تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۲۶۱۳۰۰

کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر در طرح سیماک

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان به عنوان پنجمین استان برای راه اندازی طرح «سیماک» در کشور انتخاب شد.
سیدموسی خادمی در دیدار با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست ایران در یاسوج، کهگیلویه وبویراحمد را پیشتاز در راه اندازی طرح سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) خواند و افزود: این استان آمادگی دارد از همه طرح‌های از این دست که به رفاه مردم، حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم و واقعی کالا کمک می‌کند، حمایت کند.
استاندار، استفاده از فضاهای جدید ارتباطی به ویژه فضای مجازی و فناوری‌های نوین در دولت تدبیر و امید را بی سابقه خواند و تصریح کرد: گذر از سنت به مدرنیته و ورود شرکت پست به فضاهای نوین و فناوری‌های روز دنیا قابل تقدیر است.
خادمی بر ظرفیت‌های اقتصادی و تنوع محصولات استان به ویژه صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: با راه اندازی فروشگاه‌های مجازی علاوه بر سفارش آنلاین و عرضه مستقیم محصولات، می‌توان گامی بزرگ در حذف دلالی‌ها و واسطه گری ها برداشت.
استاندار از اعلام آمادگی استان برای تقویت و کمک به بهبود وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت پست خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست ایران هم در این نشست، کهگیلویه وبویراحمد را جزو استان‌های پیشگام در اجرای طرح مهم سیماک به ویژه طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: طرح سیماک از جمله طرح‌های مورد تاکید دولت و مجلس شورای اسلامی است.
حسین مهری افزود: با اینکه این طرح هنوز در خیلی از استان‌های بزرگ کشور راه اندازی نشده اما کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز در راه اندازی آن است و این درایت و هوشمندی مدیریت استان را می‌رساند.
وی، برای توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات استان به فناوری‌های نوین اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: می‌توان با راه اندازی فروشگاه‌های مجازی به واقعی سازی قیمت‌ها و کمک به محصولات استان گامی مهم برداشت.
حسین مهری، طرح سیماک را طرحی مهم جهت صدور مجوزهای ساخت و ساز با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله سازمان نظام مهندسی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خواند.
وی بیان کرد: راه اندازی این طرح از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

;;;
Iran, Islamic Republic of
دنبال کار واشتغال جوانان باش اقای استاندار
دنبال تکمیل پل بشار باش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1