تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۲۶۱۵۸۰

تامین مسکن مددجویان اولویت سازمان بهزیستی بهمئی

۴
۰
کبنا ؛رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی گفت: تأمین مسکن مددجویان در یکسال گذشته، از برنامه‌های مهم این نهاد در ارائه خدمات به جامعه هدف بود که این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
همزمان با هفته بهزیستی، گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن نثار شاخه گل، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
در این مراسم نورانی و معنوی، جمعی از مسئولان شهرستانی، کارکنان بهزیستی و مردم، ضمن حضور در گلزار شهدا و بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای والای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و با عطرافشانی و نثار گل به مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، از ایثارگری و رشادت‌های این عزیزان تجلیل نمودند.
«ناصر مختاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی» به برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان بهمئی اشاره کرد و با اشاره به اینکه، در این هفته گوشه ای از توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در حوزه‌های مختلف برپا و از خانواده‌های مددجویان موفق و دارای چند معلول توسط مسئولان استانی و شهرستانی سرکشی شد گفت: تأمین مسکن مددجویان در یکسال گذشته، از برنامه‌های مهم این نهاد در ارائه خدمات به جامعه هدف بود که این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
ناصر مختاری افتتاح خانه امن، برگزاری و اجرای بیش از چندین کارگاه مختلف از جمله خیاطی، افتتاح مراکز اقامتی ترک اعتیاد، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی متعدد از جمله نقاشی، برگزاری همایش پیاده روی، دیدار با امام جمعه فرماندار و مدیرکل بهزیستی استان، نشست پرسش و پاسخ برای رفع مشکلات نیروهای تحت پوشش، ارائه فعالیت‌های بهزیستی شهرستان بهمئی در خطبه‌های نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: بهزیستی شهرستان بهمئی در چهار حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی به جامعهٔ هدف خدمات ارائه می‌کند که نسبت به سال‌های گذشته از موفقیت چشمگیری در زمینه رضایت مندی مردم و خدمت رسانی برخوردار بوده است.
«وی» همچنین گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، امید است که برنامه‌های هفته بهزیستی امسال با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود و خدمات بهتر و مطلوب‌تری به شهروندان تحت پوشش ارائه شود.

گزارش: مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
وقتی در ب.. باشد باید از اموزش و پرورش معاون و رییس شهرستان وارد کنند
رویا
Iran, Islamic Republic of
نمیدونیم چرا اداره کل بهزیستی مراکز توانبخشی را در دهدشت به افرادی که کمترین امتیاز لازم را داشتند در فراخوان پارسال واگذار کرد!یا فراخوان انجام نسود یا اگر می شود کار منصفانه برای رضای خدا انجام دهیم،اگر قراره به نزدیکان خودمان واگذار کنید پس چرا فراخوان می زنید؟از سایت کپنا خواهشمندیم مطلب مورد نظر را برای رضای خدا بزنه تا مردم بفهمند در سازمان بهزیستی چه می گذرد!
رویا
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی اداره کل استان مراکز خصوصی را در دهدشت سلیقه ای واگذار کرد!
رویا
Iran, Islamic Republic of
نمیدونیم چرا اداره کل بهزیستی مرکز توانبخشی حرفه آموزی پسرانه بالای۱۴ را در دهدشت به افرادی که کمترین امتیاز لازم را داشتند در فراخوان پارسال واگذار کرد!یا فراخوان انجام نسود یا اگر می شود کار منصفانه برای رضای خدا انجام دهیم،اگر قراره به نزدیکان خودمان واگذار کنید پس چرا فراخوان می زنید؟از سایت کپنا خواهشمندیم مطلب مورد نظر را برای رضای خدا بزنه تا مردم بفهمند در سازمان بهزیستی چه می گذرد!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1