تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۲۶۰۸۹۱

اختصاص بیش از ۴۵ میلیارد ریال به پروژه آب‌رسانی باباکلان

۲
۰
کبنا ؛
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: مجتمع بزرگ آب‌رسانی باباکلان در سال ۹۵ بااعتبار ۴۵ میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی شروع به کارکرد.
فیض‌الله پاسره تصریح کرد: آب روستاهای باباکلان به‌واسطه نوع لوله‌های به‌کاررفته با هر قطعی برق با افت کیفیت زیادی مواجه می‌شد و همین امر مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد می‌کرد.
پاسره گفت: هرچند این آب ازنظر بهداشتی هیچ مشکلی نداشت اما تغییر رنگ آب و به‌نوعی اُفت شدید کیفیت ظاهری آن موجب نارضایتی مردم می‌شد و از طرفی گسترش روستاهای این مناطق و افت فشار آب، ضرورت توسعه خطوط و ایجاد مخازن جدید آب را ضروری می‌کرد.
وی بیان کرد: در سال ۹۵ از محل صندوق توسعه ملی قریب به ۵ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه و توسعه خطوط آب‌رسانی باباکلان با تلاش نمایندگان و مسئولان استانی صورت گرفت.
پاسره تصریح کرد: مجتمع باباکلان ۱۳ روستا با جمعیتی بالغ‌بر ۶۱۴۶ نفر را در برمی‌گیرد که در فاز اول آن‌که به‌زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود به ۷ روستا با جمعیت ۴۴۵۸ نفر خدمات‌رسانی می‌شود.
مدیرعامل آبفای روستایی گفت: مجتمع آب‌رسانی باباکلان در همه مراحل خود از بهترین و باکیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده و انشالا در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان عزیز این مناطق خواهیم بود.
پاسره همچنین در سرکشی از پروژه آب‌رسانی برمامیون عنوان کرد: اصلاح شبکه، توسعه خطوط و بهره‌مندی از آب پرفشار از خواسته‌های به‌حق مردم روستای برمامیون بوده و هست.
وی گفت: پروژه آب‌رسانی به این روستا با توسعه و اصلاح خط لوله و ایستگاه پمپاژ و ایجاد مخزن آب به مرحله اجرایی رفت و انشالا در سال ۹۶ شاهد بهره‌برداری از این پروژه تک روستایی خواهیم بود.
مدیرعامل آبفای روستایی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه استفاده غیرمجاز از آب شرب و همچنین استفاده‌های کشاورزی و دامداری از این ماده گران‌بها عمده‌ترین مشکل روستاهای استان است که ضروری است برای جلوگیری از قطعی آب، کاهش افت فشار و مشکلات این‌چنینی، مردم روستاها استفاده از آب آشامیدنی، صرفاً برای مصرف شرب و خانگی را به‌عنوان یک ضرورت جدی رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
دست مریزا اداره اب ودکتر تاج گردون
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
احسنتم به میرشکار
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1