تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۲۶۲۳۷۳

دیدار «فتاح» با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / فتاح با دست پُر آمد / برای تمام مددجویان مسکن می‌سازیم / عملکرد کمیته امداد استان امیدوار کننده است/ با حرکتی لاکپشتی نمی‌توان مشکل مسکن مددجویان را برطرف کرد

۰
کبنا ؛رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارشی که ارائه داده‌اند، امیدوار کننده است.
 
به گزارش کبنا، پرویز فتاح عصر امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در محل استانداری این استان برگزار شد، با تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: کار کمیته امداد مشکل گشایی از محرومان است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با یاد شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ما اکنون بر سر سفره شهدا و امام شهدا نشسته‌ایم و امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و خون شهدا هستیم.
فتاح با بیان اینکه عملکرد کمیته امداد خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گزارشی که ارائه داده‌اند، امیدوار کننده است، بیان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است و هدف‌ها نیز در این نهاد مشخص است و اولویت ما رسیدن استان‌ها به یک سطح بر اساس عدالت است.
وی با اشاره به مضیقه‌های دولت به لحاظ منابع مالی، افزود: منحنی کمک‍‌های مردمی بسیار بالا است، در ماه مبارک رمضان ۵۲۰ هزار نفر حامی مددجویان مشخص که از این تعداد ۱۷ هزار حامی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به دلیل برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام گرفته، اظهار داشت: میزان طلاق در جامعه هدف کمیته امداد به حداقل رسیده است و در واقع پایداری ازدواج در این جامعه خوب است.
فتاح گفت: ازدواج در بین جامعه هدف کمیته امداد افزایش یافته است و امروز سقفی برای پرداخت جهیزیه نداریم.
وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق کمیته امداد، اظهار کرد: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: با گذاشتن ضمانت مستمری مددجویان برای تسهیلات آن‌ها، مددجویان می‌تواند در عرض ربع ساعت وام دریافت کنند.
فتاح به وام اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: ما قبول نداریم که این استان در رده پایینی به لحاظ فقر قرار دارد و با این حرف‌ها مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف نمی‌شود.
وی گفت: قابلیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را بگوید تا سرمایه‌گذارها و اعتبارات به سمت این استان روانه شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان حرکتی بزرگی در راستای حمایت از مددجویان در کمیته امداد آغاز شده است، گفت: در بحث اشتغال اعتبارات کمیته به بالای سه هزار میلیارد تومان رسیده است.
فتاح گفت: مشکلات ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد را برطرف خواهیم کرد.
وی به موضوع مسکن مددجویان نیز اشاره و اظهار کرد: وام مسکن مددجویان به سقف ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و ما حاضریم در صورت تأمین زمین در روستاها و شهرها مسکن مددجویان را خواهیم ساخت. در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار روستایی و هزار سرپرست شهری در نوبت مسکن است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: با حرکت‌های لاکپشتی نمی‌توان مشکلات مسکن مددجویان استان را برطرف کرد بلکه یک حرکت جهادی و انقلابی لازم است و می‌خواهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1