تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۲۶۱۵۹۰

افتتاح مرکز حرفه‌ آموزی عقب ماندگان ذهنی در گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مرکز حرفه آموزی معلولان ویژه دختران معلول ذهنی بالای ۱۴ سال توسط بخش خصوصی تحت پوشش اداره بهزیستی گچساران با حضور مدیرکل بهزیستی و دیگر مسئولان شهرستانی در گچساران افتتاح شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گچساران در آئین افتتاحیه مرکز توانبخشی حرفه ‌آموزی عقب ماندگان ذهنی بالای ۱۴ سال دختران در گچساران اظهار داشت: این مرکز به معلولان ذهنی کم توان دختر بالای ۱۴ سال که آموزش پذیر هستند در رشته‌های مختلف توسط مربیان آموزش خواهد داد.
سید مهران کشاورز افزود: رشته‌های مختلف آموزشی در این مرکز به معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال آموزش داده می‌شود.
کشاورز عنوان کرد: در این مرکز رشته‌های نظیر عروسک سازی، قالی بافی، گلیم بافی، خیاطی و گل سازی آموزش‌های لازم ارائه داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مرکز توانبخش معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال توسط چهار مربی که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای هستند آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، خاطر نشان کرد: برای آموزش هر معلول ذهنی کم توان دختر بالای ۱۴ سال از طریق سازمان بهزیستی مبلغی به عنوان یارانه به آنها داده می شود.
کشاورز با بیان اینکه مرکز توانبخشی معلولان ذهنی کم توان دختر بالای ۱۴ سال با ظرفیت اسمی ۵۰ نفر است، افزود: تاکنون تعداد ۳۰ دختر معلول ذهنی بالای ۱۴ سال مشغول به آموزش هستند.
رئیس بهزیستی گچساران ادامه داد: سرویس ایاب و ذهاب معلولان ذهنی دختر بالای ۱۴ سال برای آموزش در این مرکز به صورت رایگان است و همچنین یک وعده غذای گرم نیز به آنها داده می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
با سلام . بی شک آقای کشاورز از بهترین و فعالترین مدیران استان و شهرستان میباشند. کمال تشکر و سپاس را از ایشان می نمائیم ....
همکار
Iran, Islamic Republic of
اقای کشاورز خوب دقت کن زیر هیچ کدام از اخبار بهزیستی که در سایتهای مختلف انتشار داده می شود هیچ کس کامنت نمی گذارد فقط اخبار بهزیستی گچساران که اون هم از شما تشکر می شود که این هم کار خودت است پس خیلی ....و نکن از این کارها
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1