تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۶۰۸۴۴

شهردار دیشموک پاسخ منتخب شورا را داد؛ آقای بینا با «بلف» دادن نمی‌شود تو را هم می‌بینم

۱۵
۰
کبنا ؛جبار روشن شهردار دیشموک با ارسال متنی به به مصاحبه سلمان بینا منتخب شورای این شهر با رسانه‌ها جواب داد.

به گزارش کبنا، متن جوابیه‌ای شهردار دیشموک به شرح زیر است؛

باسمه تعالی
خدای بزرگ ومنان را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان خدمتگزار مردم شریف شهر دیشموک تمام تلاش خود را برای پیشرفت وتوسعه هرچه بهتر شهرمان به کار برده‌ام واگر توفیقی در این راه بوده است جز توکل بر خداوند متعال وهمراهی وهمیاری مردم شریف شهر نبوده است.
متاسفانه از بدو شروع تبلیغات انتخابات شورای دوره پنجم جناب آقای سلمان بینا منتخب شورای دوره پنجم بار‌ها با اظهارات غیر مسئولانه سعی در تشویش اذهان عمومی داشته وبر اساس حب وبغض‌های شخصی اقدام به ترور شخصیت واشاعه مطالب کذب در فضای مجازی می‌نمایند و ناجوانمردانه به دنبال تخریب عملکرد شهرداری در طول ۴ سال گذشته شده‌اند وشهرداری را سیبل حملات ناجوانمردانه وبی رحمانه خود قرار داده‌اند واینجانب به حرمت شهروندان عزیز وجهت پرهیز از ایجاد هرگونه تنش در مسیر اجرای انتخابات از پاسخ خودداری نموده‌ام اما کار را به جایی رساند که نیاز دیدم جهت روشنگری اذهان عمومی مواردی را خدمت شهروندان عزیز عرض نمایم.
جناب آقای بینا در اظهار نظر تازه‌ای بدون اطلاع از قوانین به انجام پروژه آسفالت بد موقع شهرداری در آستانه اجرای پروژه گاز اشاره کرده‌اند که باید خدمت شما عزیزان عرض نمایم که اولا «اعتبارات عمرانی سال ۹۵ شهرداری می‌بایست حداکثر تا پایان تیرماه ۱۳۹۶ هزینه گردد و در غیر اینصورت این اعتبارات برگشت داده می‌شود واینجانب با پیگیریهای فراوان علاوه بر اعتبارات مصوب با رایزنی از طریق نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت و همچنین پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا و همکاری استاندار محترم -معاونت عمرانی استاندار و مدیرکل امورشهری و مدیرکل دفترفنی و مجموعه همکارانشان بیش از ۵۰۰کیوم قیر رایگان از سازمان شهرداری‌ها که ۲۰۰کیوم آن را دریافت نموده‌ام وبا ارائه مستندات لازم از محل بند «و» تبصره ۶ قانون بودجه کل کشور مبلغ ۱۹۷ میلیون تومان و مبلغ ۴۳۱میلیون تومان از تبصره ۳۶ که کد بورسی آن انجام شده اعتبار برای انجام پروژه آسفالت گرفته‌ام واین اعتبار طبق قانون می‌بایست تا پایان تیر ماه هزینه گردد واز طرفی قرارداد منعقده با پیمانکار در اردیبهشت ماه سال جاری منعقد گردید ودو طرف متعهد به انجام مفاد قرارداد می‌باشند حال سوال من این است که اگر شهرداری این اعتبار را هزینه ننماید وبرگشت می‌خورد آیا این منتخب عزیز حاضر به جبران خسارت شهرداری وپرداخت خسارت پیمانکار طرف قرارداد می‌باشد؟
جناب آقای بینا اظهار داشته‌اند شما که تاکنون خواب بوده‌اید این چند روز دیگر را هم استراحت کنید و کار نکنید حال در جواب این دوست عزیز باید بگویم که خدمت بی‌منت روز وساعت ندارد وبنده تا آخر لحظه مسئولیتم با تمام توان کار خواهم کرد و جنابعالی که منتخب مردم برای شورا ومدعی قانونمندی می‌باشی کمی در اظهارات خود دقت کن واولا» طوری صحبت نکن که مردم خیال کنند جنابعالی نماینده تام الاختیار شورای منتخب هستی و سایرین گوش به دهان شما هستند تا هر حرفی که دلت بخواهد بر زبان بیاوری و ثانیاً «تعیین کننده روز و ساعت کار جنابعالی نیستی و چه بسا آنچه در سر داری بر وفق مرادت پیش نرود؟
جناب آقای بینا من تاکنون خواب نبودم اما جنابعالی بر خلاف شهرتت چشم بینا نداشتی وگرنه کارهای شهرداری را می‌دیدی؟ می‌دیدی که شهرداری در کوی خلیج فارس یا‌‌ همان پاقلعه چه خدماتی انجام داد؟ چشم‌هایت را باز کن وده بنیس یا کوی حسین آباد را ببین؟ بیدار شو وخیابان ساحلی را ببین؟ از همشهریان سوال کن که چند کوچه وخیابان معضل دار در این دوره بازگشایی شده است؟ کوچه‌هایی باز شده که امثال تو یکصد سال دیگر هم توان بازگشایی آن‌ها را نداشته‌اند؟ جدولگذاری که در این دوره با بهترین کیفیت ممکن انجام شده برابر کل دوره‌های قبل شهرداری بوده، پس ما خواب نبودیم تو چشم بینا نداری؟ جنابعالی خواب بوده‌ای وحقایق را ندیده‌ای؟
