تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۶۲۵۲۰

دهبانی: یاسوج میزبان جشنواره فرهنگ رضوی از هفتم تا ۱۰ مرداد

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دهبانی‌پور در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: هرساله در دهه مبارک کرامت برنامه‌های متنوعی برای برای پاسداشت این ایام برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های استان در بحث آئین‌های نمایشی و تئاتر، بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن ظرفیت‌های آئین‌های نمایشی و تئاتر، میزبان ششمین دوره جشنواره فرهنگ رضوی خواهد بود.
دهبانی تصریح کرد: این جشنواره شنبه هفتم مرداد تا ۱۰ مردادماه با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی برگزار می‌شود.
دهبانی‌پور افزود: ۳۲ اثر از ۱۲ استان سراسر کشور برای این جشنواره ارسال شده است که هشت اثر به نام مبارک امام رضا(ع) برگزیده شد.
وی اظهار کرد: استان‌های اصفهان، مرکزی و هرمزگان در شبیه خوانی حضور دارند و چهار اثر دیگر در آیین‌های نمایشی نیز بر روی صحن می‌روند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فقط آیین‌های نمایشی برگزار می‌شد، گفت: امسال چهار آیین شبیه خوانی داریم و آیین‌های نمایشی از استان‌های بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
دهبانی پور اظهار داشت: این گروه ها هرشب ۱۶ اجرا خواهند داشت و در محل های پارک ساحلی، پارک ولایت و سالن تئاتر روباز اداره کل ارشاد نمایش‌ها اجرا می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری در استان، گفت : با رایزنی‌های انجام شده با وزارت ارشاد مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به این کانون‌ها ختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1