تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب : ۲۶۰۹۱۰

اجرای حقوق شهروندی موجب آرامش جامعه می‌شود (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی ,حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی ,حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرستان چرام با حضور سرپرست فرمانداری ,مدیرکل بهزیستی و مسولان ادارات در سالن فرمانداری چرام برگزار شد.

داریوش پاداش سرپرست فرمانداری شهرستان چرام بااشاره به اهمیت حقوق شهروندی اظهار داشت:حقوق شهروندی در واقع مطلبی است که در تمام دنیا و کشورهای توسعه یافته نهادینه شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت: کسانی که از حقوق شهروندی خرده می گیرند و انتقاد می کنند با نظام مشکل دارند.
وی افزود: اگر حقوق شهروندی اجرایی شود مشکلات ما مدیران کاهش می یابد چراکه آرامش جامعه ,آرامش ما مدیران است.
پاداش با اشاره به منشور حقوق شهروندی که ۱۲۸ماده دارد بیان کرد: دولت تدبیر و امید در ابتدای شروع به کار خود با توجه به شعار های ابلاغی خود خوشبختانه توانست پس از یک دوره ریاست جمهوری بار دیگر نشان دهد مردم این تفکر و اهداف را قبول دارند و باز هم مردم به این فکر و نظر رای دادند
این مسئول خطاب به مدیران عنوان کرد: بر ما  مدیران واجب است که تمام توان را بگذاریم تا این حقوق در بالاترین پتانسیل به جامعه تزریق باشد.
سرپرست فرمانداری چرام بیان کرد: گاهی افراد به اصطلاح کلامی و همچنین کلمه حقوق شهروندی را با شهروند اشتباه میگیرند.جامعه  زمانی  به امنیت  و آرامش می رسد که حقوق شهروندی اجرا و رعایت شود .
وی افزود:تامین آزادی و صیانت از آرای مردم و تضمین آزادی در حق انتخاب شدن و انتخاب کردن,حفظ و صیانت از حریم خصوصی افراد مورد تاکید رئیس جمهور محترم دکتر روحانی در برنامه های خود می باشد.
فرماندار شهرستان چرام گفت:از دستگاه های اجرایی در موضوع رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حجاب و عفاف طبق مستندات و بازرسی ها ارزیابی بعمل می آید و دستگاه های برتر معرفی و تجلیل می شود.
وی تصریح کرد: ما تا پایان عمر دولت در چهار سال آینده تمام توان خود را در بحث حقوق شهروندی و اجرای آن می ‌‌‌‌گذاریم تا به نتایج خوبی که مورد نظر دولت و تاکید ریاست محترم جمهوری است دست یابیم.
وی در پایان گفت:نقش رسانه های همگانی,نهاد خانواده و آموزش و پرورش ,نخبگان و ائمه جمعه و جماعات,سازمان های مردم نهاد و گروه های سیاسی در زمینه آگاه سازی شهروندان و بسترسازی برای گسترش فرهنگ حقوق شهروندی بسیار تاثیرگذار و مسولیت مهمی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
وای به حال این شهرستان
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1