تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۱۷۰۰

پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۶
۰
کبنا ؛ 
انتخابات نظام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شهرستان‌های استان برگزار شد و نتایج به دست آمده حکایت از پیروزی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در این انتخابات دارد.
غلام‌عباس سبز از حضور گسترده گروه‌های مختلف پزشکی در انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی استان خبر داد.
سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این انتخابات برای اولین بار به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور گروه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، داروسازی و لیسانسیه‌های پروانه‌دار حضور فعال در سطح استان برگزار شد.
نیروهای اصلاح‌طلب توانسته‌اند با قاطعیت در انتخابات نظام پزشکی بویراحمد و دنا و بهمئی به پیروزی برسند.
به گزارش کبنا، هر چند در در این انتخابات به صورت رسمی لیست ارائه نشد اما پزشکان اصلاح‌طلب توانسته‌اند همه کرسی‌های نظام پزشکی این سه‌شهرستان را به خود اختصاص دهند.
یکی از رسانه‌های استان نوشت؛ «بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، دکتر فرید مرادیان پزشک با سابقه اصلاح‌طلب به عنوان نفر اول این انتخابات از سوی اعضا انتخاب شده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز چندی پیش به عنوان نفر اول آزمون فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز انتخاب شده بود.
از دیگر برگزیدگان در این انتخابات می‌توان به دیگر پزشکان اصلاح‌طلب نظیر دکتر محسن مرادی، دکتر رقیه پناهی و دکتر پروین نگین تاجی اشاره کرد.
انتخابات نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در همه شهرهای استان برگزار شد و رای گیری تا ساعت ۲۲ شب نیز ادامه داشت. هنوز گزارشی از منابع رسمی در این خصوص اعلام نشده است. امید می‌رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به پیام این انتخابات توجه کرده و در چینش‌ نیرو‌ها از افراد اصلاح‌طلب برای مدیریت در این دانشگاه استفاده لازم را ببرند.»
در شهر گچساران نیز دکتر سهراب صیدی ۵٨، دکتر روح انگیز گرجی‌زاده ۵۴؛ دکتر حمداله محمدی ۵٠، دکترپردیس بخشایی ۴٨، دکترامین گرجی‌زاده ۴۵، دکترشهره کرمی ۴٣
دندانپزشک(دکترخدری) کار‌شناس مامایی(مریم عبدالخانی) کار‌شناس(بکیار) دارو (دکترالبادی) آزمایشگاهی (دکتربراتی) به عنوان اعضای هئیت مدیره نظام پزشکی این شهر انتخاب شدند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آریا
Iran, Islamic Republic of
تیتر با محتوا همخوانی ندارد سه شهرستان همه استان نیست تورا خدا جون مردم را هم سیاسی نکنید
دختر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر مرادیان لیاقت ریاست دانشگاه را دارند، ایشان یکی از بهترین و شاخص ترین پزشکان این استان هستند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر کیان دهراب پور که قبول شده کجاش اصلاح طلبه که دکتر سبز گفته همه کرسیها رو اصلاحطلبا گرفتند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مرادیان، مرد خستگی ناپذیر علم و عمل. واقعا دستمریزاد دکتر جان.
اصولگرای دیلی
Iran, Islamic Republic of
میگم شما اصلاح طلبان چرا همه را اصلاح طلب میدونید؟ دکتر براتی کجا اصلاح طلب هست؟ایشان یک اصولگراست که سال ۷۶ به ناطق نوری رای داد و در این چند ساله خود و خانواده و بستگانش به اصولگراها رای داده اند. فقط در انتخابات گذشته مجلس که همه به تاجگردون رای دادن ایشان هم بهمراه اسماعیلی ها به تاجگردون رای دادن. در انتخابات مجلس دو دور قبل هم برای حسین اسماعیلی تلاش میکرد و عضو ستادش بود. در این دوره انتخابات رئیس جمهوری هم خانواده و بستگانش به رئیسی رای دادن. اتفاقا همسر و فرزند ایشان در ستاد رئیسی در کنار ما حضوری فعال داشتند. که این را خودم شاهد بودم و برادر و خواهرانش هم یکپارچه برای رئیسی فعالیت میکردن. نمونه اش خواهر گرامی ایشان که سر صندوق آرو بودن خود را به آب و آتش میزد تا رئیسی یک رای بیشتر بیاورد. آبیار دهیار مارین شاهد هستند. خلاصه کسی که این همه به اصولگرایی تعصب دارد و برای اصولگرایی رای جمع میکند و وقت میگذارد و هزینه میکند. چطور شما اصلاح طلبان میخواهید ایشان را بنفع خودتان مصادره کنید؟ دکتر براتی از سال ۷۶ اصولگرا بوده و اصولگرا خواهد ماند به همراه فامیل و بستگانش آقایان اسماعیلی بزرگوار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب تنها فرید مرادیان و محسن مرادی حائز رأی حداکثری شدند.

بر اساس شواهد اصلاح‌طلبان برای آینده نظام پزشکی استان برنامه‌ریزی کرده بودند که اکنون به دلیل رأی نیاوردن چهره‌های سیاسی و شاخص اصلاح‌طلب این مهم تا حدودی از دست آنها خارج شد.

کیان دهراب‌پور رئیس ستاد مردمی رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از کاندیدای این انتخابات بود که توانست با ۱۰۷ رأی به هیئت مدیره نظام پزشکی راه یابد.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1