تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۶۲۸۷۳

از بن‌بست تاریخی لنده خجالت می‌کشم / زیر لگدهای مسائل سیاسی در حال له شدن هستیم

۲
۰
کبنا ؛ 
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: نباید به اعتبارات دولتی چشم دوخت/۵۴ درصد حوزه شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده تحت پوشش امداد هستند.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: مردم در حال خرد و خمیر شدن مسائل سیاسی، جناحی و قومی و قبیله‌ای هستند و عده‌ای در حال له شدن هستند.
عدل هاشمی‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان لنده ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت و امامت اظهارکرد: شاکله اصلی ساختار توسعه و پیشرفت هرجامعه‌ای بحث امنیت آنجامعه است.
وی افزود: همه ما مسئولان باید قدر‌شناس مردمی باشیم که علی رغم همه کمبود امکانات و محرومیت‌ها هموراه پست سرنظام و مسئولان هستند و لذا باید مسئولان کمر همت را برای خدمت به این ولی نعمتان محکم ببنند.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: امروز باید شرمنده باشیم که بیش از ۵۴درصد جمعیت حوزه استحفاظی بنده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باید باشد که این نشان از عمق محرومیت این شهرستان‌ها در نبود صنایع و کارخانجات است.
وی تاکیدکرد: امروز بعد از ۱۳ ماه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان لنده حاضر شدم چون شرمنده مردم بودم و از این همه محرومیت و بن بست تاریخی این شهرستان خجالت می‌کشیدم، از مخزن نمی‌ه ساخت و‌‌ رها شده آب لنده، از جاده لنده به تشان و از پل نیمه کاره تراب واقعاً خجالت می‌کشم.
هاشمی‌پور اظهارکرد: آن قدر درگیر تقدیر و تشکر‌ها شده‌ایم که فراموش کرده‌ایم که باید شهرمان را خودمان بسازیم و برای یک بار هم که شده ما می‌توانیم را به عمل تبدیل کنیم.

مردم در حال خرد و خمیر شدن زیر لگدهای مسائل سیاسی در حال له شدن هستند
نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم در حال خرد و خمیر شدن زیر لگدهای مسائل سیاسی، جناحی و قومی و قبیله‌ای در حال له شدن هستند.
وی در ادامه تاکیدکرد: زمین و زمان را به هم می‌دوزیم تا بلکه گرهی از مشکل اشتغال جوانی باز شود.
هاشمی‌پور در ادامه گفت:  شاکله اصلی ساختار توسعه و پیشرفت هرجامعه‌ای امنیت آنجامعه است.
وی افزود: همه ما مسئولان باید قدر‌شناس مردمی باشیم که علی رغم همه کمبود‌ها هموراه حامی نظام ٬ انقلاب و مسئولان هستند و لذا باید مسئولان کمر همت را برای خدمت به این ولی نعمتان محکم ببنند.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از بابت فقر و مشکلات مردم ٬ تصریح کرد: امروز باید شرمنده باشیم که بیش از ۵۴ درصد جمعیت حوزه استحفاظی بنده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این نشان از عمق محرومیت این شهرستان‌ها در نبود صنایع و کارخانجات دارد.
وی در سخنی خطاب به مردم لنده گفت: شرمنده مردم لنده هستم و از این همه محرومیت و بن بست تاریخی این شهرستان خجالت می‌کشم.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیکاری و وضعیت اشتغال جوانان اظهار داشت: زمین و زمان را به هم می‌دوزیم تا بلکه گرهی از مشکل اشتغال جوانی از این دیار در شرکت‌ها باز شود. و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم شد.
هاشمی‌پور در ادامه افزود: به دلیل عدم مطالبه‌گری بهترین فرصت‌ها به خصوص فرصت‌های طلایی را از دست دادیم.
وی تاکیدکرد: چرا در شهرستان‌هایی که آب هست، زمین هست، سرمایه انسانی به اندازه کافی هست ولی ۵۴ درصد افراد‌ای شهرستان‌ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: راه پیشرفت و توسعه عمل کردن فرا جناحی و فرا منطقه‌ای است.
وی خاطر نشان کرد: بحث انتخاب شهرستان لنده برای پایلوت اقتصاد مقاومتی از سوی بنیاد مستضعفان یک اقدام خوب و مهم برای پیشرفت و توسعه سریع این شهرستان است که لازمه آن پای کار بودن شبانه روزی مسئولان برای تحقق این امر مهم برای اشتغال و سرمایه گذاری است.
هاشمی‌پور تصریح کرد: خیلی نباید به اعتبارات دولتی چشم دوخت چرا که باید از ظرفیت هلدینگ هاو خیرین برای مسائل مهم و راهبردی این شهرستان به خصوص سرمایه گذاران بزرگ در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.
یکی از مهم‌ترین دلایل اساسی که سد راه پیشرفت و عمران شهرستان‌ها است بحث معارضات است که باید مسئولان محلی با تعامل و همکاری این معضلات را رفع کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: در بحث اعتبارات ۳ / ۲ نفت قرار است از سال ۹۷ این اعتبارات به ۳درصد و به همه شهرستان‌های استان اختصاص یابد.
سردار هاشمی در پایان گفت: مدیران اجرایی باید نسبت به بررسی وضعیت پروژه‌ها تلاش کنند و با بازدید میدانی نظارت مستمر داشته باشند.

بازدید از روستاهای شهرستان لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

شریعت نیا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی نماینده داره چی میگه
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا

من ماندم که این مردم ساده دل دیار لنده، به چه امیدی نامه میدن آقای نماینده به اصطلاح چهار شهرستان.

بخدا حیفه مردم را با دستورات توخالی در پایین نامه ها، سرکار بگذاریم.

از ماست که بر ماست/خودکرده را تدبیر نیست

ان شاالله به لطف پروردگار، عدل هاشمی پور دوره بعد را نخواهد دید.

انسان سیاستمدار، مردمدار، خاکی، کامل از هر نظر، فقط و فقط دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده محترم گچساران و باشت و دیگر هیچ.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1