بنده به حفظ حرمت دیگر منتخبین شورای محترم دوره پنجم که تاکنون اگر ابهاماتی داشته‌اند از طریق گفتگوی منطقی به دنبال راه حل بوده‌اند وبنده نیز به احترام ایشان تاکنون ساکت مانده‌ام، به این عزیزان توصیه می‌نمایم که منتخب همراه خود را نصیحت کرده ونسبت به وظایف خود آشنا سازند؟
اگر پیگیری مصرانه شورای دوره چهارم وسایر اعضای شورای اداری وبخشدار محترم و نمایندگان محترم دوره قبل وکنونی مجلس والبته توجه دولت نبوده است تحقق گاز دیشموک نیز شکل نمی‌گرفت اما امروز این عضو تازه به دوران رسیده طوری صحبت می‌نمایند که انگار گاز دیشموک را او به سرانجام رسانده است؟
جناب بینا در ایام تبلیغات انتخابات شورای اسلامی اظهار داشته که ۶۰۰۰ مترمربع زمین را برای کمک به شهرداری کنار گذاشته‌ام اما امروز در محافل گروکشی نموده وگفته اگر شهردار دیشموک نشوم از شورا استعفا داده وخبری از اهدا زمین نمی‌باشد؟
جناب آقای بینا بنده هم با افتخار دو دوره با اقتدار منتخب شورای همین مردم بوده‌ام اما مگر مثل شما گرو کشی نموده‌ام، بنده بیش از دوسال زباله شهر را در زمین شخصی خود و در جوار منازل برادرانم ریخته‌ام اما مگر بر سر شهروندانم منتی داشته‌ام، شما اظهار داشته‌اید که من در مقابل نماینده ایستاده‌ام مگر جنابعالی وکیل مدافع نماینده هستی؟ نماینده خود وکیل مردم در مجلس است حال نیاز به وکالت تو ندارد واز طرفی سابقه دوستی من با نماینده فعلی به سالهایی بر می‌گردد که تو هنوز موجودیتی نداشتی؟ پس به شما توصیه می‌کنم که زبان تملق را کنار بگذار واگر توانی داری در عمل به اثبات رسان. نماینده متعلق به قشر خاصی نیست ونماینده همه مردم است وسعی نکن با اظهارات متملقانه عقیده افراد را به نفع خودتان مصادره کنید.
جناب بینا اگر امروز کدورت شخصی تو منجربه تخریب ناجوانمردانه شده است اختلاف من با تو بر سر منافع مردم بوده است بر سر این بوده که پیاده رو محل عبور مردم را مسدود نموده‌ای؟ پیاده رو خیابان عدالت را به سبزی کاری تبدیل کرده‌ای؟ با من اختلاف داری چون در زمینهایی که کاربری آموزشی داشته‌اند پروانه صادر نکرده‌ام تا مراحل قانونی طی شود؟ کینه‌داری چون از حق مردم نگذشتم؟
جناب بینا فکر نکن که پذیرش و انجام مسئولیت با بلف و گفتن هر سخنی شدنی خواهد بود تو راهم خواهیم دید و می‌بینیم که چند مرده حلاجی؟
جناب آقای بینا مگر بنده شهرداری را در سال ۹۲ با بیش از ۸۰۰ میلیون بدهی تحویل نگرفته‌ام چرا یکبار صدایتان در نیامده که روشن شهرداری بدهکار را تحویل گرفته اما امروز که بدون ریالی بدهی به پایان دوره مسئولیتم رسیدم حرف از بدهکاری شهرداری برای دوره آینده می‌زنید؟ سعی کنید توقعات همشهریان را بالا نبرید فردا می‌مانید وجوابی ندارید؟
امروزه خوشبختم که تمامی معابر معضل دار بازگشایی شده‌اند، کوی خلیج فارس که سال‌ها به ده کهنه‌ای تبدیل شده بود در دوره اینجانب به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی شد کوی حسین آباد هم اکنون به بهترین نقطه شهر تبدیل شده است، آنکه باید قضاوت کنند مردم شریف شهر دیشموک می‌باشند.
در مورد گاز دیشموک باید بگویم طبق اظهار نظر مسئولان گاز استانی تا ورودی شهر دیشموک بازگشایی وتعیین حریم نگردد اجرای خط لوله گاز دیشموک متوقف می‌گردد تو که وعده ۴بانده کردن ورودی را داده‌ای حالا قبل از گرو کشی اقدام کن، من حداقل در دوره خود توانستم ورودی خوزستان وسد بالیاب را بازگشایی کنم.
در خصوص توقیف عملیات آسفالت نیز باید عرض کنم اینجانب به تعهدات خود به پیمانکار طرف قرارداد پایبند بوده و بنده تابع دستور استاندار محترم بوده وچنانچه ایشان دستور به توقیف عملیات آسفالت دهند اجرای دستور خواهم کرد اما هرگز در مقابل افرادی که نه براساس خیرخواهی که تنها بر اساس حب و بغض‌های شخصی سنگ اندازی می‌نمایند کوتاه نخواهم آمد.
در آخر لازم به توضیح است که تخریب‌های ناجوانمردانه و بدون داشتن سند و مدرک نه تنها تاثیری نخواهد داشت بلکه باعث رسوایی افرادی خواهد شد که به علت حب و بغض‌های شخصی و در خطر افتادن منافع شخصی ایشان سعی در اشاعه اخبار کذب و نادرست دارند و بنده تنها شهرداری بودم که طی درخواست رسمی از سازمان بازرسی استان خواهان مراجعه به شهرداری و بررسی کلیه اسناد و اقدامات شهرداری بوده‌ام و آماده پاسخگویی به همه مراجع رسمی در خصوص عملکرد خود می‌باشم. در ادامه گوشه‌ای از عملکرد سه و نیم ساله اینجانب به سمع و نظر شهروندان عزیز خواهد رسید. توفیق همه شما را از خداوند منان خواهانم. آینده در مورد من قضاوت خواهد کرد.

