تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۶۱۸۲۵

توصیه امام جمعه یاسوج به ائمه جمعه و مسئولان چه بود

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه یاسوج با بیان این که انتقادها باید سازنده باشد گفت: انتقاد ائمه جمعه و مسؤولان از یکدیگر تخریبی نباشد.
به گزارش کبنا، روز شنبه (۳۱ تیرماه) نشست ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت پنجم مرداد عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و همچنین آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور استاندار و برخی مسؤولان برگزار شد.
در این نشست آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی با بیان خدماتی که نظام جمهوری اسلامی تاکنون به خصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است اظهار کرد: این استان در گذشته یک وجب آسفالت هم نداشت که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت زیادی کرده هر چند به دلیل محرومیت‌های تاریخی هنوز با سایر نقاط کشور فاصله دارد.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز در این استان آن چه که دانشگاه در تهران وجود دارد در استان ما نیز همان دانشگاه‌ها فعالیت دارند.
حسینی خاطرنشان کرد: لذا همه در برابر نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌ای داریم که مهم‌ترین وظیفه ما حفظ نظام بوده که از اوجب واجبات است.
وی به نقش ائمه جمعه در توسعه استان اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه نصیحت‌های مشفقانه دارند که باید اگر انتقادی میان ائمه جمعه و مسؤولان هم وجود دارد سازنده باشد و این انتقادها تخریبی نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا حق
Iran, Islamic Republic of
خدا حاقظ حضرت ایت الله حسینی عزیزی باشد انصافا تا الان هرچه بیانات ایشان بوده مشفقانه پدرانه ودلسوزانه بود ه وجهت رضای خدا بوده دینداری همراه باسیاست پاک سیاست همراه با دینداری واخلاص باعث پیش رفت جامعه واستان می شود بعضی اینقدر بغض وکینه دارند به دولت قسم جلاله در حضور مردم می خورندوخدمات دولت را منکر می شوند غیر از آب بهاسیاب دشمن می ریزند وباعث بدبینی به دین ومکتب وانقلاب و روحانیت می شوند
قلعه ریسی
Iran, Islamic Republic of
به صلوانی بگو
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1