تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۶۰۷۵۴

دولت یازدهم برای نجات اقتصاد ۴ سال آوار برداری کرد

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: دولت یازدهم برای نجات اقتصاد ۴ سال آوار برداری کرد.
به گزارش کبنا، امروز همایش روز ملی صنعت و معدن با تجلیل از صنعتگران بر‌تر استان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و با حضور معاون وزیر صنعت برگزار شد.
جبار کیانی‌پور امروز در آیین تجلیل از فعالان حوزه صنعت و معدن استان که با حضور معاون وزیر صنعت در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در دولت گذشته بدون مطالعه طرح‌های صنعتی ایجاد کردند و نتواستند بازار جدیدی ایجاد کنند.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: توقف پروژه‌های عمرانی، رکود در بخش مسکن و قطع ارتباط با دنیای خارج از ثمرات و میراث دولت قبل است که موجب نابودی بخش خصوصی شد.
وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در حوزه بخش تولید و صنعت، عنوان کرد: در این دولت ۴ سال آوار برداری انجام شد تا اقتصاد به جایگاه نسبتاً مطلوب خود برگشت.
کیانی بیان کرد: با این وجود شرایط رضایت‌بخش نیست چون که بخش زیادی از واحدهای تولیدی امکان بازگشت به چرخه تولید را ندارند و خیلی از افراد دیگر نگاه مثبتی نسبت به سرمایه‌گذاری ندارند.
وی با اشاره به اینکه مشکلات بخش خصوصی بسیار است، اظهار داشت: تزریق منابع یکی از شاخص‌ها در راستای حمایت از بخش خصوصی است که در کشور ما به درستی شکل نگرفته است.
کیانی عنوان کرد: ایجاد یک نهضت در راستای کاهش قیمت کالا برای عرضه در بازار و رقابت بین‌المللی در کشور شکل نگرفته و ما ۸ سال با تکنولوژی دنیا فاصله داریم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بیان کرد: امید است با کمک برجام بتوانیم به یک بازار که با همزیستی مسالمت‌آمیز با سایر کشورهاست دست یابیم.
کیانی ابراز کرد: تسهیلات بانکی با سودهای زیاد و ارزش افزوده کمر بخش خصوصی را شکسته است و در هیچ جای دنیا مالیات بر ارزش افزوده را در مرحله اول از تولید کننده دریافت نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه یک ریال یارانه به واحدهای تولیدی پرداخت نشد، عنوان کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان باید الگوی مصرف تولید داخلی در کشور تدوین شود.
کیانی با بیان اینکه قاچاق کالا تولید ملی را زمین گیر کرده است، بیان کرد: انتظار می‌رود به مبارزه با فساد و رانت خواری توجه جدی شود.
وی خواستار رفع قوانین مزاحم کسب و کار شد و گفت: باید طرح عارضه یابی در شهرک‌های صنعتی اجرا شود و یک نسخه را برای تمامی واحدهای تولیدی نپیچانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
جالبه ملت باید هر روز منتظر فرمایشات اقای کیانی باشند . لطفا لیست سفرهای خارجی ایشان و سایرین را ببینید و یا از صفحات اینستاگرام شان رویت نمایید .
کامران
Iran, Islamic Republic of
برای پیمانکاران خاکبرداری خیلی نفع دلرد .امیدوارم دولت منافع کشور را بیش از این صرف خاکبرداری های بی هدف نکند .
تقی
Iran, Islamic Republic of
این ۴ سال دوم هم فرا میرسه اخرش رو هم میبینیم خدا به داد این مردم بدبخت برسه مگه امسال شما درد مردم رو متوجه میشید
مدیر دولت قبل
Iran, Islamic Republic of
در پاک دست بودن دولت قلب همین بس که امثال تو مخالفش هست
Iran, Islamic Republic of
اول ازهمه امیدوارم مدیری که تفکرات اینجوری داشته باشه اصلانباشه دوم برادر عزیز تکون بخورید پنج ساله که مدیری بگو ببینم چه گلی به سر مملکت زدی حتما مشکل ۴سال آینده هم احمدی نژاد.........؟؟؟؟؟؟
کرمی
Iran, Islamic Republic of
اگر عمری باقی باشد چهار سال دیگه شما را خواهیم دید
1
Iran, Islamic Republic of
.وری بزن به ...
Iran, Islamic Republic of
تو هم ....
سید یاسررضوی زاده
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا کلا در ...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باران هم که نمی زند تقصیر احمدی نژاده، به نظرم گرما امسال هم تقصیر احمدی نژاده،مردم دیگه رای ندهند چون بعد از هشت سال هم تقصیر احمدی نژاده،خدا احمدی نژاد را ...ه راستی یادم رفت که..ا هم تقصیر احمدی نژاده
لوداب
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این خوشگل بگه ، تو از اقتصاد چه میدونی؟؟؟؟؟
ای پول که همه را بزرگ جلوه میدی..
همه را آبرو دار میکنی
هر که پول داره باید بیاد نظر تخصصی اقتصادی بده ؟؟؟؟؟؟
ایثار
Iran, Islamic Republic of
باسلام.وخسته نباشی خدمت همه خانندگان محترم .اولا خداوکیله جناب مهندس کیانی یکی ازفعالترین مدیران در بخش خصوصی است .دوما ایشان هر صحبتی در جلسات داشته باشه به نفع مردم استان صحبت میکنند .ابشان نه نیازی به پول داره نه حقوقی ازدولت یا بخش خصوصی دریافت میکنند .وایشان فردی خاکی ونظم داریست ودر هرکجای کارش نظم خودشه داره .ایشان فردی سیست مدار واقتصاد دان هستند .ودر تمام جلسات ایشون اگر برادرانئ گوش داده باشند همش از حق مردم استان دفاع کرده .وواقعا بی انصافیه که در حق ایشون حرفی زذه بشه .تمام سرمایه گذاران خارجی که به استان می میایند وجهت سرمایه گذاری ایفای نقش میکنند از تلاشهای شبانه روزی جناب مهندس کیانی است .ایشون اگه احترام ومحبوبیت خاصی در استان دارند بخاطر تلاشهای شبانه روزیست که داره در حق شما مردم استان انجام میده .حق انصاف جایگاه ایشون در مقامی بالاتر از یه مدیر کل ویا یه استانداره ووما مردم استان باید سپاسگذار ایشون باشیم .ایشان حتی روزهای تعطیلات از تفریح واستراحت خود در کنار خانوادش صرف نظر میکند وبه کا ر های خیرمندان خود در حق مردم استان ایفای نقش میکند .ما مردم لر نشین استان همیشه در برابر چنین افرادی بی انصافی کرده وبرخود اون حس حسادت را انجام میدهیم ...برادری که نوشتی پول ابرو میاره ویا بزرگ میکنه ادم..واقعا متاسفم برا اونایی که فکر میکنند پول ابرو میاره ...برو نگاه خانوادهایی کن که سرمایه دار هستند فقط نگاه یه نفر نکنید دور وورتو خوب نگاه کن .....جناب مهندس کیانی نه نیازی به بزرک کردن داره نه نیازی به قیافه گرفتن ایشان فقط کار ش را در راه کمک به مردم استان دوست داره .....وگرنه الان میتونه دست خانوادش رو بگیره وبره در بهترین کشورهای خاورمیانه به خوبی وخوشی زندگی کنه .....وای برشما با اینئ نظر سنجی هاتون در مورد بزرگ مرد استان کهگیلویه وبویر احمد......فقط حاج جبار کیانی
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1