقاد اصلاح طلبان شجاعانه از رئیس دولت اصلاحات حمایت کرده بود و حال طرفداران او بر این باور بودند که باید بخاطر این شجاعت و موضع گیری از آل بویه حمایت شود.
محمودی کارش را آغاز کرد و در یک اقدامی و به عبارتی می‌توان گفت کاملاً بدون برنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی را به دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برد و حتی بر سر کلاس‌های درس حاضر کرد. کاری که صورت چندان خوبی نداشت وضرورتی هم برای بهم زدن نظم کلاس‌ها نبود و می‌شد هم خارج از وقت کلاس‌ها با دانشجویان دیدار کرد.
البته من بعد باید مطمئن بود که محمودی ریسک نخواهد کرد و از امثال تاجگردون برای بازدید از دانشگاه دعوت به عمل نخواهد آورد. مهمانان هفته قبلی دانشگاه یاسوج در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در این دانشگاه به خوبی نشان می‌دهد که او دیگر با تاجگردون کاری ندارد و ناهارش را با دیگران میل خواهد کرد.
اخراج میرزاده از دانشگاه ازاد و آغاز پروسه هاشمی زدایی فرصت خوبی برای محمودی فراهم کرد تا او سریعا از اصلاح طلبی اعلام برائت کند هر چند ممکن است این اعلام برائت مقطعی و کوتاه مدت باشد. به ضرس قاطع می‌توان گفت محمودی از فعال‌ترین کسانی بود که در طی این مدت از ولایتی و جدیداً از «فرهاد رهبر» حمایت کرده است و علیه وزارت علوم دولت یازدهم موضع گرفته است. اگر این رفتار در حیطه وظایف اداری اقای محمودی است ایراد چندانی وارد نیست اما از آنجا که هیچ کس به غیر از محمودی در میان مدیران دانشگاه آزاد اینقد فعال نیستند نشان می‌دهد محمودی دنبال اثبات خود و نشان دادن همسویی‌اش با مدیران جدید دانشگاه ازاد است.
احتمالا ماندن و یا رفتن محمودی دیگر در اختیار مدیریت ارشد استان نباشد اما رفتار و تجربه او درس عبرتی است برای مدیران بی‌خبر از استان که هر کس در تهران به دیدارشان می‌رود و تعریفشان می‌دهد سریع برای او رایزنی می‌کنند و مدیریت برایش دست و پا می‌کنند. کاش این مدیران و بویژه تاجگردون و آقای زارعی هم اینک خود را در مقابل این رفتارهای آقای محمودی پاسخگو می‌دانستند.
محمودی هم خوب است کمی از این همه تغییر و موضع گیری آنی خارج شود و به فکر دانشجویان باشد و دغدغه‌اش تحصیل دانشجویانی باشد که زمینه‌های زیادی برای تحصیل خود پرداخت می‌کنند.
البته بد نیست رهبران اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نسبت به وجود چنین نیروهایی کمی حساس باشند و اگر فرصت دخالت در تعیین مدیران این دانشگاه برایشان حاصل شد با دغدغه بیشتری نسبت به این موضوع ورود کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
تاجگردون آنقدر زرنگ هست که تمام افراد ضعیف حمایت می‌کنه که خودش خودنمایی کنه ایشان فقط بفکر پیمانکاران هست وسلام
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
محمودی... سو میبرش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این نوشتار ماهیت ها باید مشخص بشه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تخریب محمودی تا کی؟ یک کم هم انصاف داشته باشید. این تخریب فقط خودزنی نیروهای بومی استان است نتیجه همین تخریب ها ست که استان ما در مدیریت کلان بی کس میباشد. کاش کمی در قضاوتهامون انصاف بخرج بدیم
Iran, Islamic Republic of
کلا مدیریت دانشگاه ازاد این چند وقته در،حال دگرگونی،هست و در دست نمایندگان استان نیست
تنها راه فرار از استان است
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون خودت قضاوت کن در بین مدیرانی که گذاشتی هیچ کدوم کارآرائی ندارند .انصافا من به تاجگردون رای دادم ولی کور و پشیمان هستم که رای دادم ... خودت قوی هستی جناب تاجگردون ولی مدیران استانیت همه ضعیف هستند .. جناب گوهرگانی کلا جهاد و تولید را نابود کرده .. خودت نظر سنجی کن از مردم ..
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون ما در دوره های قبلی میگفتیم مدیران سید قدرت حسینی ضعیف هستند ولی انصافا تاریخ ثابت کرد بهترین مدیران ، مدیران سید قدرت بودند و ضعیف ترین هم مدیران شما بودند .. چرا خودت قوی هستی ولی مدیران ضعیف .. مدیرانت استان را نابود کردند ... خداحافظ استان کهگیلویه و بویراحمد ... ما هم مهرماه از استان میرویم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر دانشگاه آزاد دکتر زراعت کیش ولی متاسفانه تاجگردون مدیر خوب و قوی نمیخواد ،دنبال مدیر ضعیف هستی و کسی که فقط بهت بگوید چشم را انتخاب مکینی ... تاریخ به انسانها درس میدهد و ماندگار است
بو..
Iran, Islamic Republic of
.. واحد گچساران را به مرز ن... کشاند.
مملی
Iran, Islamic Republic of
دو....ت...
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد خودش به اندازه کافی جوان تحصیلکرده داره زراعت کیش بی زحمت بره رئیس گچساران بشه چرا افتاده دنبال یاسوج جناب حاج زارعی عزیز توقع داریم در صورت تغیرات از بچه های بومی بویراحمد استفاده بشه باتشکر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1