تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۶۱۸۳۴

چه کسی سرمربی نفت گچساران می‌شود؟

۶
۰
کبنا ؛ 
در خبرهای چند روز قبل داشتیم که داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک فصل دیگر در سمت خود ابقاء شد.
داریوش یزدی که پیش از این نیز سرمربیگری تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و بازی در تیم‌های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود داشته در فصل گذشته توانست تیم نفت گچساران را تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال بالا برده و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.
داریوش یزدی در فصل گذشته لیگ دسته دوم توانست با تیم نفت و گاز گچساران رتبه دوم خط حمله فوتبال ایران را از آن گچسارانی‌ها کند و چندین بازیکن بومی فصل گذشته این تیم به تیم‌های لیگ برتری راه پیدا کردند.
یزدی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه‌ها توانست با این باشگاه به توافق نهایی برسد و یک فصل دیگر سکان هدایت این تیم لیگ دسته دومی اما با قدمت و ریشه ۵۰ ساله را برعهده گیرد.
وی همچنین گزینه اصلی سرمربیگری تیم‌های اروند خرمشهر، استقلال اهواز، بعثت کرمانشاه و به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان را پس از پایان فصل ۹۶-۹۵ داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری پذیرفت.
امید بود در فصل جدید لیگ دسته دوم، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بتواند با هدایت این سرمربی نام آشنا درخشش خوبی در سطح فوتبال کشور داشته باشد.
سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ داریوش یزدی خبر از اردوی این تیم در تهران می‌دهد.
بر اساس این گزارش، داریوش یزدی افزود: مدت زمان این اردو ۱۰ روز و هدف آن جذب بازیکنان جدید و آماده سازی بازیکنان است.
یزدی ادامه می‌دهد: در این اردو بدنسازی تیم زیر نظر مربی بدنساز انجام خواهد شد و تعدادی از بازیکنان بومی فصل گذشته به تهران اعزام شده و سایر بازیکنان نیز در این اردو به جمع نفتی می پیوندند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار می‌دارد با با برنامه‌ریزی که انجام شده پیش‌بینی می‌کنم اردو تهران برای تشکیل ساختار تیم لازم و اساسی است.
وی همچنین استقبال بیش از ۴۰۰ نفر از بازیکنان رده های سنی در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را نشان از علاقمندی منطقه جنوب کشور به رشته فوتبال دانست و افزود: این بازیکنان می‌توانند به عنوان ذخایر ورزش استان و منطقه جنوب بستگی به میزان توانایی و آمادگی آنها به کار گیری شوند.
یزدی تاکید می کند: باشگاه نفت و گاز گچساران پتانسل بالایی برای پیشرفت دارد و بایستی این مسیر به شکل منظم و حرفه ای برای جوانان علاقمند هموار شود.
با این وجود در حالی که یزدی در کنار تیم در تهران حضور داشت به یکباره با خبر شدیم این مربی شب گذشته با مدیران این تیم به توافق نرسیده و تمرینات این تیم زیر نظر بهمن فرازمند مربی گچسارانی که سال گذشته دستیار یزدی بوده است به همراه بیاتی دستیار سابق نادریان سرمربی اسبق نفت و جمعی از مربیان گچسارانی که به تهران رفته‌اند مدیریت می‌شود.
برخی از منابع آگاه از نزدیک شدن نادریان به نیمکت نفت نیز خبر می‌هند و برخی دیگر نیز از بهمن فرازمند می‌گویند مهم این است که تکلیف تیم هر چه سریع‌تر مشخص شود.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

امنیت
Iran, Islamic Republic of
جمشید غدیری بهترین گزینه هست.
Iran, Islamic Republic of
اگرفرازمندباشه سلام بردسته ۳
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فرازمندگزینه خوبی برای سرمربی شدن واسه تیم لیک دویی نیست بیاتلو هم پارسال تو تیم ارومیه عملکرد خوبی نداشت، این تیم به قهقهرا میره
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
وحید بیاتلو وفرازمند گزیننه های خوبی واسه مربی شدن نیستن بیاتلو عملکرد خوبی با ارومیه نداشت،این تیم به قهقرا میره
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فرازمند سابقه سرمربی گری چند تیم بیرون استان داشته یا بیات لوباکجا عنوان قهرمانی داشته
مهدی
Russian Federation
وحید بیاتلو خیلی قوی بود کاش خودش سرمربی میشد الان صعود کرده بودیم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1