تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۲۶۱۱۲۷

سالانه فقط ۴ نمایشگاه درگچساران برگزار خواهد شد

۲
۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاههای تخصصی و عرضه کالا در محل فرمانداری گچساران برگزار گردید.
 
فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاههای تخصصی و عرضه کالا که با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان و معاون بازرگانی صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، اظهار داشت :برگزاری نمایشگاههای عرضه کالا و تخصصی فی نفسه کار خوبی است و اگر با برنامه ریزی و بدون از واسطه گری برگزار گردد نتایج خوبی در بر خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر این مطلب که  در برگزاری نمایشگاه ها باید به حقوق و شرایط بازار،کسبه و مردم نگاه کرد و بعد ازآن  مجوز برگزاری نمایشگاهها در شهرستان داده شود ابراز داشت : باید سعی شود که علاوه بر تعدیل قیمتها در سطح شهر باعث کساد شدن کار کسبه و مغازه داران شهر و حساسیت آنها نشود.
رحیمی با بیان این  که ما با برگزاری نمایشگاه بصورت برنامه زمانبندی و هماهنگ شده مشکلی نداریم اظهار داشت: متاسفانه نمایشگاههای برگزار شده هیچکدام به شکل تخصصی نبوده از نظم خاصی در عرضه کالا برخوردار نیستند که باید این امر مورد توجه متولیان برگزاری قرار گیرد.
وی افزود:هرچند که استان ما ظرفیت برگزاری نمایشگاههای تخصصی را ندارد اما باید با مهیا نمودن زیرساختهای لازم برگزاری چنین نمایشگاههایی که محصولات و دستاوردهای آنها در معرض دید عمومی قرار می گیرد و صرفا معرفی محصولات می باشد را مهیا نماییم .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت : در امر برگزاری نمایشگاهها باید هدف تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنها باشد .
فرماندار گچساران در پایان گفت: ما در طول سال حداکثر مجوز برگزاری ۴ نمایشگاه  در شهرستان را خواهیم داد که در ماه های اردیبهشت، شهریور، آذر و اسفند می باشد و به هیچ عنوان مجوز برگزاری بیش از این را نخواهیم داد.
 

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نمایشگاه در زمینه نفت و گاز باید برگزار بشه به جای این نمایشگاههای مواد غذایی
افتخاری
Europe
متن نظر شمادورد بر سیدناصر مرد نترس بازار
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1