تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۲۶۰۸۷۰

آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه در آینده‌ای نزدیک/ ۵ پروژه در دست ساخت حوزه بهداشت و درمان دنا

۶
۰
کبنا ؛ 
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از تعیین تکلیف احداث دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه در شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم عملیات اجرایی این دو پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز شود.
به گزارش کبنا، اورنگ ایلامی در نشست با مسئولان شهرستان دنا اظهار داشت: طبق وعده فرماندار شهرستان برای هرکدام از این پروژه‌ها ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص داده می‌شود.
وی اظهار داشت: از هیچ تلاشی برای به سرانجام رساندن احداث دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه از محل کمک‌های خیرین سلامت، بنیادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری از جمله بنیاد برکت و اعتبارات استانی دریغ نمی‌کنیم.
ایلامی با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت با عنوان «سامانه سیب» در کشور، ابراز کرد: این مهم قدم بزرگی بوده که در آینده به وضعیت سلامت مردم حتی در دوره افتاده‌ترین مناطق نیز امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه در این سامانه غیر از اطلاعات شخصی و بیمار‌ها شاخص‌های مهم سلامت نیز ثبت می‌شود، افزود: از ۶۱۳ خدمت در مهر ۹۵ تا ۲۱۳۱ خدمت در بهمن ماه، بین ۶۰۰ تا ۲ هزار خدمت ثبت شده که متاسفانه شهرستان دنا در مقایسه با سایر شهرستان‌ها از نظر ثبت کاربران در سامانه رتبه آخر را دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در شهرستان دنا ۴۴ هزار و ۴۶۰ نفر جمعیت در سیستم اطلاعاتی دانشگاه ثبت شده که به آن‌ها خدمات ارائه شده و از این خدمات ۴۰ درصد در سامانه سیب ثبت و مابقی نیز ثبت نشده که از این لحاظ شهرستان دنا رتبه هشتم را دارا هست.
ایلامی بیان کرد: ۱۲ پزشک خانواده روستایی، ۱۷ ماما، ۷ مراقب سلامت، ۴۹ بهورز، یک کار‌شناس تغذیه و ۱۴ پرستار در شهرستان دنا مشغول فعالیت هستند.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مورد کم لطفی قرار نگرفته، اذعان کرد: این شهرستان نسبت به شهرستان‌های همطراز پرداختی خوبی داشته است.
دکتر ایلامی در پایان با اشاره به ۵ پروژه حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دنا گفت: خانه بهداشت بهرام بیگی با ۱۲۱ میلیون تومان اعتبار، خانه پزشک کریک با ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار، مرکز جامع سلامت توت نده با ۴۵۰ میلیون تومان و مرکز جامع تمنک با ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار در دست ساخت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
افتتاح بیمارستان آیتمهای خاص خود را دارد کیلویی نیست که به هر جایی بیمارستان بدهند هنوز بیمارستانهای مرکز استان با مشکلات جدی مواجه هستند تا چه رسد به بیمارستان پاتاوه . همین پروژه های در دست اقدام را تکمیل کنید پروژه جدید نمی خواهد تعریف کنید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب کارشناس درمان بذارید مقامات بالاتر خودشون کارشون را انجام بدن آخه شما کارشناسید یا وزیر بهداشت.
ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
Iran, Islamic Republic of
کاملا تصمیم اشتباهی هست و ساخت بیمارستان در مناطق کم جمعیت هیچ کمکی به درمان مردم نمی کند ظلم به مردم و دور ریختن منابع ملت است.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
این پزشکی که جرات داشته باشد در پاتاوه مریض بستری کند کیه همه اینا سیاست بازی است مطمئنا بجز یاسوج دهدشت وگچسا ران امکان راه اندازی بیمارستان وجود ندارد همین حالا مردم در همین سه شهر هم با اکراه مریضشان را بستری میکنند
رضاپور
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اینگونه اقدامات کاملا سیاسی کارانه هست و فقط زد و بند هست نه کار کارشناسی شده.
Iran, Islamic Republic of
اینهمه واحدنیم ساخته داریم همین ها را به انجام برسانید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1