تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۶۱۰۶۹

اداراتی که هر بلایی دلشان خواست سر رود بشار یاسوج آوردند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت «رودخانه بشار» مرگبار شده است.
به گزارش کبنا، سید اسدالله هاشمی امروز سه شنبه، ۲۷تیرماه در جلسه شورای حفاظت منابع آب افزود: با توجه به خشکسالی‌های اخیر باید وضعیت آب را در این استان جدی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه نباید جزیره‌ای عمل کنیم، بیان کرد: این رویه جلسه محور و نگاه بخشی برخی مدیران صحیح نیست و باید کارهای اساسی صورت بگیرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند برای تالاب‌ها و دریاچه خشک «کوه‌گل» سی سخت لوله‌کشی و جلسه گذاشته‌ایم اما چرا محیط زیست در جریان نیست؟ دوستان ادارات ‌کل آب منطقه‌ای، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی استان هر بلایی دلشان خواست سر رودخانه بشار آوردند.
وی ادامه داد: باید هنگام برگزاری جلساتی در این زمینه‌ها و تصویب مصوبات آن اداره کل محیط زیست استان در جریان کار‌ها قرار بگیرد و ما به عنوان متولی خبری از این کار‌ها نداریم و چیزی نمی‌بینیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان همه چیز در طبیعت خوب خود دارد اما داریم خودزنی می‌کنیم و رود، جنگل و هر چه داریم را با برخی کار‌ها نابود کرد‌ه‌ایم.
هاشمی تاکید کرد: فاضلاب بیمارستان امام سجاد (ع) هم رودخانه بشار را آلوده کرده است و فلزات سنگین موجود در این رود، سلامت مردم را به خطر انداخته است.
وی گفت: جهاد کشاورزی به دنبال اینست که هر جا می‌خواهد پمپ بگذارد و کشاورزی کند اما این موضوع برای «رودخانه بشار» یک زنگ خطر است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی سیستم‌های نوین آبیاری را اجرایی کرده‌اند و در مصرف آب نیز صرفه جویی شده اما این کار با افزایش سطح زیرکشت خنثی شده است و سودی به حال منابع آبی ندارد.
هاشمی با بیان اینکه وضعیت «رودخانه بشار» مرگبار شده است، اضافه کرد: از امروز جلوی کوچک‌ترین حرکتی در «رودخانه بشار» را با هماهنگی دستگاه قضا می‌گیریم. وضعیت آب بحرانی است و نباید کارهای ما این وضعیت را بد‌تر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف حق
Iran, Islamic Republic of
اگه وضع هَمیطور پیش بِرَ تا چَند سال دَ اَو وگیر نیا که آیَم هَم یَ تَلی هَم بخَره /
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1