تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۶۲۵۵۷

حرف‌های عجیب مدیرکل اوقاف در خصوص خواب‌های جعلی سودجویان/ همایش تجلیل از خادمان امامزادگان در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد. 
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام نورالله جنتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد باید قدر خود را بدانند که جای جای استان مزین  به فرزندان پیغمبر(ص) است، اظهار کرد: ۳۰ درصد مردم این استان از نوادگان پیامبر هستند و باید قدر این مردم را بدانیم. توسل به ائمه اطهار انسان را در مسیر سعادت قرار می‌دهد و ما را نیز بیمه می‌کند.
وی افزود:  استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمات بقعات متبرکه در آخرین ارزیابی نمره بیست گرفته و ۱۵۰ درصد رشد داشته است و از غیرت لر در آن همایش بار‌ها با افتخار یاد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از خادمان امامزادگان در امامزاده شاه قاسم(ع) خبر داد و گفت: این همایش در روز هشتم مرداد با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
جنتی‌پور به برنامه‌های زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: در سه بقعه متبرکه استان (بی‌بی خاتون، امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و ابراهیم اسدالله بهمئی) برنامه‌های متنوع فرهنگی تحت زیر سایه خورشید برگزار خواهیم کرد.
وی به برنامه‌های هفته دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در ۲۴ بقعه متبرکه مراسم جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد. توزیع اقلام فرهنگی، کتابچه و حضور روحانیون در مکان‌های معنوی امامزادگان(علیهم السلام) از جمله این برنامه‌ها هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهکیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که می‌گویند جوانان بیکار هستند پول‌ها را خرج امامزاده‌ها نکنید، تاکید کرد: دشمن جایگاه این امامزاده‌ها را فهمیده و می‌خواهد آن‌ها را تخریب کند؛ انسان موجودی چند بعدی است و به جنبه روحانی و معنوی هم نیاز دارد.
جنتی با بیان اینکه برخی می‌خواهند به اسم امامزاده‌ها در دین وهن ایجاد کنند و برای خود دکان باز کنند که به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: در چند مورد برخی سودجویان با تعریف خواب‌های جعلی امام‌زاده‌هایی بنا کردند که برخورد شد و در چند مورد حتی تخریب هم شد و از متخلفین تعهد گرفتیم که دست از این کار‌ها بردارند.
وی افزود: با خرافات در دین مخالفم ولی این باعث نشود که فردا برخی بگویند فلان امامزاده هم جعلی است بلکه باید جایگاه والای نوادگانی که جلوی ظلم ایستادند و مظلومانه شهید شدند را حفظ کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چون حرف حق رو زده اظهاراتش عجیبه، این چه تیتر زدنی
مردی ازدیار لیشتر گچساران
Iran, Islamic Republic of
جنا ب سید عزیز چرابه امام زادگان منطقه لیشتر توجه نمیکنید اگه واقعا زیرنظر اوقاف استان نیستند تا مستقیما ازمرکز پیگیری کنیم .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چند شب پیش خبر ۲۱ مقبره حضرت بی بی حکیمه (س) را در باکو کشور آذربایجان که مورد زیارت ایرانیان بود را نشان داد.
یکی تحقیق کنه و جواب بده این مقبره که در ۱۲۰ کیلومتری گچساران است مقبره این بانو است یا قدمگاه است؟؟؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1