تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۶۱۰۱۷

جوابیه‌ی جهاد کشاورزی به خبر «بکارگیری نورچشمی‌ها در چرام»

۵
۰
کبنا ؛روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتشار خبری مبنی بر «بکارگیری نورچشمی‌ها در جهاد کشاورزی چرام»[کلیک کنید] جوابیه‌ای را به این سایت خبری ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.
به گزارش کبنا، متن این جوابیه شرح زیر است؛
مدیر محترم سایت محلی کبنا، احتراماً با توجه به درج خبری غیرواقعی بدون تحقیق و بدون کسب اطلاعات صحیح با عنوان «استخدام نورچشمی‌ها» در جهاد کشاورزی چرام، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، توضیحات ذیل را در آن رسانه به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کنید.
بسمه تعالی
اگرچه سیاست رسانه‌ای سازمان جهاد کشاورزی و مدیر ارشد این استان، حمایت از رسانه‌ها و استقبال از نقدهای سازنده است ولی در پاسخ به اظهارات ناروا و خلاف واقع پایگاه خبری کبنا به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام بدین وسیله به اطلاع می‌رساند که سازمان جهاد کشاورزی استان در سال ۱۳۹۳ در جهت پیگیری امور حقوقی (پرونده‌های له و علیه مدیریت‌های استان) اقدام به انتشار آگهی جهت آزمون، در قالب جذب نیروهای شرکتی و قرار داد کار حجمی به مدت معین برای انجام خدمات و مشاوره حقوقی درسطح استان نمود این درحالی است که نیروی پذیرفته شده در این مدیریت متولد ومحل سکونت ایشان شهرستان یاسوج بود، بعد از گذشت چند ماه از فعالیت خود در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام به دلیل کمبود مزایای شغلی وعدم پرداخت به موقع حقوق وبیمه و عدم تناسب با امرارمعاش خود از قرارداد انصراف داده و شرکت طرف قرارداد برای نیروی جایگزین ایشان از افراد و اشخاص واجد شرایط که در آزمون فوق الذکر به صورت رزرو و باتوجه به کسب نمره بالا نسبت به سایرین دراولویت بودند اقدام به انعقاد قرارداد جهت انجام خدمات مشاوره‌ای با شخص دیگری نمودند این در حالی است که ایشان نیز (فرد جدید) تا به حال حقوق و مزایای خود را دریافت ننموده و اقدام به طرح شکایت و اقامه دعوا علیه شرکت طرف قرارداد دراداره کار و امور اجتماعی شهرستان کهگیلویه نموده است و از آنجایی که نامبرده در سال ۱۳۹۲ در آزمون استخدامی دیگری شرکت کرده بوند و درسال گذشته باتوجه به حصول نتیجه آن آزمون و قبولی ایشان در آزمون فوق الذکر و خاتمه قرارداد ایشان با شرکت طرف قرارداد باسازمان جهاد کشاورزی استان از تمدید قرارداد امتناع نموده و در پی قبولی ایشان در سازمان مربوطه مشغول به انجام وظیفه شدند و متعاقب منقضی شدن قرارداد و بلامتصدی ماندن امور حقوقی این مدیریت فرد دیگری به روال افراد سابق جایگزین ایشان گردید.
لازم به ذکر است نه تنها افرادی که تا بحال در سمت کار‌شناس امور حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان چرام بلکه تمامی کار‌شناسان حقوقی سازمان در سایر استان‌ها و شهرستانهای تابعه هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان جهاد کشاورزی تا به امروز نداشته و افراد مشغول به این سمت براساس مطالب پیش گفته تنها با شرکت‌های طرف قرارداد با سازمان قرارداد انجام کار معین منعقد کرده و سازمان نیز هیچگونه تعهدی مبنی بر استخدام افراد نامبرده ندارد.
امید است رسانه‌ها در چارچوب وظایف و رسالت واقعی خویش گام بردارند و مطالب خلاف واقع را منتشر نکنند.
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

علی خواه روحانی
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه جهاد کشاورزی پارتی بازی نکنه؟؟؟ تا جعفر گوهرگانی هست فقط نورچشمی ها و فامیلها
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
لطفا همین داستانی که نوشتید یک بار دیگر بخوانید و به یک فرد حقوقی یا مدیر اداری نشاندبدهید، همین دفاعیه شما بر خلاف مقررات است . چرا نیرویی که برایش تامین اعتبار نشده ، بکار گرفتید ؟ چرا آزمون برگذار کردید وقتی پول نداشتید؟ وقتی نیروهای رسمی شما ( ناظرین) به علت بی حقوقی بکار گرفته نشده اند ، چرا نیروی روزمزد گرفته اید ؟ و...... تنها جواب همین است که کبنا قبلا گفته بود: بکار گیری نورچشمی ها در کشاورزی ....
محمد
Romania
باور کنید نیروهای جهاد مشاور ی بی عرضه اند یعنی باید با تیبا میندازنش بیرون
سرخابی
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی پشتش به تاجگردون گرمه کوهی کس جلودارش نیست
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
مملکتی که هشدار نسل منش پارتی بازی کنه و درد نیخره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1