تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۲۶۱۵۵۳

عیادت مدیرعامل آبفای شهری از حجت‌الاسلام عبدالی

۴
۰
کبنا ؛صبح امروز مدیرعامل آبفای استان و جمعی از کارکنان آبفای  شهری چرام از حجت الاسلام نعمت الله عبدالی روحانی فعال فرهنگی  شهرستان چرام عیادت کردند.
سیدعلی لدنی نژاد در این دیدار ضمن ابراز همدردی با حجت الاسلام عبدالی به خاطر درگذشت همسر مکرم وی در سانحه تصادف اظهار کرد:  این ضایعه دردناک و نیز مصدومیت حجت الاسلام عبدالی به عنوان چهره ای فرهنگی و فرهنگ دوست برای همه اهالی معرفت و دوستداران فرهنگ دردآور بود.
مدیرعامل شرکت آبفا استان ضمن آروزی سلامت برای حجت‌الاسلام  عبدالی عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی و  مذهبی خالصانه  این روحانی وارسته  بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با تقدیر از تلاش های فرهنگی  حجت الاسلام عبدالی  عنوان کرد:  حس مسئولت پذیری و مسئولیت شناسی و در عین حال تلاش های جهادی از ویژگی های  بارز این روحانی سختکوش است.
لدنی نژاد تلاش در جهت اعتلای فرهنگی دانش آموزان و نوجوانان ونیز جدیت در اجرای دقیق و مداوم برنامه های فرهنگی را از ویژگیهای بارز این روحانی وارسته و مردمی  دانست و گفت: امیدواریم که هرچه سریع تر شاهد  بازگشت وی به فعالیت های مذهبی و فرهنگی شهرستان چرام باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بروز این چنین حوادثی را امتحان الهی دانست و گفت: روحیه بالای  حجت الاسلام عبدالی در این ضایعه دردناک  نشان از تقوا و وارستگی وی است که این موضوع می تواند درسی بزرگ برای همه ما باشد.
لدنی نژاد با تقدیر  از همکاری های مجدانه و جهادی حجت الاسلام عبدالی در اجرای طرح همیار آب در سطح مدارس شهر  چرام ابراز کرد: نگاه دقیق و نوع بیان مطالب وی  در زمینه آب و موضوعات مرتبط با آن تاثیر فراوانی در تبیین مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه آب و ایجاد ارتباط دانش آموزان با موضوع داشته است.
در ادامه نیز حجت الاسلام نعمت الله عبدالی بروز این گونه حوادث را  عرصه امتحان الهی دانست و گفت: امیدواریم که همه ما در مواجهه با امتحان های الهی سربلند بیرون آییم و همیشه شاکر الطاف و نعمت های بیکران الهی باشیم.
حجت الاسلام عبدلی تاکید کرد: تلاش در زمینه ترویج مسائل مرتبط با آب شرب و جلوگیری از هدر رفت این نعمت با ارزش الهی باید مد نظر همه مبلغان مذهبی و مدیران فرهنگی  باشد.
گفتنی است هت الاسلام عبدالی مشهور به "شیخ عبدالی" از روحانیون فعال فرهنگی و مذهبی چرام است که ماه گذشته  و در پی بروز سانحه تصادف دچار آسیب دیدگی شدید شد و در این حادثه دلخراش همسر خود را نیز از دست داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
عیادت کرده یا تبلیغات . اصلا چه معنی دارد که به عیادت فردی بروی و ان را رسانه ای کنی
قطع نخاع
Iran, Islamic Republic of
به والله بیمار قطع نخاع داریم که تخت نداره و زخم بستر درست کرده حالا ببیندید .. را تخت بیمارستانی گذاشته اند زیر پاش
باشت
Iran, Islamic Republic of
..د در انتخابات ریاست جمهوری گل کاشت.خخخخخخخخخخخخخخخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقا حشمت سلام میرسونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1