تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۶۱۷۴۱

زارعی: اجرای طرح پایلوت توسعه شهری در یاسوج

۲
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: طرح الحاق روستاهای حریم شهر یاسوج برای برطرف کردن معضلات زمین‌های کاربری‌ و آموزشی نامتناسب با جمعیت به صورت پایلوت اجرا خواهد شد، این طرح برای توسعه و آینده شهر یاسوج یک گام اساسی است.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی قبل از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد: شهر یاسوج خارج از طرح‌ها و برنامه‌های تعریف شده و کارشناسی شده رشد کرده است و این نگرانی‌های را بوجود آورده است.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه با اشاره به طرح الحاق روستاها به شهر یاسوج، افزود: در جلسه سال گذشته ستاد بارآفرینی استان مطالعات زیادی در خصوص الحاق روستاها انجام گرفت که طرح پایلوت برای شهر یاسوج و گچساران تهیه شد و این طرح بازآفرینی شهر یک نقشه راه برای آینده توسعه، عمران و آبادانی شهر یاسوج بود.
زارعی افزود: این در دستور کار راه و شهرسازی استان است و در صورت تعیین تکلیف الحاق روستاها، این طرح پایلوت بیرون می‌رود و در تقسیمات و مسائل دیگر تعارضاتی پیش می‌آید.
وی گفت: اگر این طرح عملیاتی شود و برای آینده شهر یاسوج کارساز خواهد بود و با توجه به اقدامات جدید این طرح تصمیم‌سازی شود.
این نماینده مجلس گفت: در مناطق مختلف شهر یاسوج طرح‌های مورد نیاز همچون طرح هادی رشد پیدا کرده است؛ با توجه به توسعه شهر این طرح‌ها در مناطق مهریان و مادوان رشد خواهد داشت.
وی بیان کرد: خارج از ضوابط توسعه شهری، طرح‌هایی در شهر یاسوج رشد یافت، و معضلات زمین‌های کاربری‌ و آموزشی نامتناسب با جمعیت وجود دارد، برای رفع این نگرانی دستگاه‌های اجرایی موظف به سازش و همکاری هستند، تا تعارضات دیگری به وجود نیاید.
وی ادامه داد: طرح الحاق روستاهای حریم شهر یاسوج برای برطرف کردن معضلات زمین‌های کاربری‌ و آموزشی نامتناسب با جمعیت به صورت پایلوت اجرا خواهد شد، این طرح برای توسعه و آینده شهر یاسوج یک گام اساسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
. به جای پرداختن به امور مهم و حیاتی به حواشی و مسائل کم ارزش می پردازد و این به دلیل ضعف ایشونه .بنظر میرسه ..برای همیشه از صحنه نپ... حذف خواهد شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع لطفا کلمه پایلوت را تحت الفظی توضیح دهید
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1