تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۶۰۵۷۹

غرق شدن پدر ۴۰ ساله در رودخانه بشار یاسوج

۳
۰
کبنا ؛ 
 
 
رودخانه بشار یاسوج که به‌عنوان رودخانه‌ای وحشی در پایتخت طبیعت از آن یاد می‌شود به‌غیر از موهباتی که برای این شهر داشته حوادث ناگوار و غم‌انگیزی را نیز رقم‌زده است.
به‌عنوان‌مثال می‌تواند غرق شدن جوانان و مسافران در این رودخانه را یکی از ناگوار‌ترین حوادث این رودخانه وحشی دانست که برخی از مسافران و طبیعت گردان که از گرمای جنوب برای آبتنی و تفریح به این منطقه پناه می‌آوردند در دام این رودخانه گرفتارشده و برخی نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند.
در چند هفته اخیر خبرهای ناگواری مبنی بر غرق‌شدگی برخی از مسافران در پایتخت طبیعت به گوش رسیده که می‌توان به غرق شدن جوانی در رودخانه بشار در منطقه دهنو در هفته گذشته اشاره کرد.
در همین زمینه خبر‌ها حاکی از غرق شدن یک پدر چهل‌ساله در این منطقه شنیده می‌شود که برای نجات فرزند خود، در همین منطقه (روستای دهنو) دچار غرق‌شدگی به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا شده است.
اما جای سؤال اصلی اینجاست که چرا در مکانی که از آن به‌عنوان مکانی خطرناک برای شنا یاد می‌شود هنوز تابلویی مبنی بر ممنوع بودن شنا و یا حتی منطقه ممنوعه نصب نشده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی مرکز استان در این زمینه گفت: ظهر روز گذشته خبر غرق‌شدگی یک مرد جوان به این نهاد مخابره شد که نیروهای ما در اسرع وقت برای کمک‌رسانی به این منطقه اعزام شدند.
وی بابیان اینکه به لطف خدا، فرد غرق‌شده با کمک‌رسانی به موقع مردم و نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در حال حاضر در سلامت است، بیان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در رودخانه بشار باعث مرگ برخی از مسافران شده، توجه نکردن به مسائل ایمنی است.
مهدی رستمی بیان کرد: برخی از مسافران برای فرار از گرمای تابستان و تفریحات خود به حریم رودخانه نزدیک می‌شوند که در همین زمینه به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا برخی نیز دچار غرق‌شدگی می‌شوند که همین موضوع باعث شده که حریم رودخانه بشار برای بیشتر مسافران پایتخت طبیعت ناامن شود.
رستمی نیز به منطقه دهنو و خطرناک بودن حریم رودخانه بشار در این منطقه سوق‌الجیشی و نبود تابلوهای منطقه ممنوعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مکاتبه‌ای برای این موضوع با آب منطقه استان که مسئول حریم رودخانه‌ها بوده انجام داده‌ایم و خواهان نصب تابلوهای منطقه ممنوعه در این قسمت شده‌ایم.
 
خبر: اخلاقی
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خدابیامرره این پدر فداکار را.طبق قانون بازماندگان میتوانند از شرکت اب منطقه ای شاکی بشوند و برای دریافت دیه اقدام کنند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما من پسر بزرگتر ان مرحوم هستم این مقاله اشتباهاتی دارد ان مرحوم شنا بلد بود و داشتن گرد آب ان را به پایین کشید
علی
Iran, Islamic Republic of
شرکت اب منطقه ای مسول اینجور حوادث میباشد وباید وجوابگوی بازماندگان وبچهای سغیراین جوان باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1