تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۶۱۲۴۲

برگزاری کنگره آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) در یاسوج

۰
کبنا ؛نشست هماهنگی اعضای کمیته علمی کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج در این نشست گفت: آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) همیشه در میان مردم و پیگیر امور مردم بوده و وظیفه ماست که قدرشناس تلاش‌های آن مرحوم بوده و مقام وی را ارج نهیم.
هجیر کریمی افزود: پرداختن به شخصیت علمی حضرت آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) می‌تواند زوایای دیگری از زندگی این عالم مجاهد را به مردم نشان دهد.
وی ادامه داد: این کنگره بزرگداشت ادای احترامی به مرجعیت شیعه است.
وی بیان داشت: در اولین نشست شورای سیاستگذاری ارکان کنگره بزرگداشت مشخص شد و در آن جلسه استاندار به عنوان رئیس کنگره، رئیس دانشگاه یاسوج به عنوان دبیر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به عنوان رئیس کمیته اجرایی و معاونت پژوهشی دانشگاه یاسوج به عنوان رئیس کمیته علمی این کنگره ملی تعیین شدند.
معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج به وظایف کمیته علمی این کنگره بزرگداشت اشاره کرد و بیان داشت: تعیین داوران از بین صاحبنظران و متخصصان، تعیین مقالات برتر استانی براساس ملاک‌های تعریف شده توسط شورای سیاستگذاری این کنگره، تشخیص اصالت مقالات و پیشنهاد سخنرانان و مدعوین به شورای سیاستگذاری از وظایف اصلی کمیته علمی است.
همچنین مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک حسینی (ره) کار مهم و ارزشمندی است که باید در سالیان گذشته انجام می‌شد.
حجت‌الاسلام علی‌فتح میرمحمدی افزود:‌ نیاز هست که داشته‌ها و سرمایه‌های انسانی به مردم و به ویژه به قشر جوان معرفی شده و ابعاد زندگی و شخصیت آن‌ها تبیین شود.
وی به تجربه برگزاری موفق کنگره ملی بی‌بی حکیمه در گچساران اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات بهتر و بیشتری که در مرکز استان وجود دارد، انتظار می‌رود کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) به نحو مطلوب‌تری برگزار شود.
میرمحمدی بیان داشت: لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها دست به دست هم داده و با اطلاع‌رسانی گسترده در بهتر برگزار کردن این کنگره بزرگداشت همکاری کنند.
مدیرکل اموراجتماعی استانداری با اشاره به وجود پژوهشگران مطرح در استان، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود جلسه ای با محققان و پژوهشگران استانی نیز برگزار شود تا این کنگره بار علمی مطلوبی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1