جبار روشن
شهردار دیشموک
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
شاهین
Iran, Islamic Republic of
ایمه سختیی قاران.قرار بی امولا پدرام شهردار وابو
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار ..
اخش
Iran, Islamic Republic of
بی شک یکی از بهترین شهرداریهای که تا کنون هم در جذب اعتبارات استانی وعمرانی وحتی ملی وهم در حل مشکلات شهر دیشموک ورعایت مسایل بهداشتی و زیست محیطی رانموده شهرداری دیشموک در زمان اقای مهندس روشن بوده . چرا غافل از همه این کارها بد قضاوت می کنید ۰ متاسفانه انچه که باعث عدم توسعه استان وشهرهای ما می شود مسایل سیاسی وقومی وقبیله ای و سلیقه ای می باشد بابا بذارید یه نفرکه خوب کار میکنه برای مردم کا بکنه .من همینجا به استاندار و همه مسولین عرض کنم اقای روشن شهرداری پر تلاش متخصص .کار بلد وپی گیر بوده وفکر می کنم این تخریبها مستحق این برادر جوان وکار کن نیست واز منتخبین شورای شهر دیشموک تقاضا داریم ایشان را همراهی نمایند .
سوقی
احسنت برجناب شهردار
جوان اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس روشن..مگر قبل از ایشان دیشموک شهر بود؟؟؟؟؟
واقعا تلاش کردند جناب مهندس روشن
ایشان انسانی اهل تلاش و رایزنی فوق العاده با مسؤلان هستند..
جناب بینا ، شما را هم خواهیم دید.
شهروند کوی خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
نابینایان بینای سیاسی شده اند.
لطفا چشم حقیقت را باز کنید...
روشن به حق و انصاف در دیشموک کار کرده اند..
استانداری
Iran, Islamic Republic of
کاش روشن شهردار میماند.
نسنجیده نظر ندهید.
حالا این گوی و این هم میدان . شما را هم خواهیم دید !!!!
شاهد
Iran, Islamic Republic of
درود برروشن آبروی دیشموک .................چون تمام جلسات شهر دیشموک باهزینه روشن تمام میشد توکجا بودی ای جوان او ازحیصیت دیشموک خوب دفاع کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود برشهردارواحسنت به این جواب کوبنده اگرمن بودم نیامده درشورااستعفا می دادم
دولتدوست /حسین
Iran, Islamic Republic of
عالی وعلمی فرمودی جناب مهندس روشن بااصالت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب روشن بینی و بین الله خدمات شما در این مدت بر هیچ شهروندی پوشیده نیست الان زود راجع به شما قضاوت کرد بگذار بعد از رفتنت مردم چقدر حسرت میخورند که چه نیروی فعال و قانونمند رو از دست دادند امیدوارم در هرجایی هستید پیروز باشید.
بهادر
Iran, Islamic Republic of
باز هم مثل همیشه زیبا و متین ـ مثل همیشه انتقاد پذیر
آنچه عیان است چ حاجت به بیان است شهردار دلسوز و مردمی
ولی به نظر من اگر سکوت میکردی بهتر بود همه این بچه رو میشناسن
احد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما روشن فهیم و دلسوز الحق که چهره ای شهر را دگرگون کردی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرشماجناب روشن عزیز احسنت برشماخداوکیلی این . کی هست که تو باش بحث میکنی ..ت بعدازتومردم دیشموک پشیمان میشن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1