تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۶۱۸۲۷

چرا باید کارت ملی هوشمند دریافت کنیم

۲
۰
کبنا ؛

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت داشتن کارت ملی هوشمند، بر توجه و ضرورت تسریع در اقدام مردم برای ثبت‌نام و دریافت این کارت تاکید کرد.

سید محمدعلی تقوی اظهار کرد: کارت ملی هوشمند خدمات‌دهی به مردم را آسانتر کرده و برای استفاده خودشان نیز مفیدتر است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت و توسعه دنیای الترونیک، افزود: امروزه باید همگام با دنیا پش برویم تا بتوانیم خدمات مطلوب و مناسبی به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه اغلب خدمات در دنیای کنونی الکترونیکی است، گفت: باید ما نیز خود را متناسب با نیازها و موارد مورد نیاز در دنیا و امکانات و تجهیزات پیشرفته هماهنگ کنیم.

این مسوول یکی از این حوزه‌ها را کارت ملی هوشمند بیان کرد و یادآور شد: تبدیل کارت‌های ملی قدیمی به کارت هوشمند یکی از ابزارهای خدمات‌رسانی بهتر در دنیای الکترونیک است.

تقوی با عنوان اینکه از این به بعد در هر کاری که کارت ملی نیاز است باید از طریق الترونیک و دستگاه‌های هوشمند انجام شود، گفت: مردم نیز باید برای تسهیل در کار خود اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کنند.

مدیرکل ثبت احوال  کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت داشتن کارت ملی هوشمند برای راه افتادن بهتر و آسانتر کارها، بر توجه و ضرورت تسریع در اقدام مردم برای ثبت‌نام و دریافت این کارت تاکید کرد.

وی به روند خوب و مورد قبول ثبت‌نام و صدور کارت ملی هوشمند در استان اشاره کرد و گفت: طی سه ماهه سال جاری حدود ۱۱ هزار کارت ملی هوشمند در استان صادر شده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید تا پایان سال این تعداد به  ۱۸۰ هزار کارت ملی هوشمند برسد.

این مسوول وجود کارت ملی هوشمند را گامی مهم برای تحقق دولت الترونیک عنوان کرد و بیان داشت: شناسایی دیجیتالی، تصدیق هویت بر اساس رمز عبور، امضای دیجیتال و استفاده کارآمدتر از خدمات دولت الکترونیک از مزایای داشتن کارت ملی هوشمند است.

تقوی، تصریح کرد: افزایش بهره‌وری، افزایش توان کشوری برای مدیریت بحران، کاهش جعل هویت و ایجاد بستر مناسب برای استقرار دولت الکترونیک و به روز دنیا از اهداف مهم صدور کارت‌های ملی هوشمند است.

وی، گفت: نیروهای ثبت‌احوال به صورت مداوم در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان آماده ارائه خدمت به مردم و همشریان در راستای صدور، پاسخگویی و پرسش پیرامون کارت ملی هوشمند هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدمت آقای تقوی تاکنون چه خدمات هوشمندی صورت گرفته و فقط به فکر پول از مردم بگیرید ؟
یاحق
Iran, Islamic Republic of
جناب بهتراست به جای حرف زدن کارتون رو درست انجام دهید من اوایل اسفند ثبت نام کارت کردم تاالان که مرداد است خبری نشد میرم ثبت احوال میگن شما تو دفتر پیشخوان براتون کامل ثبت نشده برید اونجا ،میرم پیشخوان میگن همه چی کامل هست اشکال ازثبت احواله ،خلاصه بعدازدویدگی حالا قراره دوباره برم بعداز پنج ماه مراحل رو از اول شروع کنم ،واقعا خسته نباشید اگه همه کاراتون اینجوری باشه برادر دیگه نیاز به توضیح نیست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1