تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۲۶۱۹۷۴

رونمایی از لباس ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی تا تجلیل از قهرمانان

۰
کبنا ؛

نشست شورای عالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار، معاونین وی و مدیران دولتی عضو این شورا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز یکشنه ( ۱ مرداد) به ریاست سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران دستگاه‌های دولتی عضو شورای عالی ورزش استان برگزار شد.
 
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار کرد:  در سند آمایش ورزش استان تعداد ۴ رشته فعال وجود داشت که این تعداد رشته را به ۶ رشته ارتقا دادیم.
تقوی از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد و افزود: ورزشکاران استان توانایی شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را دارند که تشکیل این ستاد به منظور شناسایی افراد و قهرمانانی که شانس مدال دارند تشکیل شده است.
وی بر تامین و اختصاص اعتبار لازم به ورزش استان تأکید کرد و گفت: ورزش کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات فصل ۵ برخوردار نبود که با حمایت مسؤولان ردیف اختصاصی فصل ۵ برای استان در نظر گرفته شد.
این مسؤول به اولویت‌های ورزش استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از قهرمانان انفرادی در اردوهای تیم ملی توسط دستگاه‌های اجرایی و اعلام تعداد آنها، پشتیبانی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر-دسته اول و دوم کشوری توسط دستگاه‌های اجرایی و اعلام تعداد تیم‌ها و برآورد اولیه، در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای برنامه‌های مسابقات کشوری و میزبانی تیم‌های ملی با هدف‌مندی مدون و جدیت ورزش کارکنان در دستگاه‌های اجرایی و اهمیت به مسابقات از برنامه‌های ورزش استان است.

 
در کنار ورزشکاران استان هستیم
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ورزشکاران را سرمایه‌های کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و حتی ورزشکاران این استان توانستند در مسابقات پارالمپیک ریو برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورزش استان در سال‌های اخیر علی‌رغم مشکلات فراوانی که داشته به جایگاه‌ها و مقام‌های خوبی دست پیدا کرده و حتی مدیران ورزشی استان در فدراسیون‌های مختلف حضور دارند که این برای استان یک افتخار است.
وی بر تداوم افتخارآمیزی ورزشکاران استان تأکید کرد و یادآور شد: همواره در کنار ورزشکاران استان هستیم و با تمام توان از افتخار آفرینان در این حوزه حمایت می‌کنیم و آنها را تحت پوشش قرار می‌دهیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مشکلات بخش ورزش استان آگاه هستم، خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم زمان زیادی در کنار ورزشکاران و قهرمانان استان باشم لذا در نشست آینده شنونده مشکلات و دغدغه ورزشکاران خواهم بود.
خادمی در پایان اضافه کرد: برای ورزشکاران استان و همه ورزشکاران و قهرمانان ملی در مسابقات مختلف دعا می‌کنیم و امیدواریم شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران استان باشیم.
 
فتاح محمدی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تیم‌های بزرگ ورزشی در سطح کشور با مشکلات مالی مواجه هستند و برای مثال تیم نفت تهران که نماینده ایران در مسابقات آینده لیگ قهرمانان آسیا است دارای مشکلاتی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج که در مسابقات لیگ دسته دوم کشور حضور داشت با مشکلات فراوانی مواجه بود و خودم دیدم که بازیکنان این تیم حتی یک بطری آب معدنی نداشتند اما با تمام توان و غیرت و تعصب در مسابقات حضور پیدا می‌کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه اقداماتی در جهت بهبود ورزش استان انجام شده، گفت: با برنامه‌ریزی مختلف تلاش می‌شود به هدف‌گذاری‌ها جامع عمل پوشانده شود.
این مسؤول در ادامه اظهارات خود خواستار تدوین تقویم ورزش‌های همگانی شد و افزود: این تقویم برای اعلام به ادارات و دستگاه‌های مختلف تدوین شود تا دستگاه‌ها و ادارات برنامه‌های خود را بر اساس این تقویم ببندند.
محمدی تصریح کرد: اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی تخصیص یافت و حتی در نشست روز گذشته شورای برنامه‌ریزی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت تکمیل هتل ورزش اختصاص یافت.
وی در پایان بر حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تأکید کرد و گفت: ورزشکاران سرمایه‌ای کشور هستند که با تمام توان از ورزشکاران و مدال‌آوران مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی حمایت می‌کنیم.

بر پایه این گزارش، در این نشست ۳۱ نفر از ورزشکاران استان از جمله سامان پاکباز قهرمانان مسابقات جهانی لندن و نائب قهرمان مسابقات المپیک ریو در رشته دوومیدانی، سلیم جوکار مقام اول مسابقات جوجیستو آسیا، طاهره آذرپیوند نائب قهرمان مسابقات آسیایی، سحر ضیایی نائب قهرمان بازی‌های آسیایی، شبنم بهشت خانم گل آسیا و‌  بهترین بازیکن سال ۹۵ تقدیر و تشکر شد.

همچنین از پیراهن ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی رونمایی شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1