تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۲۶۱۳۰۳

یک کار خوب از شهرداری چرام/تقدیر از عدل هاشمی پور(+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛عملیات اجرایی تعریض بلوار مرکزی شهید دستغیب چرام با مصوبه شورای ترافیک استان و با همکاری شهرداری چرام در حال انجام است که نقش مهمی در تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک درون شهری دارد.
به گزارش کبنا نیوز ازچرام ،شهردار چرام با اشاره به ضرورت اجرای پروژه بیان کرد:تعریض این بلوار مدت هاست در دستور کار شهرداری و شورای ترافیک بوده که با بررسی همه موارد از قبیل ضرورت اجرا ، کیفیت ، اعتبار لازم و مدت زمان اجرا عملیات اجرایی آن شروع شده است.
دکتر تیموری گفت : با توجه به اینکه جاده مرکزی شهر از این بلوار می گذرد و همچنین مسیر ترددهای درون استانی بین شهرستان های کهگیلویه ، چرام ، گچساران و باشت می باشد و حجم ترافیکی زیادی را تحمل می کند ، ضروری بود مسیرهای رفت و برگشت آن تعریض شوند.
وی افزود : عرض فضای سبز بلوار ۳۲ متر و عرض دو مسیر ورودی و خروجی هر کدام در فواصل مکانی مختلف از ۷/۵ متر تا ۱۱ متر متغیر بود و به منظور تعریض جاده به جهت سهولت و روانسازی ترافیک و همچنین امکان ایجاد محل پارک خودروها در طول یک کیلومتری مسیر از میدان معلم تا میدان فرشته ، اقدام به اضافه نمودن ۵ متر فضای سبز از هر طرف به عرض جاده نمودیم که از امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
تیموری افزود : با تغییرات داده شده و با احتساب پیاده روها در دو طرف مسیرهای سواره رو ، این بلوار به سه قسمت  با عرض ۲۰ متر شامل یک ۲۰ متر فضای سبز و دو ۲۰ متر جاده به همراه پیاده رو تبدیل می شود که علاوه بر حل نمودن مشکلات ترافیکی ، نمای زیبای شهری هم انجام می گیرد.
شهردار چرام  میزان اعتبار لازم برای پایان این پروژه را حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : عملیات این پروژه که حدود یک کیلومتر طول دارد ، شامل ، خاکبرداری ، زیر سازی ،آسفالت ، جدول گذاری تک لب ،و روشنایی و زیباسازی فضای سبز می باشد که تلاش داریم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم حدود یک ماه کل پروژه را به اتمام برسانیم.
تیموری  در خصوص مباحث زیست محیطی این پروژه هم گفت : تعدادی از درختان و فضای سبز قطع می شود اما با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین و کارشناسان منابع طبیعی به ازای هر درخت قطع شده و شاید هم بیشتر ، درختان جدید در همان فضای سبز و در نقاط مناسبتر غرس می شود.
 شهردار چرام در پیان این گفت و گو ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های سردار عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی گفت:با مساعدت و همراهی ایشان و اداره کل راه و شهرسازی استان،خوشبختانه ۵۲۵تن قیررایگان سهمیه شهرداری چرام مجوز های آن اخذ و در حال بارگیری به کارخانه آسفالت شهرداری چرام است.
وی تصریح کرد:با این مقدار قیر به زودی عملیات اجرایی آسفالت معابر مسکن مهر چرام و خیابان ها و بلوار شهید دستغیب و همچنین کمربندی چرام جهت رفاه حال شهروندان و مسافران آسفالت می شود که جا دارد از همکاری و صبر و حوصله مردم خوب چرام هم تشکر نمایم.
تیموری فر بیان کرد:تا آخرین لحظه خدمت در شهرداری چرام کارهای اجرایی و پروژه های در دست اقدام  را در حد توان و زمان انجام می دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Europe
مثلا چه میزان ترافیک بر روی این خط بود که این بلوار رو خراب کردن؟
وقتی داری از جاده کمربندی حرف میزنی یعنی بخشی از ترافیک به کمربندی منتقل میشه و نیازی به این کار نبود.
شهر چرام را این شورا و شهردار به ابر بدهکار تبدیل کرده اند با این طرح های بی معنی.
کاش می گفتند مجسمه هایی که در شهر نصب کرده اند بع چه قیمتی بوده و چقدر در این طرح ها حیف و میل شده.
گفته میشه پول .. یکی از اعضای شورای شهر چرام را .. داده.
خدا آخر عاقبت این شهر رو به خیر کنه
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
آخرخدمت بیدارشدی بااین کار مثلا داری رای شورا را جذب میکنی برای .. مجذ یه گذارشی از بدهکاری شهرداری هم بفرمایید
قشقایی وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تقدیر است که اززمان وروددکترتیموری فربه عنوان شهردارچرام تعیروتحول اساسی درسطح شهروچشمه بلقیس وتمام نقاط شهر بلاخص زیباسازی این شهردادند،دست مریزادودرود-درود-درود
يك دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر تیموری انصافاً قابل تقدیر است
چرامی اصیل
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، واقعا جناب مهندس تیموری فر مدیری با درایت و توانمند می باشد لذا از اعضای شورای جدید خواهشمندم از توان و تجربه ای ایشان جهت دست یافتن به چرامی آباد تلاش کنند .
بیخیال
Iran, Islamic Republic of
من الان ده سالی هست از شهر رفتم.شهر که چه عرض کنم.یه ده بزرگ. فقط اینو میدونم که چون توی مسیر های مواصلاتی اصلی کشور نیست هیچوقت پیشرفت نمیکنه.حتی یه ترمینال مسافربری آباد هم از خودش نداره.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرام به روستایی تبدیل شده و نخبگان آن هم فراری شده اند. هیچ اتفاق خاصی در حوزه شهرسازی و عمران و آبادانی نشده و از چشمه بلقیس تا خروجی شهر چرام چیزی جز آه و افسوس در ذهن بیننده باقی نمی ماند. همه چیز در چرام بافرهنگ تعطیل است و هیچ مکان تفریحی و رفاهی وجود ندارد و تصویر الان آن تصویر سال ۶۰ است. خودمان را گول نزنیم و احساسی سخن نگوئیم. چرام دارد به مخروبه و درنهایت به گورستان تبدیل می شود. کسانی که چرام را می شناسند حتما می دانند که در این شهر دیگر شیپور شادی به گوش نمی رسد اما صدای سوزناک ناقوس مرگ هرروز بلندتر می شود. چرام مظلوم آه ، چرام مظلوم وای ، چرام بیچاره تاسف و چرام همیشه ناتوان اشک و وداع.
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1