تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۲۶۲۳۳۸

تقدیر امام جمعه از مدیر راه و شهرسازی باشت / کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته است(+تصاویر)

۱۴
۰
کبنا ؛امام جمعه باشت از مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و گندمکار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرسازی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت السلام عبد الرحیم عبودی در آیین افتتاح ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی باشت در روستای لیراب باشت ضمن خوشحالی از این کار بزرگ در شهرستان گفت: من معتقد هستم هر مدیری که منتظر است از او تشکر کنند از روی خودخواهی نیست و از این جهت است که یک کار را برای مردم انجام داده است و این لحظه می‌خواهد ثمره کار خود را ببیند.
وی افزود: مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کارخود را پیش خدا می‌دانند و خدارا شکر می‌کنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و به مردم خدمت رسانی می‌شود.
عبودی عنوان کرد: کارهایی در بحث برق رسانی به پیچاب شده که تقدیر و تشکر می‌کنم از مهندس داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان که زحمت‌های زیادی کشیدند.
وی با اشاره به خدمات بی‌بدیل اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان گفت: راه داری تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده که جای تقدیرو تشکر از آن‌ها دارد.
تشکر از مدیرکل راه و شهر سازی استان و اداره شهرسازی باشت
امام جمعه باشت از محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر و تصریح کرد: از محمدعلیمردانی و همکارانشان و بخصوص سعید گندمکار رئیس اداره راه و شهرسازی باشت کمال تشکر را داریم.
عبودی گفت: کار بسیار بزرگی صورت گرفته و کمتر جایی این گونه کار‌ها صورت خواهد گرفت و خداوند به توفیقات علیمردانی و گندمکار بیفزاید.
وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی باشت به چرام اشاره کرد و گفت: تاجگردون نماینده فعال شهرستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر از او را داریم.
عبودی افزود: جاده باشت به چرام یکی از جاده‌های مورد نیاز و هم خطرناک و صعب العبور است که الحمدالله تلاش خوبی درحال شکل گرفتن است.
پیچاب یکی از سخت‌ترین مسیر‌ها در کشور است
وی ضمن خوشحالی از ایجاد جاده صعب العبور پیچاب تصریح کرد: اینجاده یکی از سخت‌ترین مسیر‌ها در کشور است و خوشحالی مضاعت از این است که فردی که پیمانکاری این پروژه را بر عهده گرفته بومی است.
امام جمعه باشت افزود: جای بسیار خوشحالی است که برای جوانان شهرستان خودمان اشتغال ایجاد شده و این اشتغال را پیمان کار بومی شهرستان ایجاد کرده است.
به گزارش کبنا، سعید گندمگار از جوان‌ترین مدیران راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور می‌باشد.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای عبودی شمادرست میفرمایی اماحواست باشه حجازی امام جمعه گچساران این حرفهابگوشش نرسه ممکنه۰۰۰۰۰
از چرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا جایی بسی خوشحالی که جناب آقای مهندس گندمکار مدیری توانمند در به ثمر نشستن پروژه های راهسازی نشان دادند ، امید است مسئولان استانی و مجمع نمایندگان استان مدیران جوان و توانمند را حمایت کنند تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند و باید گفت که بحق توسعه منابع انسانی یکی از ارکان توسعه ی پایدار می باشد .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
همه تون دستتون درد نکنه شیرل باوی و بیراحمد
چرام
Iran, Islamic Republic of
د۱بنازم دکتر غیور گندمکار رو ..بنازم ای جوان شایسته رو امیدوارم که خدایی متعال پیشترفتش راطرقی تر کنند ...افرین به تاج گردون با این نیروی جوان کاردان دکتر گندمکار
چرام
Iran, Islamic Republic of
علی عالی عالی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
درود
سالارحقگو دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن درود مهندس گندمکار
شورا
Iran, Islamic Republic of
خیزات عکس یادگاری می گیرد
علیرضا باشتی
Iran, Islamic Republic of
از جانب خوذم و تمام باشتیهای عزیز و دوست ذاشتنی از زحمات جوان خوش فکر و عملگرا جناب مهنذس سعید گندمکار تقدیر و تشکر مینمایم .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
احسن
نفتی
Iran, Islamic Republic of
همه نظراتو یه نفر نوشته حداقل بهتر مینوشتید ... سه نشه
خواننده بویراحمدی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان/ خداوکیلی مهندس گندمکار مدیر راه و شهرسازی باشت اگرچه دوران مسوولیت شد در این شهرستان کم است اما نشان داد انسان بااصالتی و پرتلاشی است/ کاش تمام مدیران استانی و شهرستانی همانند ایشان دوست داشتنی و پرتلاش می بودند/ زنده باد تاج ملت با داشتن چنین مدیرانی
شمشیری ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم اقاسعید
باشت
Iran, Islamic Republic of
لازم هست منه باشتی ...به این کار بزرگ قدردانی ویژه به مهندس خوش اخلاقمون اقای گندمکار تشکر کرد بخاطر کار بزرگی که کرده و واقعا باشت به شما افتخار میکند مهندس جان درست است فرزندباشت نیستی ولی ...دلسوزیت را برای مانمایان کرده ای وکارهایت رو کار کرده ای که ماباشتیا تورو یه جوان باشتی میدانیم ..احسنت احسنت به میرشکال بویر احمد با نیروی قویش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1