تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۲۶۱۹۹۵

تب داغ هنر در گرمای تابستان گچساران

۲
۰
کبنا ؛ 
در شرایطی که شهرگچساران گرمای بالای تابستانی خود را تجربه می کند برنامه های گوناگون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گرمای خاصی بین اهالی فرهنگ و هنر و شهروندان هنردوست ایجاد نموده است.۳ برنامه ای که در این چند روز دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اجرا می شود را ازنظر می گذرانیم.گفتنی است این برنامه ها با استقبال کم نظیر علاقه مندان همراه شده است.
برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی در گچساران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت:دوره آموزشی عکاسی به مدت دوروز در در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار می شود.
امیرحسین نوروزی افزود: کارگاه عکاسی پردازش فایل خام  به مدت دوروز در روزهای ٣١ تیر و ١مرداد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار می شود.
نوروزی بیان کرد: در این کارگاه کیوان آذرشب از مدرسان برجسته کشور به صورت عملی و تئوری به آموزش این کارگاه برای هنرجویان این دوره می پردازد
وی گفت: این دوره آموزشی ٣١ تیر و ١مرداد ساعت ١۶ در اداره فرنگ و ارشاد اسلامی برگزار و هنرجویان همزمان با مباحث گوناگون در این رشته آشنا می شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه کنند.
نوروزی تصریح کرد:از کلیه هنرمندان و هنردوستان جهت استفاده از این کارگاه دعوت بعمل می آید و حضور برای عموم آزاد است.
وی به اهداف برگزاری این دوره‌ آموزشی اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی هنرمندان با اطلاعات و دانش روز رشته هنری مربوط به خود است
برگزاری نمایشگاه آثار هنری منقش بر چوب و سنگ در گچساران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:برای اولین بار در شهرستان نمایشگاه آثار هنری بر روی چوب وسنگ در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
به گزارش کبنا نیوز: آئین بازگشایی نمایشگاه مجسمه و حجم  چوب وسنگ  از هنرمندان شهرستان خانم سونیا طیبی و آقای اشکان ملک پور از  تاریخ ٣١ تیرماه ۹۶  به مدت یک هفته در نگارخانه شهید سجده ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران یادآور شد: این نمایشگاه در راستای حمایت و ترغیب هنرمندان این رشته و همچنین کمک و پشتیبانی از آثار این عزیزان با کمترین هزینه می باشد.
وی از حمایت آثار هنرمندان در همه زمینه های هنری خبر داد و گفت: این اداره آمادگی کامل را جهت ارائه آثار هنرمندان با برگزاری در فضاهای متنوع در سطح شهر دوگنبدان و حتی استان دارد و با گرمی از پیشنهادات این عزیزان استقبال می کند.
امیر حسین نوروزی اظهار داشت: فرهنگ و هنر نیازمند بستر و زمینه مساعد است تا هنرمندان و فعالان عرصه های فعالیت های فرهنگی و هنری با انگیزه و فراغت بر تولید آثار بپردازند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه هنرمندان برای تولید آثار خود هزینه های زیادی متحمل می شوند، افزود: برپایی نمایشگاه پلی بین اقتصاد وهنر است و همچنین شاهد شکوفایی و پویایی هنر می شود.
نوروزی خاطر نشان کرد: امیدوارم این نمایشگاه که اولین نمایشگاه در این زمینه  می باشد جرقه ای جهت به میدان آمدن همه هنرمندان در سطح شهرستان و استان باشد..
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:از کلیه هنرمندان و هنردوستان جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل می آید و بازدید برای عموم آزاد است.
خوانش نمایشنامه “بالماسکه دزدان” در گچساران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت: نمایشنامه “بالماسکه دزدان” به نویسندگی ژان انوی در گچساران خوانش می شود.
امیر حسین نوروزی گفت:نمایشنامه خوانی  “بالماسکه دزدان” به نویسندگی ژان انوی و کاری از گروه  هنری “ما” به سرپرستی  مسعود شریف در پلاتوی شهید مندنی زاده اداره ارشاد گچساران خوانش می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت:این نماشنامه با حضور هنرمندان شهرستان در تاریخ ۳۱تیرماه تا ۴ مرداد ماه از ساعت ۲۰ اجرا می شود و حضور برای عموم آزاد می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری هنرمند از تهران
Iran, Islamic Republic of
هر وقت رییس اداره از جنس هنر باشد پس اقدامات خوبی برای حوزه هنر خواهد برداشت، جناب آقای نوروزی موفق و سربلند باشید
همشهری
آقای همشهری هنرمند
آقای نوروزی همه فن رو حریفن
شما .... ....... رو ندیدی من به شخصه دیدم که چطور پشت پلیس راه ...........تازه نظر هیچ کس رو هم قبول نداشت و توی اون فصل چنان ...بود که من از هنرش ......../
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1