تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۶۱۴۸۰

کمک ۲۳۰ میلیون ریالی کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کمک ۲۳۰ میلیون ریالی کارکنان این شرکت برای کمک به آزادی زاندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
به اساس همین گزارش: جلسه‌ای با حضور مدیر ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس زندان گچساران در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
در این نشست هوشنگ صیدالی اظهار کرد: امروز خوشحال هستم که با همت کارکنان صنعت نفت گچساران موفق شدیم زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: این اقدام خیرخواهانه کارکنان شرکت موجب می‌شود تا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: در جلسه‌ای که در ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد از طرف کارکنان این شرکت قول داده بودیم که مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به این امر کمک شود اما با پیشنهادی که به کارکنان خدوم و زحمتکش این شرکت ارائه شد با همت آنها مبلغی بیش از ۲۳۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
صیدالی با تقدیر و تشکر از کارکنانی که در این حرکت خدا پسندانه شرکت کرده‌اند، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه‌های فرهنگی و کمک به همنوعان ظرفیت بزرگی دارد که سعی داریم با برنامه‌ریزی این روند را ادامه دهیم.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: هر چند وظیفه اصلی ما در این شرکت تولید و صیانت از نفت است اما با برنامه‌ریزی که در کمیته فرهنگی شرکت در حال انجام آن هستیم سعی بر آن داریم تا بتوانیم در زمینه‌های کمک به همنوعان خود از طریق فراخوان و طرح‌های دیگر که عواید آن به این مهم برسد کارهای بزرگی را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
دستشون درد نکنه ولی اگه شرکت نفت مطالبات پیمانکاران را به موقع پرداخت نماید پیمانکاران هم پول گارگرانشان را پرداخت میکنند و ای امر خود ار خیلی از جرایم جلوگیری میکند چه بسا خیلی از این زندانیان افرادی هستند که بخاطر مبالغی نا چیز در زندان بسر میبرند پس از تمامی مدبران ومسولینی که دست خیر دارند تقاضا مندم پیش از اینکه کسی دچار این مشکلاتشوند بفکر کمک باشید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1