تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۶۱۲۵۱

آغاز عملیات گازرسانی با اعتبار ۳۵ میلیاردریال به بهمئی/ بیش از ۴۵هزار مترمربع آسفالت روستاهای بهمئی (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛گازرسانی به روستاهای بهمئی
مرحله اول (فاز اول) گازرسانی به شهرک صنعتی خلیج فارس و ۱۳ روستای منطقه کت در شهرستان بهمئی و تقویت گاز شبکه شهری تا دی ماهر امسال (۱۳۹۶) به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش کبنا نیوز از بهمئی، فرماندار بهمئی از بهره برداری طرح گازرسانی به منطقه کت و روستاهای حومه در شهرستان بهمئی تا ۶ ماه آینده خبر داد.
فرماندار بهمئی در حاشیه بازدید از اجرای عملیات گازرسانی به منطقه کت و بیش از ۱۳ روستای حومه این منطقه خبرداد و با اشاره به اینکه، فاز اول گاز رسانی به روستاهای کت و حومه با بیش از ۸۵ درصدپیشرفت فیزیکی در حال اجراست گفت: اعتار پیش بینی شده برای فاز اول این طرح ۳۵ میلیارد ریال و ازمحل اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.
علی اکبر فرهنگی نسب با بیان اینکه، تعداد خانوار بهره بردار این طرح ۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر می‌باشد افزود: ۱۶ کیلومتر طول خط لوله این طرح است که ۱۴ کیلومتر ای خط لوله فلزی و ۲ کیلومتر لوله پلی اتیلن می‌باشد.
«وی» همچنین گفت: دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در مسیر خطوط لولهٔ این طرح احداث می‌شود.
«روح الله فتحی رئیس اداره گاز شهرستان بهمئی» با اشاره به اینکه، همزمان با راه اندازی فاز اول (مرحله اول)، فاز دوم گازرسانی به دیگر مناطق و روستاهای منطقه کت که شبکه گذاری داخل روستاهها می‌باشد آغاز به کار خواهد کرد گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای مرحله دوم این طرح بالغ بر چهل و پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی پیش بینی شده است.
«رئیس اداره گاز شهرستان بهمئی» همچنین گفت توسعه گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی، بستری مناسب برای محرومیت زدایی و جلوگیری از کوچ به رویه مردم به شهر است که اداره گاز شهرستان در این راستا خدمت رسانی به شهروندان و تلاش‌های خود را نسبت به سالهای گذشته افزایش داده است.
 
بیش از ۴۵هزار مترمربع آسفالت روستاهای بهمئی
بخشدارمرکزی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، در شش ماهه گذشته عملیات آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری بالغ بر ۴۵ هزار مترمربع در روستاهای بخش مرکزی شامل روستاهای دره بید، گِرد کوچک، چا راه چِری، نَرمون، ممبی، کفشکنان، شهرک ولیعصر، ده صَفر، روستای گچ بلند، شهرک امام خمینی، روستای قبر قیصر، بابااحمد، سیاهشیر و اسلام آباد براساس طرح هادی مصوب روستاها به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شد گفت: برای تکمیل و راه اندازی این طرح‌ها مبلغ ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیادمسکن و دهیاری‌ها هزینه شد که در آبادانی روستاهای بخش مرکزی و ممبی نقش موثری داشت.
«علی کرم صدیقی فر» با اشاره به اینکه، هم اکنون عملیات آسفالت و جدول گذاری معابر از محل اعتبارات دهیاری‌ها با همکاری بنیاد مسکن در ۶ روستای بخش مرکزی در حال اجرا است که تا پایان سال جاری شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر روستاهای بخش مرکزی در شهرستان بهمئی خواهیم بود گفت: برای ساماندهی کامل این مقدار از معابر به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز می‌باشد که تا کنون برخی از راه‌ها و معابر برای آسفالت و جدول گذاری در این بخش بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، دارند.
«بخشدار مرکزی بهمئی» با اشاره به اینکه، بیش از ۷ روستای دیگر در دست اقدام برای آسفالت ریزی و جدول گذاری هستند گفت: در حال حاضر در شش روستا فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است و ۱۲ روستای دیگر هم در طرح بازنگری و برنامه ریزی طرح هادی قرار دارند.

گزارش: مسلم مختاری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حسودا نشنون بهتره
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام، آیا این نعمت گاز امکان دارد از گردنه مله شوره عبور کند و به طرف روستاهای مظلوم همجوار یاسوج برسد؟
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
افرین براین فرماندار سخت کوش وبزرگوار ازروزی که امد پروژه های بزرگی راشروع کرد
هرکی که باشم
Iran, Islamic Republic of
..کند این نماینده کهگلویه بزرگ را این نماینده فقط دن...ل میگردد و جاهای که به نفع اش باشد کار میکند بار دیگر میگویم خ... این نماینده را که ..باشد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1