تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۲۶۰۸۸۵

تلاش برای خروج دیشموک از تنش‌آبی

۰
کبنا ؛مسعود مرادیان صبح امروز در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر دیشموک با اشاره به تلاش آبفای کهگیلویه و بویراحمد در رفع مشکلات مربوط به آب  شرب  شهر دیشموک  اظهار کرد:  این شرکت به جد در صدد تامین آب شرب  اهالی این شهر بوده وتلاش دارد تا با اتخاذ تدابیر لازم دیشموک را  از وضعیت تنش آبی خارج کند.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از مطالعات انجام شده و کارهای کاشناسی  توسط آب منطقه‌ای یک نقطه در کنار چاه آب و فاضلاب روستایی  ودر تنگه فارتق برای حفاری تعیین شده بود ، اظهار کرد: به رغم اینکه اعتبارات لازم برای حفر و تجهیز این چاه تامین شده بود وجود معارضات محلی باعث اخلال در روند اجرای  این پروژه شد.
وی افزود: به دلیل ضرورت  حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر دیشموک، مجدد رایزنی‌های لازم با شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل منابع طبیعی استان صورت گرفت و مکانی جدید برای حفر چاه تعیین شد.
معان  مهندسی و توسعه آبفای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از مطالعات مجدد منمطقه« تنگ پلنگی» برای احداث و حفر چاه آب شرب دیشموک تعیین شد.
مردایان گفت: از صبح امروز عملیات اجرایی حفر این چاه عمیق آغاز و تلاش می شود تا دو ماه آینده حفاری و تجهیز آن  انجام گیرد.
وی با تقدیر از همکاری شرکت  آب منطقه‌ای ، منابع طبیعی و بخشداری دیشموک در رابطه با سرعت بخشیدن به  مطالعات مجدد  ژئوفیزیک احداث چاه جدید بیان کرد:  با وارد مدار شدن آب این چاه بخش زیادی از مشکلات مربوط به آب شرب دیشموک برطرف خواهد شد.
معاون مهندسی و توسعه آبفای کهگیلویه و بویراحمد افزود: کاهش دبی و افت سطح  چاه کنونی  تامین آب شرب شهر دیشموک باعث بالا رفتن برخی املاح شده  که گوارایی آب  این چاه را تحت تاثیر قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1