تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۲۶۱۷۶۵

نتایج نهایی انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۱۱
۰
کبنا ؛نتایج هفتمین دوره انتخابات هیدت مدیره سازمان نظام پزشکی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز جمعه ۳۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و بهمئی فرید مرادیان با ۱۷۱ رای، محسن مرادی با ۱۴۶ رای، رستم حسن‌زاده با ۱۴۴ رای، پروین غفاری ۱۳۵ رای، فرشید صادقی ۱۳۲ رای، محمد غلام‌نژاد ۱۳۱ رای، سید زینب دانشی با ۱۱۴ رای، کیان دهرابپور با ۱۰۷ رای، محمدعلی جمشیدی با ۱۰۷ رای و طالب نظری با ۱۰۶ رای در رده پزشکی و در رده دندان پزشکی رقیه پناهی ۷۶ رای، سعادت روایی ۷۶ رای انتخاب شدند.
اورنگ ایلامی اظهار داشت: همچنین در این دوره از انتخابات در رده داروساز رحمت الله افشار با ۳۱ رای و پروین نگین تاجی با ۲۶ رای و در رده علوم آزمایشگاهی اسکند روان با ۱۰ رای و در رده لیسانسه مامایی یا بالا‌تر صدیقه کاظمی با ۳۶ رای و در رده لیسانسه پروانه دار گروه پزشکی یا بالا‌تر عظیم موسوی با ۳۷ رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی بویراحمد، دنا و بهمئی انتخاب شدند.
وی عنوان کرد: پرویز یزدانپناه با ۱۰۲ رای، حسن فروزان با ۹۹ رای، سید صداقت تقوی تبار با ۹۶ رای، فریدون روایی با ۳۵ رای، محمدرضا نیکبخت با ۲۲ رای، بهروز یزدانپناه با ۹ رای، میترا صفری با ۳۰ رای، اسفندیار افشون با ۱۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در رده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروساز، علوم آزمایشگاهی لیسانسه مامایی یا بالا‌تر و لیسانسه پروانه دار گروه پزشکی انتخاب شدند.
نتایج انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی حوزه انتخابیه گچساران و باشت
ایلامی افزود: درحوزه انتخابیه گچساران و باشت سهراب سیدی دمیه با ۵۸ رای، روح انگیز گرجی‌زاده با ۵۴ رای، حمدالله محمدی با ۵۰ رای، پردیس بخشایی با ۴۸ رای، امین گرجی‌زاده با ۴۵ رای و شهره کرمی با ۴۳ رای در رده پزشکی، پیمان خدری با ۱۵ رای در رده دندانپزشکی، سجاد البادی با ۱۲ رای در رده داروساز، منوچهر براتی با یک رای در رده علوم آزمایشگاهی، مریم عبدالخانی با ۱۱ رای در رده لیسانسه مامایی یا بالا‌تر و ایرج بکیار با ۱۰ رای در رده لیسانسه پروانه دار گروه پزشکی یا بالا‌تر به عنوان اعضای اصلی هیدت مدیره انتخاب شدند.
وی بیان کرد: همچنین رضا عکاشه با ۴۲ رای، محمود کریمی با ۳۵ رای، نوید فلسفی با ۱۱ رای، ایمان محمدی مفرد با یک رای، ندا امدادی با دو رای و سید وحید حسینی با ۶ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
نتایح حوزه انتخابیه کهگیلویه،، چرام و لنده
ایلامی ابراز کرد: روح انگیز خادم‌زاده با ۲۵ رای، جهانشاد شرافت با ۲۴ رای، حمید بهادران با ۲۴ رای، داریوش افشینی‌زاده با ۲۳ رای، ابراهیم یاری نسبت با ۲۱ رای، بهناز کرمی با ۱۸ رای در رده پزشکی، امین انوری با ۱۱ رای در رده دندانپزشکی، مسعود میرزایی با ۳ رای در رده داروساز، منصور نیخو با یک رای در رده علوم آزمایشگاهی، طیبه دیلگونی با ۱۵ رای در رده لیسانسه مامایی یا بالا‌تر، حمید پرهیز در رده لیسانسه گروه پزشکی یا بالا‌تر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی این حوزه انتخاب شدند.
وی با تاکید بر اینکه نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایات دریافتی اعلام می‌شود تصریح کرد: میزان مشارکت اعضای سازمان نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی ۶۳ درصد بوده که بیشترین مشارکت مربوط به حوزه بویراحمد با ۷۸. ۱۳ درصد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
این مسئله تنها یک رای و بعد انتخاب شده ؟؟
کارمند درمان
Iran, Islamic Republic of
تعداد آرایی که در ساعات اول بطریق الکترونیکی گرفته شد و سپس باطل شد چه می شود //
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کیان دهراب پور
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دکتر مرادیان عزیز تبریک شما لایق بهترین ها هستین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دستمریزاد دکتر مرادیان
حق گو
Iran, Islamic Republic of
قانونا این انتخابات باید ابطال شود چون پزشکان عمومی مسافرت بودند و میخواستند الکترونیکی رای بدهند یک ندای غیبی روز ۲۹ ام آمد که پزشکان متخصص مسافرت نکنند چون ممکن هست بحث انتخابات الکترونیکی بهم بخورد پزشکان عمومی اکثرا بدلیل دو روز تعطیلی ۲۹ و ۳۰ ام و با احتساب اینکه هر جای ایران باشند میتوانند الکترونیکی رای بدهند دقیقا ندای غیبی درست بود و امکان انتخابات الکترونیکی بدلایل فنی !!!!!!!!!!!!!!!!!! انجام نشد و حدود ۵۰% پزشکان عمومی در رای گیری روز جمعه موفق ب رای دادن نشدند و این شد که طراحی زیبا و بدور از هیاهو و چالش خبرنگاران و نخبگان جامعه ب ثمر نشست تا ........
آینده نگر
Iran, Islamic Republic of
تنها متضرر این انتخابات مردم هستند و بیماران
اگر این انتخابات ابطال شود نتیجه انتخابات گچساران تغییر خواهد کرد به مردم حرمت بگذارید و انتخابات مجدد انجام دهید
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
دوتا یزدانپناه و نیک بخت چی شدند. اینها که خیلی بیشتر از بقیه تبلیغ کردند
همراه بیمارسی ام رمضان بازبان روزه
... است حیف که وجدان نمی گذارد پیامک های بی توجه اوباو بی رحمی ایشان را با خانواده بیمار منتشر نمائیم تا وزیر کرامت انسانی با بیماران وخاناده اش رابه سبک مدیر شبکه بهداشت . معنی کند.واگذارش به خدا
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تبریک جناب دکتر مرادیان عزیز شما شایسته ی بهترین ها هستین
طالع زاده
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب پرفسور فرید مرادیان تبریک ویژه دارم انشاءا.. شاهد موفقیت های بالاتر هم در زمینه های علمی بخصوص در زمینه های مدیریتی کلان کشور : با توجه به توانی که در حضرتعالی سراغ دارم به یاری خداوند متعال در آینده نه چندان دور جنابعالی بعنوان یک وزیر توانمند و شجاع برای مهین عزیزمان خواهید درخشید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1