تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۶۰۸۴۱

افتتاح ۸پروژه مسکن دو معلولی در شهرستان چرام(+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
با حضور مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان چرام،۸ واحد مسکونی مددجویان دو معلولی به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام،با حضور مدیرکل بهزیستی استان،امام جمعه و فرماندار و مسئولان شهرستانی یک واحد منزل مسکونی دو معلولی به نمایندگی ۸واحد دیگر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیربهزیستی شهرستان چرام در آغاز این افتتاحیه با تبریک هفته بهزیستی و تلاش این سازمان برای حمایت از جامعه هدف گفت:در شهرستان چرام،۴۳۶معلول داریم که از این تعداد ۳۷دو معلولی فاقد مسکن می باشند.
وی بیان کرد:برای حمایت از این معلولان در بحث مسکن تاکنون ۳۱نفر از آنها را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چرام معرفی نمودیم که ۲۵مورد با اخذ وام در حال ساخت مسکن هستند و ۶نفر دیگر که فاقد زمین می باشند به بنیاد مسکن معرفی نمودیم.
عزیز راکبی با اشاره به نظارت و پیگیری جهت تسریع در روند خانه دار شدن دو معلولی ها تصریح کرد:تاکنون ۸باب منزل مسکونی خانواده های دو معلولی در شهرستان چرام ساخته شده است .
وی افزود:از این تعداد ۳منزل مسکونی در شهرچرام،۴منزل مسکونی در روستاهای بخش مرکزی چرام و ۱باب هم در روستاهای بخش سرفاریاب ساخته شده که امروز به نمایندگی از این ۸باب منزل مسکونی ،یک واحد را در شهرک چرام با حضور مدیرکل بهزیستی استان و مسئولان شهرستان افتتاح نمودیم.
راکبی با اشاره به مبلغ اهدایی و بلاعوض ساخت مسکن مددجویان بهزیستی بیان کرد:برای کمک به مددجویان در روستا ۱۸میلیون تومان بلاعوض و در شهر ۳۰میلیون تومان بلاعوض می باشد ضمن اینکه با معرفی به بنیادمسکن ۱۵میلیون تومان هم وام قرض الحسنه با کارمزد ۴درصد به این عزیزان پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: تمامی انشعابات آب و برق و گاز برای مددجویان رایگان است که خوشبختانه با حمایت دولت تدبیر و امید کمک های بسیار خوبی  به جامعه هدف بهزیستی و مددجویان در شهرستان چرام انجام گرفته است.
تصاویر تکمیلی:


نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1